Digital Marketing
14 lecții
Cosmina Țapliuc
Digital Marketing Manager @ McDonald’s Romania
Ce este Digital Marketing?
Importanța digital marketing
Audiențe & buyer persona
Analiza competitorilor
Strategia campaniilor
Cum planificăm o strategie
Dezvoltarea conținutului unei campanii
Social Media Marketing
Tehnici de implementare
Paid digital marketing
Instrumente de optimizare
Live session
Bugetul
Raportare & analiză
PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI
DATA:
24 octombrie – 9 decembrie 2024
DURATA:
14 lecții / 7 Săptămâni
Luni și Miercuri, 18:30 – 20:00
Explorează potențialul lumii digitale alături de Cosmina Țapliuc, Digital Marketing Manager @ McDonald's.
Învață cum să creezi strategii de marketing digital eficiente, să dezvolți conținut relevant și să te adaptezi rapid schimbărilor din mediul online. Transformă-ți ideile în campanii de succes și descoperă cum te poți conecta cu audiențele tale pentru a-ți duce business-ul la următorul nivel.
Îți recomandăm acest curs dacă ești:
-
Specialist în marketing Ai șansa să înveți cum să analizezi și să interpretezi datele, cum să creezi conținut online dar și cum să optimizezi SEO și PPC.
-
Specialist în comunicare Învață cum să folosești tool-urile și platformele digitale pentru a crea un mesaj și o strategie de brand cu succes.
-
Social media manager Pentru a gestiona și mai bine brandurile pe platformele de social media ai nevoie de cele mai noi informații din domeniu și să știi cum să optimizezi campaniile.
-
Antreprenor Indiferent că ai un business mic sau mediu, este important să înțelegi importanța digitalului pentru promovare și creșterea afacerii.
Campanii & Strategie
-
Campanii omni-channel
În cadrul cursului vei învăța să fructifici potențialul fiecărui canal de marketing digital: social media (Facebook & Instagram), publicitate în motoare de căutare (Google) sau e-mail marketing. Vei afla cum poți folosi punctele forte ale fiecărui canal pentru campanii de marketing creative și profitabile.
-
Strategii de campanie
Află cum să creezi o campanie de digital marketing de la A la Z care generează rezultate aliniate la obiectivele de business. Pornind de la determinarea publicului țintă potrivit, setează obiectivele clare, creează conținut convingător și optimizează bugetele cheltuite.
CE VEI ÎNVĂȚA
-
Obiective Află care sunt diferențele dintre business goal și marketing goal, cât și cum să le identifici, aliniezi și implementezi. Pregătește-te să înveți cum să faci o analiză SWOT profesionistă.
-
Targetare Învață să realizezi strategii de targetare și personalizare în campanii, cât și ce este un buyer persona și cum trebuie definit acesta. Descoperă cum să targetezi demografic, geografic și psihografic.
-
Analiza competiției Este important să înțelegi cum să identifici competitorii (direcți și indirecți), care sunt punctele lor forte și slabe, și cum să te diferențiezi într-o piață competitivă.
Despre lector
Cosmina Țapliuc
- Digital Marketing manager @ McDonald’s Romania
- Peste 10 ani experiență în marketing & digital marketing
- Dezvoltă și implementează strategii digitale pentru McDonald’s Romania
- A fost Digital Commerce Manager @ The Coca-Cola Company și Social Media Manager @ Kubis Interactive
- Certificată în Google AdWords
Program
-
01
Joi, 24 Octombrie 2024, 18:30 – 20:00
Ce este Digital Marketing?
- Marketing traditional vs digital (media, targeting, măsurare, cost, interacțiune)
- Concepte cheie și terminologii
- Instrumente de digital marketing - platforme, canale
- Studiu de caz: analizarea și enumerarea a cinci diferențe dintre o campanie de marketing tradițional și o campanie de marketing digital
-
02
Luni, 28 Octombrie 2024, 18:30 – 20:00
Importanța digital marketing în campaniile de brand și modul de influențare al obiectivelor de business
- Diferența dintre un business goal și un marketing goal
- Digital marketing și obiectivele de business ale companiei
- Descompunerea obiectivelor SMART pentru marketing digital: care sunt, cum le aliniezi, cum le implici
- Analiza SWOT a obiectivelor și diferențele dintre acestea
- Studiu de caz: campanii care au utilizat cu succes canalele de digital marketing pentru a atinge obiectivele de business (ex. Coca-Cola, AirBnb,Nike)
-
03
Miercuri, 30 Octombrie 2024, 18:30 – 20:00
Audiențe și buyer persona
- Strategii de targetare și personalizare în campaniile de digital marketing
- Ce este o buyer persona și cum o definim?
