Curs online live. SEO Specialist — învață toate aspectele optimizării motoarelor de căutare | Skillab

CURS ONLINE

SEO SPECIALIST

Florin Gîrtan HEAD OF SEO
DATA REVOLT AGENCY

Nivel Începător
Diplomă de Absolvire
Diplomă de Participare
Sistem de notare

ÎN CURÂND!

Cum gândește și acționează un specialist în SEO? Cum faci un keyword research și ce faci cu el după? Învață cele mai relevante tehnici SEO și cum să îți optimizezi afacerea de la Florin Gîrtan, Head of SEO în cadrul Data Revolt Agency și specialist cu 12 ani de experiență în domeniu.

Obține o perspectivă complexă asupra SEO, învață cum poți genera trafic calitativ pentru afacerea ta prin intermediul motoarelor de căutare și află cum poți rămâne la curent cu un domeniu în continuă schimbare.

ÎȚI RECOMANDĂM CURSUL DACĂ EȘTI:

  • Antreprenor/ E-commerce business owner

    Crește-ți afacerea prin SEO. Fă un audit SEO al site-ului tău, implementează modificările necesare și îmbunătățește-ți vizibilitatea în motoarele de căutare. Singur, fără resurse sau costuri adiționale.

  • Începător în SEO

    Dacă ai obținut recent un job în SEO sau îți dorești o carieră în domeniu, acest curs te va ajuta să obții toate cunoștințele necesare - de la keyword research, până la On-Page și Off-Page SEO sau cum să realizezi un audit SEO eficient.

  • Freelancer

    Adaugă SEO pe lista de skill-uri pe care le poți oferi clienților tăi. Fie că ești specializat pe content, design, web development sau comunicare, SEO te va duce la următorul nivel și te va ajuta să-ți crești baza de clienți.

  • Specialist în marketing/ digital/ content

    Dobândește skill-uri de SEO și integrează-le în munca ta. Fie că ești content sau digital marketer, sau ai experiență în marketing tradițional, a venit momentul să evoluezi în carieră.

SUBIECTELE PE CARE LE VEI STUDIA:

  1. Evoluția SEO

    Învață mai multe despre optimizarea SEO, cum funcționează și de ce afacerile ar trebui să țină cont de ea. Află au evoluat algoritmii în ultimii 15 ani, cum s-au modificat anumite tehnici, ce acțiuni încă funcționează și care sunt cele de care e bine să te ferești.

  2. Keyword research și strategia de SEO

    Ce cuvinte folosesc clienții tăi pentru a găsi ceea ce își doresc? O cercetare profundă a cuvintelor cheie îți poate oferi informații valoroase despre felul în care audiența vorbește despre produsul tău. Învață cum să faci un keyword research eficient pentru site-ul tău și dezvoltă o strategie de SEO pentru business-ul tău.

  3. SEO On-Page și Off-Page

    Vei afla cum să construiești și cum să optimizezi conținutul SEO pentru un website, cum optimizezi snippet-urile recomandate de Google și cum să scrii descrierea meta perfectă. Apoi, intră în culisele site-ului tău și află cum îi poți îmbunătăți autoritatea prin tehnici off-page.

  4. SEO Tools & Raportare

    După ce ai implementat SEO pe website-ul tău, monitorizează-i performanța. Vei învăța cum poți face acest lucru cu ajutorul unor tool-uri de SEO, precum Google Analytics și Google Search Console.

  5. Audit SEO & Content Marketing

    Auditul SEO este unul dintre cele mai importante lucruri de știut pentru un SEO Specialist. Află ce informații trebuie să includă, cum le obții și cum le analizezi. Apoi, află cum construiești o strategie de content marketing care să meargă mână în mână cu eforturile tale de SEO.

  6. Curs interactiv și practic

    În cadrul cursului vei avea patru teme practice și un proiect final, pentru care vei primi feedback personal de la lector. Cursantul care obține cel mai mare punctaj în urma temelor va primi un audit SEO de la lector pentru website-ul său, sau o sesiune de coaching 1-1 cu acesta.

LECTOR

Florin Gîrtan

  • În prezent ocupă funcția de Head of SEO în cadrul Data Revolt Agency.
  • A deținut funcția de SEO Director în cadrul Gun Media, unde a fost responsabil de dezvoltarea departamentului de SEO, dar și a serviciului oferit clienților.
  • Peste 12 ani de experiență în SEO, timp în care a condus echipe de SEO atât în agenții cât și in-house.
  • A lucrat ca Global SEO Manager în cadrul Veeam Software, unde a gestionat strategia globală de SEO a companiei, strategii de SEO de B2B pentru lead generation, funnel-uri de SEO pentru promovarea produselor și strategii de SEO internațional pentru 6 țări.
  • Consultant SEO în cadrul Hyperhuman, un start-up de tech Românesc, în care s-a ocupat atât de partea tehnică a site-ului care este dezvoltat pe un framework de javascript, cât și în partea de content și ASO.

