CURS ONLINE

SEO SPECIALIST

IOANA VĂCĂRAȘU CONTENT MARKETING MANAGER
ZITEC

PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI

11 octombrie - 17 noiembrie 2022

DURATĂ: 10 CURSURI, 5 SĂPTĂMANI
Marți și Joi, 19:00 - 20:30

CURS LIVE ONLINE

 

Învață cele mai relevante tehnici SEO și cum să îți optimizezi afacerea de la Ioana Văcărașu, SEO Content Strategist Pioneer și profesionist cu 12 ani de experiență în zona de content.

 

Obține instrumentele necesare pentru fiecare aspect SEO, generează trafic de calitate, surprinde-ți audiența cu un content mix potrivit și descoperă cum poți rămâne mereu la curent cu cele mai noi tehnici SEO.

ÎȚI RECOMANDĂM CURSUL DACĂ EȘTI:

  • ANTREPRENOR SAU E-COMMERCE BUSINESS OWNER

    Învață SEO și află cum îți poți optimiza afacerea printr-o vizibilitate crescută în motoarele de căutare. Identifică oportunități și transformă-le în investiții de marketing eficiente pentru dezvoltarea afacerii tale.

  • ÎNCEPĂTOR ÎN SEO

    Dacă ai obținut recent un job în SEO sau îți dorești o carieră în domeniu, acest curs te va ajuta să obții toate cunoștințele necesare - de la keyword research, până la On-Page și Off-Page SEO sau cum să realizezi un audit SEO eficient.

  • SPECIALIST ÎN MARKETING SAU DIGITAL

    Învață și aprofundează toate principiile de bază SEO, obține o înțelegere mai bună a modului în care îți poți optimiza conținutul și dezvoltă-ți interdisciplinar activitatea de zi cu zi.

  • FREELANCER

    Află care sunt principiile SEO și cum te pot ajuta să aduci mai multă valoare în proiectele tale. Fie dacă specializarea ta e în content, design, web development sau comunicare, SEO te va duce la următorul nivel.

DESCOPERĂ CUM SĂ OPTIMIZEZI SITE-URILE ȘI APLICAȚIILE PENTRU A CREȘTE TRAFICUL ȘI PENTRU A GENERA VENITURI

  • Rămâi la curent cu ce caută audiența ta

    Ce cuvinte folosesc clienții tăi pentru a găsi ceea ce își doresc? O cercetare profundă a cuvintelor cheie îți poate oferi informații valoroase despre felul în care audiența vorbește despre produsul tău. Iar acest curs îți va oferi instrumentele necesare pentru a obține aceste informații.

  • Generează trafic pentru site-ul tău

    Diferite tipuri de optimizare îți vor ajuta audiența să găsească produsul mai ușor, iar o strategie de content te va ajuta să creezi mixuri eficiente, pe placul clienților tăi.

SUBIECTELE PE CARE LE VEI STUDIA:

  1. Principiile SEO

    Învață mai multe despre optimizarea SEO, cum funcționează și de ce afacerile ar trebui să țină cont de ea. Vei discuta despre cei mai importanți algoritmi Google, ce fel de întrebări să pui înainte de a efectua keyword search și cum să faci o analiză a competitorilor. În plus, vei afla mai multe și despre Google Analytics și Google Search Console.

  2. ON-PAGE ȘI OFF-PAGE SEO

    Această secțiune va acoperi crearea de conținut SEO pentru site-ul tău, optimizarea snippet-urilor recomandate de Google, precum și crearea descrierilor meta perfecte. De asemenea, vei discuta despre optimizarea imaginilor și videourilor și îmbunătățirea navigării pe site. Vei descoperi de ce SEO tehnic este o necesitate, cum să îți securizezi site-ul și toate aspectele de care ar trebui să te ocupi în culisele site-ului tău.

  3. SEO INTERNAȚIONAL ȘI ASO

    În contextul unei lumi globalizate, vom discuta și despre SEO internațional, precum și despre limbi străine și traduceri. Vei discuta despre optimizarea magazinului de aplicații, despre redirecționare geografică, dar și despre tactici pentru îmbunătățirea ranking-ului organic al aplicațiilor.

  4. TRENDURI SEO ȘI AUDIT

    În continuare, vei afla mai multe despre trendurile SEO și despre cum poți rămâne mereu la curent cu cele mai recente schimbări în SEO. De asemenea, vei învăța toți pașii necesari creării unui audit SEO eficient.

