CURS ONLINE

STRATEGII DE MARKETING

Laurențiu Ion Head of Digital and Media
PEPSICO ROMÂNIA

PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI

13 SEPTEMBRIE - 19 OCTOMBRIE 2022

DURATĂ: 12 CURSURI, 6 SĂPTĂMANI
Marți și Miercuri, 18:30 – 20:00

CURS LIVE ONLINE CU UN LECTOR CU 13 ANI DE EXPERIENȚĂ ÎN MARKETING

 

Învăță cum să planifici și să lansezi campanii de marketing eficiente pentru business, folosindu-te de cele mai actuale instrumente, în timp ce creezi și livrezi valoare consumatorilor sau clienților în vederea construirii unei relații umane și deopotrivă profitabile cu ei.

ÎȚI RECOMANDĂM CURSUL DACĂ EȘTI:

  • SPECIALIST ÎN MARKETING

    Vei relua și aprofunda noțiunile de bază, cu exemple și studii de caz actuale care pun consumatorul în centrul campaniilor de marketing. Îți vei dezvolta o gândire strategică atât în marketing, cât și interdisciplinar, ce te va ajuta să livrezi obiectivele comerciale.

  • SPECIALIST ÎN COMUNICARE

    Învață cum să creezi un plan de marketing bine definit, ținând cont de obiectivele comerciale, identitatea de brand și publicul țintă.

  • SPECIALIST ÎN MEDIA

    Află cum să corelezi ce se întâmplă pe piața media cu o strategie de marketing ce poate avea un impact comercial și dezvoltă noi abilități pentru a face următorul pas în carieră.

MARKETING DE LA A LA Z, DAR CU UN TWIST NECESAR: ȚINÂND CONT DE CONSUMATORUL REAL, ÎN CONTINUĂ SCHIMBARE

  • STRATEGIE

    Strategiile de marketing au evoluat în funcție de „noul consumator” și tehnologie. Află cum poți contura viitorul business-ului tău și cum poți folosi tehnologia drept un canal de marketing.

  • MARKETING

    Marketingul este un domeniu interdisciplinar, în continuă schimbare - de la pregătirea planului de marketing până la segmentarea pieței sau poziționarea pentru un avantaj competitiv. Acest curs te va învăța să gândești out-of-the-box, prin exemple și studii de caz actuale.

SUBIECTELE PE CARE LE VEI STUDIA:

  1. INTRODUCERE ÎN MARKETING

    O incursiune de actualitate în universul marketingului: de la rolul său într-o organizație până la evoluția acestui domeniu de-a lungul ultimelor decenii, vei înțelege noțiunile de bază care stau la baza gestionării relațiilor profitabile cu clienții sau consumatorii.

  2. ÎNȚELEGEREA ȘI CONCEPEREA UNEI STRATEGII DE MARKETING

    Vei înțelege logica unei strategii de marketing și, implicit, a mixului de marketing. În același timp, vei învăța cum să concepi o strategie și un mix de marketing din factori aflați în controlul tău – produs, preț, plasament (locul) și promovare. Totul, prin activități practice cu feedback personal de la lector.

  3. MĂSURAREA SUCCESULUI ACTIVITĂȚILOR DE MARKETING

    O etapă la fel de importantă ca strategia de marketing e măsurarea performanței activităților care au derivat din această strategie. În contextul evoluției tehnologice și digitale, măsurarea succesului se poate face în timp real, fapt ce permite optimizarea – tot în timp real – a eforturilor de marketing în vederea obținerii succesului comercial.

