Curs Digital Marketing | Skillab

DIGITAL
MARKETING

12 CURSURI

DIANA ȘTEFAN

SENIOR D2C DIGITAL ACTIVATION MANAGER EUROPE PHILIPS DOMESTIC APPLIANCES

Bazele Digital Marketing

Cine este consumatorul tău? Cu cine vrei să comunici?

Social Media 1 – Facebook & Instagram

Social Media 2 – Facebook Business Manager

Google Ads

YouTube

Influencer Advertising & Affiliate Marketing

Website

Email Marketing

E-Commerce

Analiza de performanță

Workshop – Planificarea unei campanii de la A la Z

PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI

DATA:

18 Iunie – 27 Iulie 2024

DURATA:

12 CURSURI, 6 SĂPTĂMÂNI
MARȚI ȘI MIERCURI, 18:30 – 20:30

Explorează universul Digital Marketing și învață să creezi o strategie de marketing complexă. Cursul nostru acoperă tot ecosistemul digital, de la identificarea publicului țintă corect până la crearea unei campanii de la
A la Z.

Începe prin a crea campanii de marketing pe Facebook sau Google și continuă cu e-mail sau influencer marketing pentru a înțelege în profunzime modul în care te poți folosi de puterea marketingului digital.

Îți recomandăm acest curs dacă ești:

  • Digital Marketer Junior/ Specialist în marketing

    Fie că ești Junior în Digital Marketing sau ai făcut până acum marketing tradițional, învață să creezi campanii complexe folosind cele mai importante canale digitale.

  • Marketing Freelancer/ Social Media Manager

    Include skill-uri de Digital Marketing în portofoliul tău, extinde gama de servicii pe care le oferi clienților tăi sau obține clienți noi.

  • Antreprenor

    Crește-ți afacerea prin Digital Marketing - obține clienți noi, crește rata de conversie, expunerea brandului și profitul.

CREATIVITATE & STRATEGIE

  • CREEAZĂ CAMPANII OMNI-CHANNEL

    În cadrul cursului vei învăța să fructifici potențialul fiecărui canal de marketing digital: social media (Facebook&Instagram), publicitate în motoare de căutare (Google) sau e-mail marketing. Vei afla cum poți folosi punctele forte ale fiecărui canal pentru campanii de marketing creative și profitabile.

  • STRATEGII DE CAMPANIE

    Participă la curs și află cum se creează o campanie de digital marketing de la A la Z care generează rezultate aliniate la obiectivele de business. Pornind de la determinarea publicului țintă potrivit, setează obiective clare, creează conținut convingător și optimizează bugetele cheltuite.

CE VEI ÎNVĂȚA

  1. PUBLICUL ȚINTĂ

    Cea mai mare provocare este identificarea publicului țintă corect. Fie că ai un business propriu sau vrei să creezi o strategie de marketing optimă pentru compania la care lucrezi, primul pas este să știi cui te adresezi, astfel încât eforturile tale de marketing să fie direcționate în locul potrivit.

  2. STRATEGIE DIGITALĂ

    După ce ai identificat publicul țintă, învață prin ce mijloace poți ajunge la el. Vei afla cum poți construi o strategie digitală capitalizând pe diferite canale de social media pentru a-ți îmbunătăți prezența în online pentru a ajunge la un public cât mai larg, cu costuri optime.

  3. INSTRUMENTE DIGITALE

    Ai publicul, ai și strategia. Dar cum o implementezi? Află cum funcționează Facebook Ads Manager, Google Ads sau e-mail marketing, cum poți optimiza un site sau când este potrivit affiliate marketing.

DESPRE PROFESOR

Diana Ștefan

  • 10 ani de experiență în media online și marketing digital.
  • În ultimii 3 ani, a coordonat și a dezvoltat parteneriatul direct între Google și Philips la nivel Central și Est-European.
  • Este responsabilă de strategia de marketing digital și dezvoltarea canalelor de e-commerce din regiune la Philips Domestic Appliances, împreună cu cele 5 echipe pe care le coordonează.
  • A avut rolul de Associate Digital Director în cadrul unei agenții de media și a lucrat pentru clienți din industrii diferite.
  • A absolvit Master of Science in Marketing în cadrul Queen Mary, University of London și Project Management Summer School în cadrul BES La Salle Barcelona.

Program

  • 01

    Marți, 18 Iunie 2024, 18:30 – 20:30

    Bazele Digital Marketing

    • Noțiuni elementare
    • Peisaj local & Trenduri globale
    • Obiceiuri de consum – Offline & Online Ecosistemul digital
  • 02

    Miercuri, 19 Iunie 2024, 18:30 – 20:30

    Cine este consumatorul tău? Cu cine vrei să comunici?

    • Ce este Brand Persona și cum o definești?
    • Comportamentul de cumparare al consumatorului
  • 03

    Marți, 25 Iunie 2024, 18:30 – 20:30

    Social Media 1 – Facebook & Instagram

    • Organic content
    • Paid media & Business Manager
  • 04

    Miercuri, 26 Iunie 2024, 18:30 – 20:30

    Social Media 2 – Facebook Business Manager

    • Setarea unei campanii [Platform Live Session]
  • 05

    Marți, 2 Iulie 2024, 18:30 – 20:30

    Google Ads

    • Search Ads
    • Display Ads
    • Performance Max
  • 06

    Miercuri, 3 Iulie 2024, 18:30 – 20:30

    YouTube

    • Owned Channel
    • Paid media
  • 07

    Marți, 9 Iulie 2024, 18:30 – 20:30

    Influencer Advertising & Affiliate Marketing

  • 08

    Miercuri, 10 Iulie 2024, 18:30 – 20:30

    Website

    • Principii de baza în dezvoltarea unui website
    • Bazele unei strategii de SEO – onsite & offsite
    • Analytics & Tracking
  • 09

    Marți, 16 Iulie 2024, 18:30 – 20:30

    Email Marketing

    • Cum să construiești o baza de date?
    • Pilonii unei strategii perfomante de email marketing
    • Platform Live Session – Cum să construiești un newsletter?
    • Ce înseamnă GDPR și de ce trebuie sa ții cont?
  • 10

    Miercuri, 17 Iulie 2024, 18:30 – 20:30

    E-Commerce

    • Piața de e-commerce în RO
    • De ce trebuie să tii cont când alegi o platforma eCommerce?
    • Tips & Tricks pentru creșterea vânzărilor online
  • 11

    Marți, 23 Iulie 2024, 18:30 – 20:30

    Analiza de performanță

    • Introducere în Google Analytics
    • Cum să integrezi toate datele de campanie într-un dashboard automat în Google Data Studio
  • 12

    Miercuri, 24 Iulie 2024, 18:30 – 20:30

    Workshop – Planificarea unei campanii de la A la Z

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Câmp obligatoriu
Înregistrare