CURS ONLINE

SEO SPECIALIST

Florin Gîrtan SEO Director
Gun Media

PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI

DATA:

28 martie - 27 aprilie 2023

DURATA:

10 cursuri, 5 săptămâni
Marți și Joi, 18:30 - 20:00

Cum gândește și acționează un specialist în SEO? Cum faci un keyword research și ce faci cu el după? Învață cele mai relevante tehnici SEO și cum să îți optimizezi afacerea de la Florin Gîrtan, SEO Director în cadrul Gun Media și specialist cu 12 ani de experiență în domeniu.

Obține o perspectivă complexă asupra SEO, învață cum poți genera trafic calitativ pentru afacerea ta prin intermediul motoarelor de căutare și află cum poți rămâne la curent cu un domeniu în continuă schimbare.

ÎȚI RECOMANDĂM CURSUL DACĂ EȘTI:

  • ANTREPRENOR SAU E-COMMERCE BUSINESS OWNER

    Învață SEO și află cum îți poți optimiza afacerea printr-o vizibilitate crescută în motoarele de căutare. Identifică oportunități și transformă-le în investiții de marketing eficiente pentru dezvoltarea afacerii tale.

  • ÎNCEPĂTOR ÎN SEO

    Dacă ai obținut recent un job în SEO sau îți dorești o carieră în domeniu, acest curs te va ajuta să obții toate cunoștințele necesare - de la keyword research, până la On-Page și Off-Page SEO sau cum să realizezi un audit SEO eficient.

  • SPECIALIST ÎN MARKETING SAU DIGITAL

    Învață și aprofundează toate principiile de bază SEO, obține o înțelegere mai bună a modului în care îți poți optimiza conținutul și dezvoltă-ți interdisciplinar activitatea de zi cu zi.

  • FREELANCER

    Află care sunt principiile SEO și cum te pot ajuta să aduci mai multă valoare în proiectele tale. Fie că specializarea ta e în content, design, web development sau comunicare, SEO te va duce la următorul nivel.

Află cum a evoluat SEO, cum funcționează algoritmii Google și cum să realizezi singur un audit de SEO complet.

  • Găsește soluțiile optime pentru site-ul tău

    Învață cum să faci un keyword research eficient pentru site-ul tău, cum creezi o strategie centrată pe intenția de căutare a audienței tale și cum îți poți duce afacerea la următorul nivel prin SEO.

  • Generează trafic pentru site-ul tău

    Diferite tipuri de optimizare îți vor ajuta audiența să găsească produsul mai ușor, iar o strategie de content te va ajuta să creezi mixuri eficiente, pe placul clienților tăi.

SUBIECTELE PE CARE LE VEI STUDIA:

  1. Evoluția SEO

    Învață mai multe despre optimizarea SEO, cum funcționează și de ce afacerile ar trebui să țină cont de ea. Află au evoluat algoritmii în ultimii 15 ani, cum s-au modificat anumite tehnici, ce acțiuni încă funcționează și care sunt cele de care e bine să te ferești.

  2. Keyword research și strategia de SEO

    Ce cuvinte folosesc clienții tăi pentru a găsi ceea ce își doresc? O cercetare profundă a cuvintelor cheie îți poate oferi informații valoroase despre felul în care audiența vorbește despre produsul tău. Învață cum să faci un keyword research eficient pentru site-ul tău și dezvoltă o strategie de SEO pentru business-ul tău.

  3. SEO On-Page și Off-Page

    Vei afla cum să construiești și cum să optimizezi conținutul SEO pentru un website, cum optimizezi snippet-urile recomandate de Google și cum să scrii descrierea meta perfectă. Apoi, intră în culisele site-ului tău și află cum îi poți îmbunătăți autoritatea prin tehnici off-page.

  4. SEO Tools & Raportare

    După ce ai implementat SEO pe website-ul tău, monitorizează-i performanța. Vei învăța cum poți face acest lucru cu ajutorul unor tool-uri de SEO, precum Google Analytics și Google Search Console.

  5. Audit SEO & Content Marketing

    Auditul SEO este unul dintre cele mai importante lucruri de știut pentru un SEO Specialist. Află ce informații trebuie să includă, cum le obții și cum le analizezi. Apoi, află cum construiești o strategie de content marketing care să meargă mână în mână cu eforturile tale de SEO.