LECTOR

Laurențiu Ion

  • Head of Digital and Media (Total Connections Planning) în cadrul PepsiCo România
  • 13 ani de experiență în Marketing, Digital, Comunicare și Media
  • În 2017, a fost inclus în topul Forbes 30 Under 30
  • A deținut roluri locale, regionale și europene (Nordics Digital Marketing Leader, Europe Product Marketing Manager etc.)
  • Speaker la cele mai importante conferințe de MarComm din Sud-Estul Europei
  • 7 ani de experiență de predare în diverse instituții private sau publice - Universitatea din București, Universitatea Alternativă din București
  • A ținut peste 30 de traininguri
  • În ultimii 7 ani s-a aflat în prima linie de transformare digitală a unor companii sau ONG-uri, coordonând cu succes în special agendele de inovație digitală în marketing
  • Membru în board-urile unor startup-uri și ONG-uri din România și din străinătate

PROGRAM

  • 01

    13 septembrie, 18:30-20:00

    Introducere în Marketing

    • Definirea marketingului, nevoilor și dorințelor
    • Rolul marketingului în organizație
    • Planificare strategică de marketing
    • Strategii competitive conform lui Porter
    • Avantajul competitiv
    • Studiu de caz: Marketing tradițional vs. noul marketing
  • 02

    14 septembrie, 18:30-20:00

    Auditul de marketing. Analiza macro a mediului extern

    • Analiza mediului din punct de vedere macro: PESTEL
    • Teoria generațiilor
    • Principalele tendințe ale noilor generații care afectează marketingul
    • Studiu de caz: Așteptările noilor generații de la branduri
  • 03

    20 septembrie, 18:30-20:00

    Analiza micro a mediului extern

    • Analiza din punct de vedere micro a mediului: cele cinci forțe competitive ale lui Porter
    • Hărți strategice ale competitorilor
    • Analiza comportamentului consumatorului
    • Studiu de caz
  • 04

    21 septembrie, 18:30-20:00

    Auditul de marketing. Analiza internă

    • Analiza internă
    • Strategii de portofoliu
    • Analiza lanțului valoric
  • 05

    27 septembrie, 18:30-20:00

    Auditul de marketing. Analiză și cercetare internă

    • Analiza brandului
    • SWOT
    • Cercetare calitativa
    • Cercetare cantitativă
    • Nișe de piață
  • 06

    28 septembrie, 18:30-20:00

    Strategii de creștere

    • Definirea misiunii și viziunii companiei
    • Stabilirea obiectivelor de marketing
    • Strategii de creștere conform lui Ansoff
  • 07

    4 octombrie, 18:30-20:00

    Segmentarea pieței

    • Segmentarea geografică
    • Segmentarea demografică
    • Segmentarea psihologică
    • Segmentarea comportamentală
  • 08

    5 octombrie, 18:30-20:00

    Targeting și poziționare

    • Selectarea segmentelor țintă
    • Strategii de poziționare
    • VBBP
    • Segmentare, direcționare și poziționare (SDP)
    • Studiu de caz
  • 09

    11 octombrie, 18:30-20:00

    Dezvoltarea planului de marketing I

    • Arhitectura de brand
    • Criterii de poziționare eficientă
    • Definirea mixului de marketing
    • Studiu de caz
  • 10

    12 octombrie, 18:30-20:00

    Dezvoltarea planului de marketing II

    • Produs: curba de adaptare
    • Dezvoltarea și lansarea unui nou produs
    • Mix de comunicare (Partea 1)
    • Analiza canalelor media
    • Înțelegerea mesajelor publicitare
    • Studiu de caz
  • 11

    18 octombrie, 18:30-20:00

    Dezvoltarea planului de marketing III

    • Mix de comunicare (Partea 2)
    • Harta comunicării
    • Strategii de stabilire a prețurilor
    • Strategii de distribuție
    • Mixul de marketing al serviciilor
  • 12

    19 octombrie, 18:30-20:00

    Implementarea planului de marketing

    • Indicatori cheie ai activității de marketing
    • Factori critici ai succesului
    • Matricea priorităților proiectului
    • Evaluarea riscurilor
    • Metode de bugetare
    • Studiu de caz

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Kötelező mező
Odată cu apăsarea butonului „înregistrare” ești de acord cu termenii și condițiile menționate în politica de confidențialitate și în politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.