CURS ONLINE

Social Media Marketing

Denisa Vlăduță Regional Social Media Manager
MRM

PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI

DATA:

21 februarie - 30 martie 2023

DURATA:

12 cursuri, 6 săptămâni
Marți și Joi, 19:30 - 21:00

Curs online cu un profesionist cu 7 ani de experiență în SMM

Pentru un brand expunerea în social media este crucială. Dacă nu exiști pe nicio rețea socială, înseamnă că nu exiști nici în mintea consumatorilor.

Învață cum te poți folosi de social media pentru a crește traficul, vânzările și cum să-ți creezi o bază de consumatori loiali și implicați. Descoperă cum să-ți targetezi audiența și creează o strategie de social media de succes, alegând canalele relevante pentru tine. Învață să măsori performanța și să lansezi campaniile de care clienții tăi au nevoie.

ÎȚI RECOMANDĂM ACEST CURS DACĂ EȘTI:

  • JUNIOR SOCIAL MEDIA MANAGER

    Învață cele mai importante tehnici, strategii și trenduri de Social Media și fă un pas înainte în carieră.

  • Antreprenor

    Învață să-ți promovezi business-ul și să crești vânzările cu ajutorul social media - de la crearea unei strategii la monitorizarea rezultatelor.

  • Freelancer

    Dobândește o perspectivă 360 asupra social media și crește-ți baza de clienți.

  • Specialist în marketing sau publicitate

    Social media este o componentă esențială a oricărei strategii dintr-o agenție de marketing sau publicitate. Dezvoltă-ți skill-urile și obține o perspectivă aprofundată a strategiilor pe care le dezvolți.

Evoluează de la like-uri la lead-uri

  • Rolul social media în business

    Miliarde de oameni folosesc zilnic social media, iar utilitatea lor depășește nivelul personal. În cadrul acestui curs vei învăța cum gândește un consumator când dorește să facă o achiziție și cum trebuie să funcționeze un business care vrea să preîntâmpine dorințele și așteptările clienților.

  • Ce este social media marketing

    Social media marketing (SMM) este modalitatea prin care utilizăm diferite platforme de social media pentru a promova un brand, un produs, ori un serviciu. Un instrument extraordinar prin care să comunici clienților actuali și să atragi alții.

SUBIECTELE PE CARE LE VEI STUDIA:

  1. Strategie

    Trasează nevoile afacerii tale și aliniază-le cu platformele de social media. Înțelege rolul social-media și cum să setezi KPI care să genereze rezultate. Punând bazele unei strategii corecte poți amplifica rezultatele în ceea ce privește brand awareness și să atragi clienți noi.

  2. Platforme

    Instagram și TikTok devin din ce în ce mai populare și relevante pentru campanii de comunicare. Învață cum să folosești platformele de social media conform nevoile brandului tău și cum să creezi conținut relevant.

  3. Promovare

    Învață cum să realizezi o campanie de succes în social-media. Descoperă cum se face o strategie pentru o campanie plătită sau cu conținut organic și cum să colaborezi cu influenceri potriviți pentru business-ul tău.

LECTOR

Denisa Vlăduță

  • Regional Social Media Manager în cadrul MRM
  • Peste 7 ani de experiență în social media și digital marketing
  • Coordonator Microsoft pentru internal projects, social media communication pentru Europa Centrală și de Est
  • Social Media Manager pentru mai mult de 30 de companii B2C pe multiple canale de social media

PROGRAM

  • 01

    Introducere în social media marketing

    • Introducere în Social Media Marketing
    • Statisticile rețelelor sociale din România
    • Cum și de ce companiile ar trebui să adopte o strategie de comunicare pentru rețelele sociale
  • 02

    Strategie

    • Etapele dezvoltării unei strategii
    • Selecția de site-uri pentru o companie/proiect
    • Setarea de țeluri și obiective
    • Analiza brandului
    • Analiza competitorilor
    • Crearea unui portret al publicului țintă
  • 03

    Managementul conținutului

    • Tendințe în managementul conținutului
    • Plan de conținut: cum să creați subiecte și formate pentru publicațiile viitoare
    • Marketing situațional
    • Legalitatea utilizării conținutului media
    • Studii de caz
  • 04

    Rolul textului în comunicarea de brand

    • Tipuri de text folosite în comunicarea de brand
    • Structura textului
    • Procesul creativ sau cum poți scrie un text de efect
    • Editarea. Cum să evaluezi calitatea textului tău
    • Ce este vocea brandului și cum te poate ajuta
    • Surse de inspirație
  • 05

    Managementul comunității

    • Ce este managementul comunității
    • De ce managementul comentariilor e mai important decât conținutul
    • Cum să faci față negativității din online
    • Ce este personalizarea
    • Ce servicii ar trebui folosite pentru a automatiza procesele
    • Studii de caz
  • 06

    Creativitatea

    • Ce este creativitatea
    • Briefing și debriefing
    • Cum să inventezi când nu poți inventa (tehnici)
    • Studii de caz
  • 07

    Lucrul cu bloggerii și influencerii

    • Cine sunt influencerii?
    • Cum să atribui o sarcină unui blogger?
    • Sarcini și formate de cooperare (acorduri)
    • Cum să alegi și să evaluezi munca unui blogger
    • Cum să comunici cu influencerii
  • 08

    Publicitatea în rețelele sociale

    • Ce este publicitatea pe rețelele sociale
    • Obiectivele unei campanii de publicitate
    • Cum să difuzezi reclame pe diferite canale
    • Cum să-ți optimizezi bugetul
  • 09

    Mesageri & TikTok

    • Cum să lucrezi cu mesagerii
    • Distribuția între diferitele canale de comunicare
    • De ce brandurile au nevoie de TikTok
    • Principiile promovării în TikTok
    • Studii de caz
  • 10

    Managementul proiectelor / Organizarea muncii cu proiecte. Rapoarte și analize

    • Lucrul în echipă
    • Cum să analizezi activitatea SCRUM, Kanban în cifre - ce este și de ce sunt utile în muncă
    • Serviciile care ne pot ușura sarcinile
    • Cum să nu te îneci în tabelele Excel și cum poți evidenția ideile principale
    • Servicii pentru o analiză eficientă
    • Ghid pentru crearea unor rapoarte atractive
  • 11

    Prezentare finală de la studenți

    • Prezentarea unui proiect de curs - o strategie pentru un client real.
  • 12

    Prezentare finală de la studenți

    • Prezentarea unui proiect de curs - o strategie pentru un client real

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Câmp obligatoriu