LECTOR

Florin Gîrtan

  • SEO Director în cadrul Gun Media, unde este responsabil de dezvoltarea departamentului de SEO dar și a serviciului oferit clienților.
  • Peste 12 ani de experiență în SEO, timp în care a condus echipe de SEO atât în agenții cât și in-house.
  • A deținut poziția de SEO Specialist în cadrul Upswing, unde a gestionat un portofoliu de 52 de clienți din diverse domenii.
  • A lucrat ca Global SEO Manager în cadrul Veeam Software, unde a gestionat strategia globală de SEO a companiei, strategii de SEO de B2B pentru lead generation, funnel-uri de SEO pentru promovarea produselor și strategii de SEO internațional pentru 6 țări.
  • Consultant SEO în cadrul Hyperhuman, un start-up de tech Românesc, în care s-a ocupat atât de partea tehnică a site-ului care este dezvoltat pe un framework de javascript, cât și în partea de content și ASO.

PROGRAM

  • 01

    Marți, 28 martie, 19:00-20:30

    Introducere în SEO

    • Ce sunt motoarele de căutare
    • Cum fac motoarele de căutare Crawl, Build și Index
    • Diferența dintre SEM și SEO
    • Search Engine Algorithm - ce este și de ce este important
    • Google Updates - Cum s-a dezvoltat motorul de căutare și care este stadiul actual
  • 02

    Joi, 30 martie, 19:00-20:30

    Keyword Research și Strategia de SEO

    • Ce trebuie să iei în considerare când alegi cuvinte cheie
    • Ce este intenția de căutare
    • Cum faci efectiv un keyword research
    • Tool-uri pentru Keyword Research
    • Dezvoltarea unei strategii de SEO plecând de la research
  • 03

    Marți, 4 aprilie, 19:00-20:30

    On-Page SEO I

    • Ce înseamnă On-Page SEO și ce intră în acțiunile de on-page
    • Ce este relevanța paginilor unui site pentru cuvintele cheie targetate
    • Elementele de SEO content ale unei pagini
    • Optimizarea conținutului unei pagini
    • Ce o structură de headinguri
    • Tips & Tricks pentru Meta-Date
    • Cum creezi și optimizezi conținutul SEO pentru un website
    • Ce este Google Featured Snippets
  • 04

    Joi, 6 aprilie, 19:00-20:30

    On-Page SEO II

    • Ce este arhitectura internă a unui site și importanța link-urilor interne
    • Ce este Schema.org
    • Îmbunătățirea crawling-ului (XML Sitemap, Robots.txt)
    • Ce sunt tag-urile canonical, rel=next,prev, ahref lang
    • Pagini duplicate și cum le gestionăm
    • Gestionarea parametriilor
    • Cum optimizăm filtrele și imaginile unui site
    • Cum folosim rel= noindex,nofollow/rel=noindex,follow
    • Ce sunt tag-urile nofollow, sponsored și ugc
  • 05

    Marți, 11 aprilie, 19:00-20:30

    SEO Tehnic

    • Ce este crawling budget și cum se optimizează
    • La ce folosim caching și text only version
    • Relația dintre SEO și Javascript
    • Http/Https/Http 2
    • Îmbunătățirea vitezei de încărcare
    • Ce este conținutul Embedded sau User Generated și cum se gestionează
    • Cum optimizăm subdomenii/foldere pentru diferitele versiuni ale unui site
    • Care sunt codurile de http și cum se gestionează
    • Alegerea paginilor pe care le indexăm și pe care nu
  • 06

    Joi, 13 aprilie, 19:00-20:30

    Auditul SEO & Content Marketing

    • Ce trebuie să conțină un audit de seo
    • Content marketing în SEO
    • Dezvoltarea unei strategii de content marketing
    • Cum facem un brief și research-ul aferent pentru SEO
    • Rolul AI-ul în SEO și Content Marketing
  • 07

    Marți, 18 aprilie, 19:00-20:30

    Strategia de SEO în funcție de tipul de site

    • Site de E-Commerce
    • Site de Prezentare/Portofoliu
    • Site B2B
    • Site de Publicații/Jurnalism
    • Blog personal
  • 08

    Miercuri, 20 aprilie, 19:00-20:30

    Off-Page SEO. Strategii de Backlink

    • Recapitulare Page Rank și autoritatea unui site
    • Ce este Link Building și cum funcționează
    • Algoritmi Google și Backlinking
    • Analiză de backlink cu ajutorul tool-urilor de SEO
    • Link Building - sfaturi practice și strategii de evitat
  • 09

    Marți, 25 aprilie, 19:00-20:30

    Tool-uri de SEO și Raportare

    • Google Analytics
    • Google Search Console
    • Bing Webmaster
    • Microsoft Clarity
    • Data Studio (Locker)
  • 10

    Joi, 27 aprilie, 19:00-20:30

    Direcții Adiacente SEO & Joburi in SEO

    • YouTube SEO
    • ASO
    • Lucru ca SEO în agenție
    • Lucru ca SEO In-House
    • Cum să-ți faci un CV de specialist și ce să scoți în față într-un interviu

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Câmp obligatoriu