EMPLOYER
BRANDING
12 CURSURI
IOANA BOȚIAN
EMPLOYER BRANDING SPECIALIST BOSCH ROMÂNIA
Fundamentele Employer Branding
Legătura dintre Employer Branding și obiectivele de afaceri
Evaluarea și auditul brandingului de angajator
Strategia de Employer Branding
Cum definim un cadru pentru atragerea audienței țintă
Employee Value Proposition (EVP)
Campanii de Employer Branding și ambasadorii brandului
Comunicarea în Employer Branding
Creșterea brandului de angajator
Experiența angajaților
Workshop practic
Prezentarea proiectului final (teme propuse)
CURS LIVE ONLINE
DATA:
4 decembrie 2023 -
23 ianuarie 2024
DURATA:
12 cursuri, 6 săptămâni
Luni și Miercuri, 19:00 - 20:30
Care este diferența dintre percepția sau reputația curentă a companiei tale în piață și crearea unui brand solid de angajator? O strategie eficientă de Employer Branding.
În cadrul cursului nostru vei învăța toți pașii necesari implementării unei strategii de employer branding, de la definirea obiectivelor strategice, setarea indicilor de performanță, până la definirea unui EVP și crearea unor campanii de succes.
Acest curs este potrivit pentru tine dacă ești:
-
Specialist în marketing
Dacă ești marketerul care face „de toate”, acum e momentul să te specializezi. Alege Employer branding, o nișă ce îmbină toate elementele din marketing pentru a întâmpina provocarea actuală a pieței – poziționarea în top a unui brand de angajator.
-
Junior în Employer Branding
Învață și aprofundează noțiunile de bază și tehnicile de employer branding prin exemple și studii de caz. Vino la un curs unde te familiarizezi cu domeniul și obții skill-uri pentru a evolua în carieră.
-
Specialist în PR/ Comunicare
Reputația companiei este influențată și de reputația ei ca angajator. Învață strategii de Employer Branding și contribuie la poziționarea companiei tale în ecosistemul de business.
-
Specialist HR
Învață cum poți influența atragerea și retenția talentelor prin strategii de Employer Branding.
STRATEGIE, IMPLEMENTARE ȘI MENȚINERE
-
Strategia de Employer Branding
De la fundamentele Employer Branding până la concepte avansate, cursul îți va prezenta toți pașii necesari în procesul implementării unei strategii de employer branding de succes, de la definirea obiectivelor strategice, setarea indicilor de performanță, până la definirea unui EVP și crearea unui avatar al candidatului.
Menținerea și dezvoltarea brandului de angajator
Activitatea în employer branding nu se oprește la setarea strategiei. Învață cum să-ți activezi angajații actuali, care sunt stadiile de comunicare în employer branding, ce rol important joacă diversitatea în cadrul unei companii, ce evenimente poți seta și cum gestionezi feedback-ul negativ.
SUBIECTELE PE CARE LE VEI STUDIA:
-
Employee Value Proposition (EVP) Află cum să creezi un set unic de beneficii pe care compania ta le va oferi angajaților. Definește ceea ce face din organizația ta un mediu atractiv de lucru și comunică valoarea pe care angajații o vor primi din partea companiei.
-
Campanii și ambasadorii brandului Pe lângă campaniil de Employer Branding, vei învăța și cum să creezi ambasadori de brand chiar din angajații companiei. Un Employer Branding organic atrage angajați talentați și sporește reputația organizației.
-
Employer Branding de la A la Z În cadrul cursului vei construi treptat, prin intermediul temelor practice, o strategie de Employer Branding de la A la Z. Ultima sesiune va fi sub formă de workshop practic, în care fiecare student își va prezenta strategia creată, de la identificarea publicului țintă la crearea unui EVP și a unor campanii interne sau externe de Employer Branding.
Despre lector:

Ioana Boțian
- Employer Branding Specialist @ Bosch România.
- Experiență de peste 9 ani în Marketing ATL și BTL, Comunicare, Evenimente și Employer Branding.
