DIGITAL
MARKETING
12 CURSURI
DIANA ȘTEFAN
SENIOR D2C DIGITAL
ACTIVATION MANAGER EUROPE
PHILIPS DOMESTIC APPLIANCES
Introducere în Digital Marketing
Cine este consumatorul tău? Cu cine vrei să comunici?
Social Media 1 – Facebook & Instagram
Social Media 2 – Facebook Business Manager
Google Ads
YouTube
Influencer Advertising & Affiliate Marketing
Website
Email Marketing
E-Commerce
Analiza de performanță
Workshop – Planificarea unei campanii de la A la Z

PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI
DATA:
30 Noiembrie 2023 -
23 Ianuarie 2024
DURATA:
12 CURSURI - 6 SĂPTĂMÂNI
MARȚI ȘI JOI, 18:30 – 20:30
Dacă răspunsul tău la întrebarea “câți clienți ai?“ este “nu destui”, atunci acest curs este pentru tine.
Alătură-te lectorului Diana Ștefan și învață cum să creezi propria strategie digitală și să comunici cu publicul țintă.
TE-AI REGĂSIT? RECOMANDĂM ACEST CURS DACĂ:
-
EȘTI ANTREPRENOR Vei învăța metode de a face marketingul profitabil fără agenții sau o echipă numeroasă.
-
EȘTI FREELANCER Vei afla cum funcționează principiile marketingului digital și vei analiza noi oportunități de carieră.
-
EȘTI SPECIALIST ÎN MARKETING Vei putea crea campanii pe diferite canale de comunicare care îți vor asigura un număr crescut de vânzări.
Învață să construiești un ecosistem digital care va crește profiturile afacerii tale.
-
Cunoaște-ți publicul
Pentru ca o strategie să funcționeze, trebuie să-ți cunoști perfect clientul. Vei învăța cum să faci portretul unui client, să descoperi nevoile sale reale și să înțelegi procesul de decizie al consumatorului.
-
Publicul potrivit — instrumentele potrivite
Vom explica de ce fel de instrumente de marketing are nevoie o afacere, în funcție de obiectivele sale și de publicul țintă. Apoi vom discuta despre fiecare instrument digital relevant și despre particularitățile sale: SMM, Google Ads sau YouTube. Vei înțelege cum să planifici activitățile de marketing și să le măsori performanța.
DESPRE CURS
-
STRATEGIA DIGITALĂ Vei afla cum poți construi o strategie digitală capitalizând pe diferite canale de social media pentru a îți îmbunătăți prezența în online și pentru a ajunge la un număr cât mai mare de clienți pentru business-ul tău.
-
PUBLICUL ȚINTĂ Vei studia cum să înțelegi mai bine cerințele clienților tăi și care este profilul acestora. Vei putea identifica motivele pentru care consumatorul rămâne nemulțumit. Astfel, vei stabili modul și instrumentele optime de comunicare.
-
INSTRUMENTE DIGITALE Vei înțelege ce instrumente sunt necesare în marketingul digital, în funcție de sarcinile, amploarea și profilul afacerii. Vei înțelege cum funcționează diferite canale de marketing și ce particularități trebuie să iei în considerare pentru a le utiliza.
DESPRE PROFESOR

Diana Ștefan
- 10 ani de experiență în media online și marketing digital.
- În ultimii 3 ani, a coordonat și a dezvoltat parteneriatul direct între Google și Philips la nivel Central și Est-European.
- Este responsabilă de strategia de marketing digital și dezvoltarea canalelor de e-commerce din regiune la Philips Domestic Appliances, împreună cu cele 5 echipe pe care le coordonează.
- A avut rolul de Associate Digital Director în cadrul unei agenții de media și a lucrat pentru clienți din industrii diferite.
- A absolvit Master of Science in Marketing în cadrul Queen Mary, University of London și Project Management Summer School în cadrul BES La Salle Barcelona.
Program
-
01
30 noiembrie 2023, 18:30-20:30
Introducere în Digital Marketing
- Noțiuni elementare
- Peisaj local & Trenduri globale
- Obiceiuri de consum – Offline & Online Ecosistemul digital
-
02
05 decembrie 2023, 18:30-20:30
Cine este consumatorul tău? Cu cine vrei să comunici?
- Ce este Brand Persona și cum o definești?
- Comportamentul de cumparare al consumatorului
-
03
07 decembrie 2023, 18:30-20:30
Social Media 1 – Facebook & Instagram
- Organic content
- Paid media & Business Manager
-
04
12 decembrie 2023, 18:30-20:30
Social Media 2 – Facebook Business Manager
- Setarea unei campanii [Platform Live Session]
-
05
14 decembrie 2023, 18:30-20:30
Google Ads
- Search Ads
- Display Ads
- Performance Max
-
06
19 decembrie 2023, 18:30-20:30
YouTube
- Owned Channel
- Paid media
-
07
20 decembrie 2023, 18:30-20:30
Influencer Advertising & Affiliate Marketing
-
08
09 ianuarie 2024, 18:30-20:30
Website
- Principii de baza în dezvoltarea unui website
- Bazele unei strategii de SEO – onsite & offsite
- Analytics & Tracking
-
09
11 ianuarie 2024, 18:30-20:30
Email Marketing
- Cum să construiești o baza de date?
- Pilonii unei strategii perfomante de email marketing
- Platform Live Session – Cum să construiești un newsletter?
- Ce înseamnă GDPR și de ce trebuie sa ții cont?
-
10
16 ianuarie 2024, 18:30-20:30
E-Commerce
- Piața de e-commerce în RO
- De ce trebuie să tii cont când alegi o platforma eCommerce?
- Tips & Tricks pentru creșterea vânzărilor online
-
11
18 ianuarie 2024, 18:30-20:30
Analiza de performanță
- Introducere în Google Analytics
- Cum să integrezi toate datele de campanie într-un dashboard automat în Google Data Studio
-
12
23 ianuarie 2024, 18:30-20:30
Workshop – Planificarea unei campanii de la A la Z
Înregistrare
Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.