PROGRAM

  • 01

    Introducere în SEO

    • Ce este SEO și de ce este important
    • Ce sunt motoarele de căutare
    • Care este diferența dintre SEM și SEO
    • Search Engine Algorithm - ce este și de ce este important
    • Google Updates - Cum s-a dezvoltat motorul de căutare și care e stadiul actual
  • 02

    Keyword Research și Strategia de SEO

    • Ce trebuie să iei în considerare când alegi cuvinte cheie
    • Ce este intenția de căutare
    • Cum faci efectiv un keyword research
    • Tool-uri pentru Keyword Research
    • Dezvoltarea unei strategii de SEO plecând de la research
  • 03

    SEO Tehnic

    • Ce este crawling budget și cum se optimizează
    • La ce folosim caching și text only version
    • Relația dintre SEO și Javascript
    • Http/Https/Http 2
    • Îmbunătățirea vitezei de încărcare
    • Ce este conținutul Embedded sau User Generated și cum se gestionează
    • Cum optimizăm subdomenii/foldere pentru diferitele versiuni ale unui site
    • Care sunt codurile de http și cum se gestionează
    • Alegerea paginilor pe care le indexăm și pe care nu
  • 04

    On-Page SEO I

    • Ce înseamnă On-Page SEO și ce intră în acțiunile de on-page
    • Ce este relevanța paginilor unui site pentru cuvintele cheie targetate
    • Elementele de SEO content ale unei pagini
    • Optimizarea conținutului unei pagini
    • Ce este o structură de headinguri
    • Tips & Tricks pentru Meta-Date
    • Cum creezi și optimizezi conținutul SEO pentru un website
    • Ce este Google Featured Snippets
  • 05

    On-Page SEO II

    • Ce este arhitectura internă a unui site și importanța link-urilor interne
    • Ce este Schema.org
    • Îmbunătățirea crawling-ului (XML Sitemap, Robots.txt)
    • Ce sunt tag-urile canonical, rel=next,prev, ahref lang
    • Pagini duplicate și cum le gestionăm
    • Gestionarea parametriilor
    • Cum optimizăm filtrele și imaginile unui site
    • Cum folosim rel= noindex,nofollow/rel=noindex,follow
    • Ce sunt tag-urile nofollow, sponsored și ugc
  • 06

    Tool-uri de SEO și Raportare

    • Google Analytics
    • Google Search Console
    • Data Studio (Locker)
  • 07

    Auditul SEO

    • Ce trebuie să conțină un audit de seo
    • Realizarea unui audit
  • 08

    Workshop

  • 09

    Content Marketing si SEO

    • Content marketing în SEO
    • Dezvoltarea unei strategii de content marketing
    • Cum facem un brief și research-ul aferent pentru SEO
  • 10

    Strategia de SEO în funcție de tipul de site

    • Site de E-Commerce
    • Site de Prezentare/Portofoliu
    • Site B2B
    • Site de Publicații/Jurnalism
    • Blog personal
  • 11

    Off-Page SEO. Strategii de Backlink

    • Recapitulare Page Rank și autoritatea unui site
    • Ce este Link Building și cum funcționează
    • Algoritmi Google și Backlinking
    • Analiză de backlink cu ajutorul tool-urilor de SEO
    • Link Building - sfaturi practice și strategii de evitat

Feedback-ul studenților

Borz Elena Arina Coordonator proiecte

Mi-a plăcut foarte mult cursul de SEO Specialist. Prin intermediul acestui curs am reușit să înțeleg concepte pe care nu le înțelegeam singură din tutoriale. Lectorul ne-a oferit sprijin pe tot parcursul cursului prin feedback și evaluare.

Laurentiu Popa PUBLIC SPEAKING FOR BUSINESS

"Foarte util. Multumesc Alexandru pentru toate "tips and tricks-urile" oferite in cadrul cursului. Foarte aplicat si foarte util. Dupa ultima mea prezentare, am fost rugat de o parte a audientei daca pot primi si ei prezentarea mea, pentru a se inspira. A fost wow :), cel mai important feedback care mi s-a oferit pana acum dupa o prezentare. Mult succes pe viitor!"

Busuioc Andreea CORPORATE EVENT PLANNER

"Pe mine personal m-a ajutat sa ma familiarizez cu termenii din domeniu, cum sa imi identific clientii si dorintele lor, iar partea de bugetare a fost un subiect foarte important. In principiu pot spune ca pentru mine, ca incepator, cu siguranta ma vor ajuta foarte mult informatiile pe care le-am dobandit la acest curs. Si inca un lucru: m-a surprins foarte mult implicarea si pasiunea doamnei profesoare Oana :) Cu siguranta voi reveni si pentru alte cursuri."

Musina Florin PROJECT MANAGER

"Cursul a fost foarte fain si Vladimir a dat dovada de profesionalism. Am aflat multe informatii noi si modul de desfasurare a cursului a fost unul interactiv cu teme care au creat un cadru bun pentru aplicarea informatiilor teoretice."

Află mai multe

Completează formularul de înregistrare și un consultant Skillab te va contacta cât de curând posibil pentru a-ți oferi mai multe informații despre conținut și taxa de participare.

 
 
 
Câmp obligatoriu
Află mai multe