Cursuri și lectori Skillab. Întrebări și răspunsuri despre Comunicare în marketing, cu Radu Delicote | Skillab Business School
Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
Blog

Căutare

content

Cursuri și lectori Skillab. Întrebări și răspunsuri despre Comunicare în marketing, cu Radu Delicote

cover-min-64788bd5a868c848888820.jpg

Comunicarea eficientă este cheia unei afaceri de succes, care poate face diferența dintre crearea unei imagini bune pe piață și ratarea oportunităților de business.

În seria „Cursuri Skillab”, discutăm cu lectorii noștri despre cursurile pe care le-au creat și încercăm să răspundem la cele mai des întâlnite întrebări despre cursurile noastre -  de la relevanța unui astfel de curs în piață și pentru tine, până la activitatea de la curs și rezultatele pe care le vei avea.

Cum îți poți crea propria strategie de comunicare în marketing pentru a măsura succesul brandului tău?  Cum poți să iei decizii de business eficiente și să îți adaptezi comunicarea de brand la perioadele de criză? Sau cum poți crea campanii de comunicare, atât online cât și offline, pentru a obține rezultatele dorite?

Am stat de vorbă cu Radu Delicote, Senior Strategist în cadrul Smartlink Communications și lector al cursului Comunicare în marketing din cadrul Skillab pentru a afla răspunsul la aceste întrebări și pentru a-ți putea oferi mai multe informații despre curs. 

La nivel teoretic (educație, cursuri), cât de dezvoltat este domeniul comunicării în marketing în România?

Este destul de dezvoltat. Cu toate acestea, din păcate, tendința principală din acest domeniu este de hiper-teoretizare și complicare. Există o nevoie reală de explicare în termeni simpli și de asemenea și o nevoie de a structura comunicarea în marketing pe diferite secțiuni. Să faci o campanie e simplu, însă să o păstrezi relevantă pe piață este adevărata provocare. 

În ce constă cursul tău? Cum ai gândit structura lui astfel încât să ofere un overview complet și complex asupra strategiilor de comunicare în marketing?

Răspunsul este simplu. Acest curs oferă informațiile esențiale cu ajutorul exercițiilor constante și exemplelor aplicate, cum ar fi studiile de caz. Este singura modalitate prin care participanții devin din studenți sau cursanți, parteneri sau profesioniști.

Ce activități practice vor avea studenții cursului tău și cum se diferențiază acesta de alte cursuri existente pe piață?

Fiecare modul are un exercițiu integrat, ce face parte din elementele unei campanii. Vom forma echipe, iar fiecare membru va avea un rol specific în echipă. La final, vom avea două module în care vom crea în continuare o campanie de la zero și vom simula situația unei crize de comunicare. 

Cred cu tărie că doar prin exercițiu reușești să înveți. Degeaba un lector îți enumeră o serie de termeni sau principii, dacă lipsește practica prin care poți înțelege ce ți s-a explicat. O campanie de comunicare bună se face la firul ierbii, nu la înălțimea unui birou.

Care consideri că sunt cele mai relevante outcomes ale cursului creat de tine?

Consider că pe parcursul lecțiilor voi lucra cu oameni flexibili și deschiși să învețe. Vom folosi exemple practice ale unor branduri sau produse cunoscute pentru a înțelege principiile de bază ale comunicării și brandingului organizațional și modul în care poți face față situațiilor de criză, cum să te adaptezi eficient la acestea și cum să îți definești clar publicul țintă, 

În doar cinci săptămâni, toți participantii vor știi cum să construiască o campanie de la zero, iar la finalul cursului vom avea o comunitate de oameni care se poate ajuta în momente cheie. Iar studenții vor putea face pasul următor în cariera lor în domeniul comunicării.

Abonează-te la newsletter-ul nostru

Informații cu cele mai bune materiale din timpul săptămânii. Abonează-te pentru a fi la curent!
Vă mulțumim pentru abonare!