Curs online live de Employer Branding — te vom învață cum sa construiești o strategie de Employer Branding | Skillab

EMPLOYER
BRANDING

12 CURSURI

IOANA BOȚIAN

EMPLOYER BRANDING SPECIALIST BOSCH ROMÂNIA

Fundamentele Employer Branding

Legătura dintre Employer Branding și obiectivele de afaceri

Evaluarea și auditul brandingului de angajator

Strategia de Employer Branding

Cum definim un cadru pentru atragerea audienței țintă

Employee Value Proposition (EVP)

Campanii de Employer Branding și ambasadorii brandului

Comunicarea în Employer Branding

Creșterea brandului de angajator

Experiența angajaților

Workshop practic

Prezentarea proiectului final (teme propuse)

Nivel Începător
Diplomă de Absolvire
Diplomă de Participare
Sistem de notare

În curând!

Care este diferența dintre percepția sau reputația curentă a companiei tale în piață și crearea unui brand solid de angajator? O strategie eficientă de Employer Branding.

În cadrul cursului nostru vei învăța toți pașii necesari implementării unei strategii de employer branding, de la definirea obiectivelor strategice, setarea indicilor de performanță, până la definirea unui EVP și crearea unor campanii de succes.

Acest curs este potrivit pentru tine dacă ești:

  • Specialist în marketing

    Dacă ești marketerul care face „de toate”, acum e momentul să te specializezi. Alege Employer branding, o nișă ce îmbină toate elementele din marketing pentru a întâmpina provocarea actuală a pieței – poziționarea în top a unui brand de angajator.

  • Junior în Employer Branding

    Învață și aprofundează noțiunile de bază și tehnicile de employer branding prin exemple și studii de caz. Vino la un curs unde te familiarizezi cu domeniul și obții skill-uri pentru a evolua în carieră.

  • Specialist în PR/ Comunicare

    Reputația companiei este influențată și de reputația ei ca angajator. Învață strategii de Employer Branding și contribuie la poziționarea companiei tale în ecosistemul de business.

  • Specialist HR

    Învață cum poți influența atragerea și retenția talentelor prin strategii de Employer Branding.

STRATEGIE, IMPLEMENTARE ȘI MENȚINERE

  • STRATEGIA DE EMPLOYER BRANDING

    De la fundamentele Employer Branding până la concepte avansate, cursul îți va prezenta toți pașii necesari în procesul implementării unei strategii de employer branding de succes, de la definirea obiectivelor strategice, setarea indicilor de performanță, până la definirea unui EVP și crearea unui avatar al candidatului.

     

    MENȚINEREA ȘI DEZVOLTAREA BRANDULUI DE ANGAJATOR

    Activitatea în employer branding nu se oprește la setarea strategiei. Învață cum să-ți activezi angajații actuali, care sunt stadiile de comunicare în employer branding, ce rol important joacă diversitatea în cadrul unei companii, ce evenimente poți seta și cum gestionezi feedback-ul negativ.

SUBIECTELE PE CARE LE VEI STUDIA:

  1. Employee Value Proposition (EVP)

    Află cum să creezi un set unic de beneficii pe care compania ta le va oferi angajaților. Definește ceea ce face din organizația ta un mediu atractiv de lucru și comunică valoarea pe care angajații o vor primi din partea companiei.

  2. Campanii și ambasadorii brandului

    Pe lângă campaniil de Employer Branding, vei învăța și cum să creezi ambasadori de brand chiar din angajații companiei. Un Employer Branding organic atrage angajați talentați și sporește reputația organizației.

  3. Employer Branding de la A la Z

    În cadrul cursului vei construi treptat, prin intermediul temelor practice, o strategie de Employer Branding de la A la Z. Ultima sesiune va fi sub formă de workshop practic, în care fiecare student își va prezenta strategia creată, de la identificarea publicului țintă la crearea unui EVP și a unor campanii interne sau externe de Employer Branding.

Despre lector:

Ioana Boțian

  • Employer Branding Specialist @ Bosch România.
  • Experiență de peste 9 ani în Marketing ATL și BTL, Comunicare, Evenimente și Employer Branding.
  • A dezvoltat și implementat concepte și campanii de employer branding în companii de renume precum Bosch, Endava și Littledata.
  • Certificare în Employer Branding atestată internațional de către Universum.
  • Certificare în Marketing @ International Advertising Association.

PROGRAM

  • 01

    Fundamentele Employer Branding

    • Ce este employer branding?
    • De ce contează brandingul de angajator?
    • Identificarea legăturii dintre brandingul angajatorului și afacere
  • 02

    Legătura dintre Employer Branding și obiectivele de afaceri

    • Identificarea nevoilor companiei
    • Înțelegerea agendei părților cheie interesate
    • Matricea părților interesate
    • Planificarea forței de muncă
  • 03

    Evaluarea și auditul brandingului de angajator

    • Cum se realizeaza un audit de Employer Branding
    • Identificarea și analiza principalelor companii concurente pe piața forței de muncă
    • Definirea conceptului de benchmarking
    • Valori și analize ale mărcii angajatorului
  • 04

    Strategia de Employer Branding

    • Definirea obiectivele strategice cheie și KPI-uri
    • Talent Management: obiective organizaționale cheie
    • Construirea brandului și obiectivele de marketing în recrutare
  • 05

    Cum definim un cadru pentru atragerea audienței țintă

    • Identificarea publicului țintă
    • Cum să creezi imaginea companiei în procesul de recrutare al talentelor
    • Înțelegerea modului în care persoanele pot ajuta la îmbunătățirea brandului de angajator
  • 06

    Employee Value Proposition (EVP)

    • Ce este un Employee Value Proposition (EVP)?
    • Structura unui EVP
    • Crearea unui EVP puternic: Identificarea și evidențierea calităților unice ale organizației
  • 07

    Campanii de Employer Branding și ambasadorii brandului

    • Cum să schițezi o campanie de employer branding
    • Cine sunt ambasadorii brandului și cum ne ajută în promovarea brandului
    • Importanța unei culturi pozitive și incluzive la locul de muncă
  • 08

    Comunicarea în Employer Branding

    • Înțelegerea importanței comunicării eficiente în brandingul angajatorului
    • Etapele comunicării
    • Comunicarea inbound vs. outbound și rolurile lor în brandingul angajatorului
    • Cum să dezvolți și să utilizezi povestirea în eforturile de employer branding
  • 09

    Creșterea brandului de angajator

    • Identificarea canalelor de îmbunătățire a mărcii de angajator
    • Evenimente pentru candidați: planificare și importanța acestora
    • Cele mai bune practici pentru abordarea feedback-ului, comentariilor și recenziilor pentru a îmbunătăți marca angajatorului
  • 10

    Experiența angajaților

    • Importanța unei experiențe pozitive a angajatului pentru brandingul de angajator
    • Inducția și integrarea eficientă a noilor angajați - factori cheie pentru o experiență de angajare reușită
    • Impactul experienței angajaților asupra reputației și recrutării viitoare a companiei
  • 11

    Workshop practic

  • 12

    Prezentarea proiectului final (teme propuse)

    • Creați EVP-ul companiei
    • Creați o campanie de branding pentru angajator (externă sau internă)
    • Definiți grupul țintă al companiei voastre + creați un personaj

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Câmp obligatoriu
Înregistrare