DIGITAL
MARKETING
12 CURSURI
DIANA ȘTEFAN
SENIOR D2C DIGITAL ACTIVATION MANAGER EUROPE PHILIPS DOMESTIC APPLIANCES
Bazele Digital Marketing
Cine este consumatorul tău? Cu cine vrei să comunici?
Social Media 1 – Facebook & Instagram
Social Media 2 – Facebook Business Manager
Google Ads
YouTube
Influencer Advertising & Affiliate Marketing
Website
Email Marketing
E-Commerce
Analiza de performanță
Workshop – Planificarea unei campanii de la A la Z
PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI
DATA:
18 Iunie – 27 Iulie 2024
DURATA:
12 CURSURI, 6 SĂPTĂMÂNI
MARȚI ȘI MIERCURI, 18:30 – 20:30
Explorează universul Digital Marketing și învață să creezi o strategie de marketing complexă. Cursul nostru acoperă tot ecosistemul digital, de la identificarea publicului țintă corect până la crearea unei campanii de la
A la Z.
Începe prin a crea campanii de marketing pe Facebook sau Google și continuă cu e-mail sau influencer marketing pentru a înțelege în profunzime modul în care te poți folosi de puterea marketingului digital.
Îți recomandăm acest curs dacă ești:
-
Digital Marketer Junior/ Specialist în marketing Fie că ești Junior în Digital Marketing sau ai făcut până acum marketing tradițional, învață să creezi campanii complexe folosind cele mai importante canale digitale.
-
Marketing Freelancer/ Social Media Manager Include skill-uri de Digital Marketing în portofoliul tău, extinde gama de servicii pe care le oferi clienților tăi sau obține clienți noi.
-
Antreprenor Crește-ți afacerea prin Digital Marketing - obține clienți noi, crește rata de conversie, expunerea brandului și profitul.
CREATIVITATE & STRATEGIE
-
CREEAZĂ CAMPANII OMNI-CHANNEL
În cadrul cursului vei învăța să fructifici potențialul fiecărui canal de marketing digital: social media (Facebook&Instagram), publicitate în motoare de căutare (Google) sau e-mail marketing. Vei afla cum poți folosi punctele forte ale fiecărui canal pentru campanii de marketing creative și profitabile.
-
STRATEGII DE CAMPANIE
Participă la curs și află cum se creează o campanie de digital marketing de la A la Z care generează rezultate aliniate la obiectivele de business. Pornind de la determinarea publicului țintă potrivit, setează obiective clare, creează conținut convingător și optimizează bugetele cheltuite.
CE VEI ÎNVĂȚA
-
PUBLICUL ȚINTĂ Cea mai mare provocare este identificarea publicului țintă corect. Fie că ai un business propriu sau vrei să creezi o strategie de marketing optimă pentru compania la care lucrezi, primul pas este să știi cui te adresezi, astfel încât eforturile tale de marketing să fie direcționate în locul potrivit.
-
STRATEGIE DIGITALĂ După ce ai identificat publicul țintă, învață prin ce mijloace poți ajunge la el. Vei afla cum poți construi o strategie digitală capitalizând pe diferite canale de social media pentru a-ți îmbunătăți prezența în online pentru a ajunge la un public cât mai larg, cu costuri optime.
-
INSTRUMENTE DIGITALE Ai publicul, ai și strategia. Dar cum o implementezi? Află cum funcționează Facebook Ads Manager, Google Ads sau e-mail marketing, cum poți optimiza un site sau când este potrivit affiliate marketing.
DESPRE PROFESOR
Diana Ștefan
- 10 ani de experiență în media online și marketing digital.
- În ultimii 3 ani, a coordonat și a dezvoltat parteneriatul direct între Google și Philips la nivel Central și Est-European.
- Este responsabilă de strategia de marketing digital și dezvoltarea canalelor de e-commerce din regiune la Philips Domestic Appliances, împreună cu cele 5 echipe pe care le coordonează.
- A avut rolul de Associate Digital Director în cadrul unei agenții de media și a lucrat pentru clienți din industrii diferite.
- A absolvit Master of Science in Marketing în cadrul Queen Mary, University of London și Project Management Summer School în cadrul BES La Salle Barcelona.
Program
-
01
Marți, 18 Iunie 2024, 18:30 – 20:30
Bazele Digital Marketing
- Noțiuni elementare
- Peisaj local & Trenduri globale
- Obiceiuri de consum – Offline & Online Ecosistemul digital
-
02
Miercuri, 19 Iunie 2024, 18:30 – 20:30
Cine este consumatorul tău? Cu cine vrei să comunici?
- Ce este Brand Persona și cum o definești?
- Comportamentul de cumparare al consumatorului
-
03
Marți, 25 Iunie 2024, 18:30 – 20:30
Social Media 1 – Facebook & Instagram
- Organic content
- Paid media & Business Manager
-
04
Miercuri, 26 Iunie 2024, 18:30 – 20:30
Social Media 2 – Facebook Business Manager
- Setarea unei campanii [Platform Live Session]
-
05
Marți, 2 Iulie 2024, 18:30 – 20:30
Google Ads
- Search Ads
- Display Ads
- Performance Max
-
06
Miercuri, 3 Iulie 2024, 18:30 – 20:30
YouTube
- Owned Channel
- Paid media
-
07
Marți, 9 Iulie 2024, 18:30 – 20:30
Influencer Advertising & Affiliate Marketing
-
08
Miercuri, 10 Iulie 2024, 18:30 – 20:30
Website
- Principii de baza în dezvoltarea unui website
- Bazele unei strategii de SEO – onsite & offsite
- Analytics & Tracking
-
09
Marți, 16 Iulie 2024, 18:30 – 20:30
Email Marketing
- Cum să construiești o baza de date?
- Pilonii unei strategii perfomante de email marketing
- Platform Live Session – Cum să construiești un newsletter?
- Ce înseamnă GDPR și de ce trebuie sa ții cont?
-
10
Miercuri, 17 Iulie 2024, 18:30 – 20:30
E-Commerce
- Piața de e-commerce în RO
- De ce trebuie să tii cont când alegi o platforma eCommerce?
- Tips & Tricks pentru creșterea vânzărilor online
-
11
Marți, 23 Iulie 2024, 18:30 – 20:30
Analiza de performanță
- Introducere în Google Analytics
- Cum să integrezi toate datele de campanie într-un dashboard automat în Google Data Studio
-
12
Miercuri, 24 Iulie 2024, 18:30 – 20:30
Workshop – Planificarea unei campanii de la A la Z
Înregistrare
Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.