Perioada de desfășurare a cursului
DATA: 11.10- 17.11 2022
PROGRAM: 6 SĂPTĂMĂNI, MARȚI ȘI JOI
Învață despre principalele instrumente ale marketingului digital în practică. Crează-ți propria strategie digitală pentru un proiect sau o afacere care te va ajuta să îți crești numărul de clienți.
TE-AI REGĂSIT? RECOMANDĂM ACEST CURS DACĂ:
-
EȘTI ANTREPRENOR Vei dezvolta o strategie digitală pentru dezvoltarea companiei și vei înțelege cum să faci marketingul profitabil, fără agenții sau o echipă numeroasă.
-
EȘTI FREELANCER Vei afla cum funcționează principiile marketingului digital și vei analiza noi oportunități de carieră.
-
EȘTI SPECIALIST ÎN MARKETING Vei afla cum poți să folosești marketingul digital în activitatea ta pentru a trece la următorul nivel.
Învață să construiești un ecosistem digital care va crește profiturile afacerii tale.

-
Cunoaște-ți publicul
Pentru ca o strategie să funcționeze, trebuie să-ți cunoști perfect clientul. Vei învăța cum să faci portretul unui client, să găsești nevoile sale reale și să explorezi puterea de cumpărare.
-
Publicul potrivit — instrumente adecvate
Vom explica de ce fel de instrumente de marketing are nevoie o afacere, în funcție de obiectivele sale și de publicul țintă. Apoi vom discuta despre fiecare instrument digital relevant și despre caracteristicile sale de lucru: SMM, Google Ads sau YouTube. Vei înțelege cum să planifici activitățile de marketing și să măsori eficacitatea acestora.
DESPRE CURS
-
Strategia digitală Vei afla cum poți construi strategia digitală capitalizând pe diferite canale de social media pentru a îți îmbunătăți prezența în online și pentru a reuși ca prin diversificarea acestora să ajungi la un număr cât mai mare de clienți pentru business-ul pe care dorești să îl crești.
-
Publicul țintă Vei studia cum să înțelegi mai bine cerințele clienților tăi și care este profilul acestora. Vei învăța să identifici motivele în baza cărora consumatorul rămâne nemulțumit. Cu ajutorul acestor informații, vei avea capacitatea de a întocmi un plan strategic, prin care vei stabili modul și instrumentele optime de comunicare.
-
Instrumente digitale Vei înțelege ce instrumente sunt necesare în marketingul digital, în funcție de sarcinile, amploarea și profilul afacerii. Vei înțelege cum funcționează diferite canale de marketing și ce particularități trebuie să iei în considerare pentru a le utiliza. Drept urmare, vei înțelege exact de ce are nevoie afacerea ta.
DESPRE PROFESOR

Diana Ștefan
- 10 ani de experiență în media online și marketing digital.
- Expert în marketing digital.
- În ultimii 3 ani, a coordonat și a dezvoltat parteneriatul direct între Google și Philips la nivel Central și Est-European.
- A avut rolul de Associate Digital Director în cadrul unei agenții de media, lucrând pentru clienți din industrii diferite.
- În cadrul companiei Philips, a contribuit la accelerarea digitalizării și dezvoltarea ecosistemului digital. În prezent, în Philips Domestic Appliances, este responsabila de strategia de marketing digital si dezvoltarea canalelor de e-commerce din regiune, împreună cu cele 5 echipe pe care le coordoneaza.
- A absolvit Master of Science in Marketing în cadrul Queen Mary, University of London și Project Management Summer School în cadrul BES La Salle Barcelona.
Program
-
01
11.10.2022, 18:30-20:30
Introducere în Digital Marketing
- Noțiuni elementare
- Peisaj local & Trenduri globale
- Obiceiuri de consum – Offline & Online Ecosistemul digital
-
02
13.10.2022, 18:30-20:30
Cine este consumatorul tău? Cu cine vrei să comunici?
- Ce este Brand Persona și cum o definești?
- Comportamentul de cumparare al consumatorului
-
03
18.10.2022, 18:30-20:30
Social Media 1 – Facebook & Instagram
- Organic content
- Paid media & Business Manager
-
04
20.10.2022, 18:30-20:30
Social Media 2 – Facebook Business Manager
- Setarea unei campanii [Platform Live Session]
-
05
25.10.2022, 18:30 – 20:30
Google Ads
- Search Ads
- Display Ads
- Performance Max
-
06
27.10.2022, 18:30-20:30
YouTube
- Owned Channel
- Paid media
-
07
1.11.2022, 18:30-20:30
Influencer Advertising & Affiliate Marketing
-
08
3.11.2022, 18:30-20:30
Website
- Principii de baza în dezvoltarea unui website
- Bazele unei strategii de SEO – onsite & offsite
- Analytics & Tracking
-
09
8.11.2022, 18:30-20:30
Email Marketing
- Cum să construiești o baza de date?
- Pilonii unei strategii perfomante de email marketing
- Platform Live Session – Cum să construiești un newsletter?
- Ce înseamnă GDPR și de ce trebuie sa ții cont?
-
10
10.11.2022, 18:30-20:30
E-Commerce
- Piața de e-commerce în RO
- De ce trebuie să tii cont când alegi o platforma eCommerce?
- Tips & Tricks pentru creșterea vânzărilor online
-
11
15.11.2022, 18:30-20:30
Analiza de performanță
- Introducere în Google Analytics
- Cum să integrezi toate datele de campanie într-un dashboard automat în Google Data Studio
-
12
17.11.2022, 18:30-20:30
Workshop – Planificarea unei campanii de la A la Z
Înregistrare
Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.