CURS LIVE ONLINE

DEVINO PRODUCT MANAGER

Oana Mihăilescu Product Coach
@ METRO.digital

Bestseller
Diplomă
Feedback personalizat
Networking

ÎN CURÂND!

Învață care este rolul unui Product Manager: de la concept la lansare.

Implementează o strategie de product management bazată pe date, evaluează și creează un MVP și promovează un produs de impact, toate acestea pornind de la nevoile clienților.

Îți recomandăm cursul dacă:

  • FOUNDER OF A START-UP/SMALL IT COMPANY

    Stăpânește toți pașii de lucru în procesul dezvoltării și lansării unui produs: de la definirea unui MVP, până la scalarea și analiza datelor. Construiește o strategie competitivă și folosește feedback-ul utilizatorilor pentru a crea un produs de succes.

  • BUSINESS ANALYST

    Fă pasul spre cariera ta de Product Manager: înțelege obiectivele organizaționale, oportunitățile de pe piață și nevoile clienților. Pe baza cerințelor tehnice si de business, vei crea o strategie implementabilă.

  • LUCREZI ÎN IT SAU ÎNTR-UN DOMENIU ASOCIAT

    Vei trece prin toți pașii esențiali pe care îi parcurge un Product Manager: vei înțelege cum să abordezi nevoile clientului, cum să aplici diferite metodologii și care sunt framework-urile necesare pentru a crea o strategie implementabilă.

Subiectele cursului?

  1. Market Fit

    Află care sunt perspectivele și tool-urile care te pot ajuta să înțelegi în profunzime nevoile clienților și cum să analizezi datele relevante pentru a crea soluții complexe și de impact.

  2. From scratch to market

    Treci prin fiecare etapă de lansare a unui produs, de la A la Z. Vei înțelege ce presupune o strategie de business, evaluarea și definirea unui MVP, comunicarea și negocierea cu stakeholderii și lansarea unui produs pe piață.

  3. Product growth

    Învață cum să scalezi produsul și cum să îl prezinți unui stakeholder dat. Un produs de succes e întotdeauna cu gândul la evoluție.

Despre lector:

Oana
Mihăilescu

  • Product Coach @ METRO.digital
  • +10 ani experiență în transformări organizaționale și dezvoltarea echipelor din diverse industrii, în companii precum ING Tech, Vodafone, IBM, cu rol de Agile Coach/Lead, Product Owner și Product Coach
  • Oferă în mod eficient soluții complexe și de impact care conduc la schimbări reale în lumea produselor și soluțiilor oferite către clienți
  • Responsabilă de proiecte strategice evaluate la peste 50M$, îmbina coordonarea și implementarea diverselor abordări personalizate pe nevoile specifice fiecărui produs sau companii
  • A dezvoltat strategii care ajută atât indivizii, cât și organizațiile, să-și atingă obiectivele și să promoveze o cultură a colaborării, în scopul creșterii satisfacției clienților
  • Acreditată Certified ScrumMaster (CSM), Certified Scrum Product Owner (CSPO), Increase Your Leadership Agility - Scrum Alliance Design Thinking - ING Hubs

Programa cursului

  • 01

    Fundamentele Product Management

    • Care este rolul unui Product Manager
    • Abordări diferite ale rolului de Product Manager între organizații și diverse industrii
    • Ce calități trebuie să aibă un Product Manager și cum le poate dobândi sau dezvolta
    • Noțiuni fundamentale de product management: ce este un produs, diverse moduri de lucru și principii
  • 02

    Cum creezi o strategie bazată pe date

    • Indicatorii de business și alinierea produsului la obiectivele companiei
    • De ce este important sa ai o viziune a produsului
    • Modele de obiective: OKR, KPI, metrics
    • Monitorizarea datelor de produs
  • 03

    Market fit

    • Opțiuni de validare și ce să iei în considerare atunci cand faci o analiză de piață
    • Business Model Canvas: importanță și utilitate
    • Principiile unui produs de succes
    • Segmente de clienți și canale
    • Bugete și modalități de venit
  • 04

    Bazele procesului de livrare a unui produs

    • Etapele dezvoltării conceptului unui produs
    • Alinierea strategiei de produs în funcție de Core Metrics/North-Star Metric
    • Cum definești publicul țintă (exemple și explicarea noțiunii de ‘personas’ pornind de la Business Model Canvas)
    • Profilul clientului: caracteristici, nevoi, comportament
    • Cum găsești idei inovative - metodologiile Design thinking și Double Diamond
    • Ce este o sesiune de Discovery?
  • 05

    Workshop practic - Definirea problemei și soluției

    • Discovery session
    • Definirea problemei și soluției
    • Concept și user personas
  • 06

    Pregătirea pentru livrare

    • Cum să creezi un roadmap matur și sustenabil
    • Agile (Scrum vs Kanban) vs Waterfall: explicarea metodologiilor și exemplu de roadmap
    • Folosirea metodologiilor în funcție de produsul tău: Agile vs Waterfall vs Product
    • Cum să creezi un user story model
    • Metrici esențiale pentru planificare (velocity, cycle time, burndown chart, etc)
  • 07

    Finalizarea procesului de livrare

    • Ce este un MVP și ce beneficii are (MVP vs spike)
    • Definirea cerințelor tehnice și de business
    • Acceptance Criteria vs Definition of Ready vs Definition of Done și utilitatea lor în procesul de livrare
    • Customizarea cerințelor pe modul de lucru din organizația ta
  • 08

    Workshop practic - Tehnici de prioritizare

    • De ce este important să înțelegi și să aplici tehnici de prioritizare
    • Principiul lui Pareto (sau regula 80/20) în product management
    • Tehnicile MoSCoW și RICE: aplicabilitate și beneficii
  • 09

    Stakeholder management

    • Cine sunt stakeholderii tăi și maparea lor
    • Categorii de stakeholderi și poziționarea față de aceștia
    • Tehnici de promovare a produsului în cadrul unei companii
    • Tehnici de negociere
  • 10

    Cum să creezi impact

    • Tehnici de promovare a produsului în exterior – 30 mins
    • SEO basics
    • Cum creezi o echipă matură: mindset și principii
    • Best practices pentru generarea impactului dorit al produsului tău
  • 11

    Product analytics and growth

    • Elemente esențiale pentru transformarea produsului
    • Colectarea feedback-ului de la utilizatori
    • Analiza profitabilității și a modelului de business
    • Analiza win/loss
    • Colaborarea cu marketing și sales
    • Cum creezi o strategie Go-to-Market sustenabilă
    • Diferențe de abordare între B2C vs. B2B vs. B2B2C
  • 12

    Susținerea prezentărilor produselor

    • Prezentarea produsului ales pentru un stakeholder dat, lecție care va aduce împreună toate teoriile discutate

Înscrie-te la curs

Completează formularul de înscriere pentru a primi mai multe detalii despre curs și taxa de participare.

Câmp obligatoriu
Află mai multe