PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI
DATA:
6 noiembrie - 20 decembrie 2023
DURATA:
14 lecții, 7 SĂPTĂMANI
Luni & Miercuri, 18:30-20:00
Învață partea practică a lansării unui business. Învață ce trebuie să stea la baza unui plan de afaceri, de la realizarea brandingului pentru promovarea și dezvoltarea afacerii, până la gestionarea riscurilor și planificarea financiară.
Obține o abordare amplă a implementării unei strategii de afaceri și află cum poți gestiona provocările și eșecurile inevitabile la început de drum.
Îți recomandăm cursul dacă ești:
-
Vrei să devii antreprenor Învață prin lecții practice și aplicabile cum poți începe o afacere de la zero, de la transformarea unei idei într-un plan de afaceri, de la analiza costurilor la tehnici de marketing și vânzări.
-
Ești antreprenor la început de drum Află mai multe despre gestionarea afacerii pe toate planurile, de la financiar la legal, apoi dezvoltă și prezintă propriul plan de afaceri pe baza temelor practice din cadrul cursului.
Subiectele pe care le vei studia:
-
Finanțarea Afacerii Vei discuta despre diferite surse de finanțare, alegerea investitorilor și parteneriatelor și crearea unui pitch pentru atragerea de fonduri. Vei trece și prin elemente de bază ale planificării financiare, de la analiza costurilor până la crearea și urmărirea proiecțiilor financiare.
-
Strategii de Marketing & Vânzări Vei învăța despre importanța brandingului în creșterea vânzărilor și diferitele moduri în care poți atrage și păstra clienții. Te vei familiariza cu termeni precum customer journey,CTR, customer acquisition cost și vei pune baza unui strategii de go-to-market, de la crearea unui buget până la lansarea campaniilor.
-
Management Vei studia diferitele tipuri de management într-o afacerea, precum managementul operațional, managementul riscurilor și managementul angajaților. Vei dezvolta un sistem de raportare operațional, strategii de recrutare și creare a unei culturi organizaționale eficiente și un plan de crisis management pentru atenuarea riscurilor.
Despre lector:

Radu
Bălăceanu
- Co-fondator al LifeBox & FrissBox (România și Ungaria).
- Între 2014 și 2019, a fost Managing Director la Foodpanda România, unde a dezvoltat și executat strategiile de afaceri ale companiei
- A obținut certificarea Lean Six Sigma Green Belt și a absolvit multe alte programe de formare profesională certificate
- În cadrul Lifebox, a fost responsabil pentru bugete și previziuni, comunicarea cu acționarii și companiile și conducerea strategiilor pe termen lung ale companiei
Program
-
01
Luni, 06 Noiembrie 2023, 18:30-20:00
Introducere: Antreprenoriat & Oportunități de Afacere
- Definiția antreprenoriatului
- Importanța antreprenoriatului în societate
- Principii de bază & Starting points în antreprenoriat
- Exercițiu de brainstorming -reguli și structura
- Analiza pieței și a tendințelor
- Market Research 101: cele mai folositoare tehnici
- Identificarea + crearea nevoilor clienților
-
02
Miercuri, 08 Noiembrie 2023, 18:30-20:00
Dezvoltarea Ideilor de Afaceri
- Validarea ideilor
- Modelul de afaceri Canvas
- Exemplu Practic: Modelul Canvas pe datele LifeBox
- Propunerea de valoare
Temă: Analiză de piață, Model CANVAS pentru un model de business. Finding your business Idea for future work.
-
03
Luni, 13 Noiembrie 2023, 18:30-20:00
Planul de Afaceri
- Elementele unui plan de afaceri
- Strategia de go-to-market
- Financial Planning: intro to P&L
- Analiza financiară
-
04
Miercuri, 15 Noiembrie 2023, 18:30-20:00
Analize și Calcule Financiare Avansate
- Analiza costurilor
- Proiecții financiare
- Urmarirea proiecțiilor financiare vs actuals
- P&L si extra-uri docs - tips and tricks
- Cashflow forecast
Temă: Conducting P&L Forecast, explicând premisele & assumptions care stau la baza lui.
-
05
Luni, 20 Noiembrie 2023, 18:30-20:00
Alegerea partenerului / partenerilor și Finanțarea Afacerii
- Cum sa îți alegi partenerii potriviți
- Surse de finanțare
- Crowdfunding
- Investitori și parteneriate
Temă: Conducting P&L Forecast, explicând premisele & assumptions care stau la baza lui.
-
06
Miercuri, 22 Noiembrie 2023, 18:30-20:00
Marketing și Vânzări
- Strategii de marketing
- Branding si importanta lui
- Construirea unei strategii de vanzari
- Cifrele importante pentru marketing
- Google Ads: 2 rapoarte, BP și non-BP (Buget, Average Order Value, Revenue Toal, Conversion Rate & Customer Aquisiton Cost)
- Google Display (Buget, CPM, CTR, Re-targeting)
- Facebook: Conversion campaigns (Buget, Average Order Value, Revenue Toal, Conversion Rate & Customer Aquisiton Cost)
- Facebook: Engagement campaigns (Engagement, Reach, 3-second views, New Followers)
- CLV si Customer journey
Temă: Strategia de go-to-market (plan pe primele 3-6 luni de activitate) Explaining the premises and reasoning behind decisions.
-
07
Luni, 27 Noiembrie 2023, 18:30-20:00
Managementul Operațional
- Procese și proceduri - Workflows
- Managementul calității
- Eficiența operațională
- Crearea unui sistem de raportare săptămânală si lunară MBR
Temă: Workflow-ul business-ului în Miro.
-
08
Miercuri, 29 Noiembrie 2023, 18:30-20:00
Legal & HR
- Înregistrarea afacerii
- Reglementări și licențe
- Protecția proprietății intelectuale
- Recrutare și selecție
- Dezvoltarea angajaților
- Cultura organizațională
-
09
Luni, 04 Decembrie 2023, 18:30-20:00
Tehnologie și Inovație
- Tech in Business: automatizare și optimizarea workflow-ului
- Inovație și dezvoltarea produselor (exemplu din lifebox cu produsele custom)
- Digitalizare și prezență online
-
10
Miercuri, 06 Decembrie 2023, 18:30-20:00
Managementul Riscului
- Identificarea riscurilor
- Strategii de atenuare
- Plan de continuitate a afacerii
Temă: Crisis Management plan pe un business case oferit. (ALT: pandemic planning, how it would affect your chosen business)
-
11
Luni, 11 Decembrie 2023, 18:30-20:00
Soft Skills: Reziliență și Cum să NU Renunți
- Importanța rezilienței în antreprenoriat
- Tehnici de gestionare a stresului și a eșecului
- Fail-proofing pentru afaceri
- Motivație și setarea obiectivelor
-
12
Miercuri, 13 Decembrie 2023, 18:30-20:00
Leadership și Dezvoltare Personală
- Stiluri de leadership
- Luarea deciziilor
- Dezvoltare personală și profesională
Temă: Leadership style presentation & Analysis
-
13
Luni, 18 Decembrie 2023, 18:30-20:00
Sustenabilitate, Responsabilitate Socială
- Sustenabilitate în afaceri
- Responsabilitate socială corporativă
- Impactul asupra mediului și comunității
-
14
Miercuri, 20 Decembrie 2023, 18:30-20:00
Wrap Up și Retrospectivă
- Recapitulare a cursului
- Discuții și întrebări
- Evaluare și feedback
Află mai multe
Completează formularul de înregistrare și un consultant Skillab te va contacta cât de curând posibil pentru a-ți oferi mai multe informații despre conținut și taxa de participare.