LECTOR

Ioana Văcărașu

  • Experiență de 12+ ani în content, 6+ ani în leadershipul primei agenții de SEO din România și 3+ ani de pionierat în SEO business development.
  • Speaker la conferințe și traininguri locale de e-commerce, search engine marketing și digital marketing.
  • A format și mentorat peste 30 de specialiști în content marketing.
  • Trainer de SEO și content opportunity pentru echipe editoriale din cadrul ProTV, Forbes, DOR și pentru trusturi precum Internet Corp, Ringier si Burda.
  • În ultimii 6 ani a contribuit la performanța organică a peste 80 de companii, B2B și B2C deopotrivă, de la start-up-uri la companii multinaționale și platforme de e-commerce.
  • În ultimii trei a analizat și auditat sute de business-uri din România și din lume, în vederea optimizării lor pentru motoarele de căutare.
  • SEO & Content Advisor pentru start-up-uri și agenții de digital.

PROGRAM

  • 01

    Marți, 11 octombrie, 19:00-20:30

    Introducere în SEO

    • Ce sunt motoarele de căutare
    • Cum fac motoarele de căutare Crawl, Build și Index
    • Diferența dintre SEM și SEO
    • Search Engine Algorithm - ce este și de ce este important
    • Cei mai importanți algoritmi Google
  • 02

    Joi, 13 octombrie, 19:00-20:30

    Keyword Research și Analiza Competitorilor

    • Înainte de analiza competitorilor, învață să pui întrebările potrivite
    • Ce trebuie să iei în considerare când alegi cuvinte cheie
    • Cum cauți cuvinte cheie pentru strategia ta de SEO
    • Tool-uri pentru Keyword Research
    • Analiza Competitorilor
    • Tool-uri pentru SEO Tracking. Introducere în GA & GSC
  • 03

    Marți, 18 octombrie, 19:00-20:30

    On-Page SEO I

    • Bazele On-Page SEO
    • Cum creezi și optimizezi conținutul SEO pentru un website
    • Cum faci optimizări pentru Google Featured Snippets
    • Rich Snippets Guide
    • Cum scrii meta-descrierea perfectă
  • 04

    Joi, 20 octombrie, 19:00-20:30

    On-Page SEO II

    • Cum compui o structură URL SEO-Friendly
    • Cum îmbunătățești navigarea în site
    • Optimizări avansate On-Page
    • Optimizarea imaginilor și video-urilor
    • Tool-uri On-Page
  • 05

    Marți, 25 octombrie, 19:00-20:30

    SEO Tehnic

    • SEO Tehnic - o necesitate, nu o opțiune
    • Motivele pentru care paginile indexate scad
    • Crawl Budget - Ce este și cum îl optimizezi pentru SEO (XML Sitemap, Robots.txt etc)
    • HTTP sau HTTPS. Ce trebuie să faci pentru securitatea site-ului
    • Schema Markup
    • Scoaterea URL-urilor din Google Search
    • Canonical Tags - ghid simplu pentru începători
  • 06

    Joi, 27 octombrie, 19:00-20:30

    Crearea unei strategii de conținut

    • Search Intent. Content Marketing
    • Cum creezi o strategie de Content Marketing
    • Greșeli comune în Content Marketing
    • Cum măsori ROI-ul strategiilor de conținut
    • Buyer Journey
    • Tool-uri de content marketing
    • Exemple de Ranking Content în România și la nivel internațional
    • Information gain. Cum premiază Google diferitele forme de conținut
  • 07

    Marți, 1 noiembrie, 19:00-20:30

    Off-Page SEO. Strategii de Backlink

    • Ce este Link Building și cum funcționează
    • Algoritmi Google și Backlinking
    • Cele 3 tipuri de link-uri
    • Analiză de backlink cu ajutorul tool-urilor de SEO
    • Link Building - sfaturi practice și strategii de evitat
    • Strategii eficiente în România
  • 08

    Miercuri, 2 noiembrie, 19:00-20:30

    Page Experience și Core Web Vitals. Desktop & Mobile

    • Indexare Mobile-First
    • Ce este viteza unui site și cum se măsoară
    • Core Web Vitals - ce sunt și cum se testează
    • Utilizarea site-urilor în variantă mobilă
    • Tool-uri specifice și metrici live pentru Core Web Vitals
    • Sugestii de Plugin
  • 09

    Marți, 15 noiembrie, 19:00-20:30

    SEO Internațional & Optimizări pentru App Store (ASO)

    • Ce este SEO Internațional
    • Conținut, limbă și traduceri
    • Best practices pentru Domain URL Structure
    • Importanța Hreflang
    • Geo-redirecționare și Sitemap Method
    • Cum obții un loc mai bun în App Stores - tactici de îmbunătățire a ranking-ului organic
  • 10

    Joi, 17 noiembrie, 19:00-20:30

    Auditul SEO & Resurse utile

    • Cum se face un audit SEO
    • Învățare continuă - Surse de încredere
    • Extensii utile în Google Chrome
    • Canale de YouTube & Newsletters pentru a rămâne la curent cu cele mai recente practici SEO

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Câmp obligatoriu