- Tehnici de targetare: demografică, geografică, psihografică, comportamentală(comportamentul online)
- Tehnici de personalizare: conținut și reclame personalizate
-
04
Luni, 4 Noiembrie 2024, 18:30 – 20:00
Analiza competitorilor
- Cum identificăm competitorii: competitori direcți și indirecți
- Tipuri de instrumente de analiză a competitorilor (cele cinci forțe ale lui Porter)
- Analiza concurenței: puncte forte și puncte slabe
- Diferențierea avantajului competitiv
-
05
Miercuri, 6 Noiembrie 2024, 18:30 – 20:00
Despre strategia campaniilor de digital marketing
- Structura și pașii unei strategii de digital marketing
- Ce este un insight de campanie?
- Importanța insightului în dezvoltarea strategiei
- Cum identificăm insight-ul și metodele de cercetare
-
06
Luni, 11 Noiembrie 2024, 18:30 – 20:00
Cum planificăm o campanie de digital marketing
- Planificarea corectă
- Tactici și canale
- Importanța și specificul mediilor de comunicare digitală
- Stabilirea calendarului
-
07
Miercuri, 13 Noiembrie 2024, 18:30 – 20:00
Dezvoltarea conținutului unei campanii de digital marketing
-
08
Luni, 18 Noiembrie 2024, 18:30 – 20:00
Website
- Rolul conținutului în digital marketing
- Cum dezvoltăm conținut relevant și engaging pentru consumatori?
- Strategii de distribuție de conținut în campanii
- Tipuri de conținut: Blogging, vlogging, YT, Mobile
-
09
Miercuri, 20 Noiembrie 2024, 18:30 – 20:00
Social Media Marketing
- Tipuri de platforme și strategii organice: Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Snapchat, Pinterest, X
- Dezvoltarea unei strategii de Social Media
- Crearea unui plan editorial pentru Facebook și Instagram
- Influencer Marketing
-
10
Luni, 25 Noiembrie 2024, 18:30 – 20:00
Tehnici de implementare
- Pașii post-planificare: calendar, distribuirea responsabilităților, resurse
- Verificarea implementării: instrumente și evaluare
- Ajustări și optimizări
- Evaluare finală
-
11
Miercuri, 27 Noiembrie 2024, 18:30 – 20:00
Paid digital marketing
- Modalitati de paid digital marketing: platforme sociale, PPC, E-mail marketing, baze de date
- Cum identificăm corect ce tip de conținut/mesaje/acțiuni alocăm fiecărui mediu paid
-
12
Luni, 2 Decembrie 2024, 18:30 – 20:00
Live session - setting up paid ads
- SEO: Echipele vor trebui să identifice 5 cuvinte-cheie relevante și să creeze un plan de optimizare SEO pentru site-ul clientului. Acest plan va include modificări la nivel de structură, conținut și link-building
- PPC: Fiecare echipă va trebui să creeze un set de reclame Google Ads sau Facebook Ads, să aleagă cuvintele-cheie potrivite și să propună un buget și o strategie de licitare
- Email Marketing: Echipele vor crea un plan de email marketing, inclusiv designul unui newsletter, crearea de liste de email și strategii de segmentare a audienței
- Affiliate Marketing: Echipele vor propune o strategie de affiliate marketing, identificând posibili parteneri și modalități de a-i atrage să promoveze produsele/serviciile clientului
-
13
Miercuri, 4 Decembrie 2024, 18:30 – 20:00
Bugetul
- Importanța bugetului pentru campaniile de digital marketing
- Planificarea bugetului: evaluarea costului și alocarea eficientă a resurselor în funcție de obiective
- Importanța ajustării bugetului în funcție de rezultatele obținute și de feedback-ul pieței
- Exemple de bugete pentru campanii de succes și cum au fost acestea gestionate
-
14
Luni, 9 Decembrie 2024, 18:30 – 20:00
Raportare si analiza
- Utilizarea principalelor instrumente de analiză: Google Analytics, Google Data Studio
- Cum analizăm rezultatele unei campanii de digital marketing
- Cum identificăm corect KPIs și cum îi trasăm în raportare
- Compararea rezultatelor cu obiectivele inițiale
Înscrie-te la curs
Completează formularul de înscriere pentru a primi mai multe detalii despre curs și taxa de participare.