- A dezvoltat și implementat concepte și campanii de employer branding în companii de renume precum Bosch, Endava și Littledata.
- Certificare în Employer Branding atestată internațional de către Universum.
- Certificare în Marketing @ International Advertising Association.
PROGRAM
-
01
Luni, 4 Decembrie 2023, 19:00 - 20:30
Fundamentele Employer Branding
- Ce este employer branding?
- De ce contează brandingul de angajator?
- Identificarea legăturii dintre brandingul angajatorului și afacere
-
02
Miercuri, 6 Decembrie 2023, 19:00 - 20:30
Legătura dintre Employer Branding și obiectivele de afaceri
- Identificarea nevoilor companiei
- Înțelegerea agendei părților cheie interesate
- Matricea părților interesate
- Planificarea forței de muncă
-
03
Luni, 11 Decembrie 2023, 19:00 - 20:30
Evaluarea și auditul brandingului de angajator
- Cum se realizeaza un audit de Employer Branding
- Identificarea și analiza principalelor companii concurente pe piața forței de muncă
- Definirea conceptului de benchmarking
- Valori și analize ale mărcii angajatorului
-
04
Miercuri, 13 Decembrie 2023, 19:00 - 20:30
Strategia de Employer Branding
- Definirea obiectivele strategice cheie și KPI-uri
- Talent Management: obiective organizaționale cheie
- Construirea brandului și obiectivele de marketing în recrutare
-
05
Luni, 18 Decembrie 2023, 19:00 - 20:30
Cum definim un cadru pentru atragerea audienței țintă
- Identificarea publicului țintă
- Cum să creezi imaginea companiei în procesul de recrutare al talentelor
- Înțelegerea modului în care persoanele pot ajuta la îmbunătățirea brandului de angajator
-
06
Miercuri, 20 Decembrie 2023, 19:00 - 20:30
Employee Value Proposition (EVP)
- Ce este un Employee Value Proposition (EVP)?
- Structura unui EVP
- Crearea unui EVP puternic: Identificarea și evidențierea calităților unice ale organizației
-
07
Luni, 8 Ianuarie 2024, 19:00 - 20:30
Campanii de Employer Branding și ambasadorii brandului
- Cum să schițezi o campanie de employer branding
- Cine sunt ambasadorii brandului și cum ne ajută în promovarea brandului
- Importanța unei culturi pozitive și incluzive la locul de muncă
-
08
Miercuri, 10 Ianuarie 2024, 19:00 - 20:30
Comunicarea în Employer Branding
- Înțelegerea importanței comunicării eficiente în brandingul angajatorului
- Etapele comunicării
- Comunicarea inbound vs. outbound și rolurile lor în brandingul angajatorului
- Cum să dezvolți și să utilizezi povestirea în eforturile de employer branding
-
09
Luni, 15 Ianuarie 2024, 19:00 - 20:30
Creșterea brandului de angajator
- Identificarea canalelor de îmbunătățire a mărcii de angajator
- Evenimente pentru candidați: planificare și importanța acestora
- Cele mai bune practici pentru abordarea feedback-ului, comentariilor și recenziilor pentru a îmbunătăți marca angajatorului
-
10
Miercuri, 17 Ianuarie 2024, 19:00 - 20:30
Experiența angajaților
- Importanța unei experiențe pozitive a angajatului pentru brandingul de angajator
- Inducția și integrarea eficientă a noilor angajați - factori cheie pentru o experiență de angajare reușită
- Impactul experienței angajaților asupra reputației și recrutării viitoare a companiei
-
11
Luni, 22 Ianuarie 2024, 19:00 - 20:30
Workshop practic
-
12
Miercuri, 23 Ianuarie 2024, 19:00 - 20:30
Prezentarea proiectului final (teme propuse)
- Creați EVP-ul companiei
- Creați o campanie de branding pentru angajator (externă sau internă)
- Definiți grupul țintă al companiei voastre + creați un personaj
Înregistrare
Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.