Curs Online Manager de vânzări — Învață să construiești strategii de vânzări | Skillab
Curs online

Manager de vânzări

Explorează calitățile cheie ale unui manager de vânzări pentru a deveni un lider. Descoperă idei despre cum poți crește performanța și veniturile organizației cu ajutorul echipei tale în calitate de manager de vânzări. Acest curs îți va schimba complet perspectiva asupra modului în care oamenii se transformă în clienții tăi. George Soare, Director de vânzări, industria energetică energetică  împărtășește tehnicile și instrumentele necesare pentru a îți îmbunătăți strategiile de vânzări și pentru a crește performanța echipei tale.
Peste 25 de ani experiență în domeniul comercial în industrii precum cea bancară, telecomunicații (Vodafone și Telstra Australia) sau industria energetică.
A pus bazele și a dezvoltat echipe de vânzări în retail, telesales și door to door în cadrul Vodafone.
A creat modele noi de comisionare a echipelor de vânzări în Europa pentru Grupul Vodafone și în Australia pentru Telstra (compania nr. 1 din Australia în telecomunicații).
A creat modelul comercial de franciză și a lansat primele 50 de francize din cadrul Vodafone România.
Profesor:
George Soare
Director de Vânzari și Dezvoltare Canale de Vânzări
Telecomunicații, Banking, Energie
Lucrează în industria energetică ca Director de Vânzări și Dezvoltare Canale de Vânzări
A lucrat timp de 11 ani în Vodafone, Telstra Australia ca Senior Manager/Associate Director în Comisionare și Managementul echipelor de vanzari interne și ale partenerilor
10 ani experiență în Industria Bancară ca Trader și Manager Trezorerie
A negociat și semnat contracte exclusive cu partenerii de vânzări în retail, telesales și door to door ai Vodafone, Telstra.
A format manageri care azi la rândul lor conduc echipe de succes în Vodafone, ING, Bitdefender.
A terminat un Executive MBA la Sheffield University, UK
Abordarea noastră - îmbinăm teoria cu practica și te ajutăm să deprinzi abilități pe care le vei folosi cu succes în viitoarele proiecte.
Subiectele pe care le vei studia:
Subiectele pe care le vei studia:
Cum să transformi un cumpărător într-un client fidel?
Vânzările neplanificate nu sunt eficiente pe termen lung. Fără construcția unei baze de clienți, fără un pitch potrivit și o strategie de brand, nu vei reuși să închei afaceri pe termen lung. Un agent de vânzări bun știe că loialitatea este cea mai importantă din perspectiva clientului și a business-ului. În acest curs vei învăța despre importanța unei strategii de vânzări eficiente, care să includă tactici de creștere a retenției clienților. Vei explora concepte precum: upselling și cross-selling, strategii și metode de identificare a potențialilor clienți pentru compania ta. Vei dobândi toate instrumentele care să te ajute să obții noi clienți sau să îi fidelizezi deja existenți.
Cum să lucrezi cu obiecțiile?
„Nu am nevoie de asta”, „este scump” și un simplu „nu” sunt fraze care pot crea confuzie pentru un agent de vânzări. Dacă nu ai o strategie de a face față obiecțiilor, ci doar folosești reducerile ca ultim argument, clientul tău va pleca și nu se va mai întoarce. Află cum să adopți o abordare sistematică pentru a lucra cu obiecțiile. La sfârșitul acestui curs vei înțelege diferența dintre scuză și obiecție, vei reuși să identifici și să previi obiecțiile unui client și ca urmare vei putea să închei cu succes orice tip de vânzare.
Cum să devii un lider al echipei de vânzări?
Vei dezvolta abilitățile de care ai nevoie pentru a consolida atuurile echipei tale de vânzări și a crește veniturile obținute. Învață cum poți folosi coaching-ul personal pentru a dezvolta leadership-ul în echipa ta, cum poți crea programe de pregătire pentru echipa de vânzări și cum poți facilita o cultură bazată pe competitivitate. Acest curs te va provoca să iei în considerare și să încerci bune practici din industrii diverse și te va inspira să obții în mod constant performanță alături de echipa ta.
Start:
În curând!
Durată:
12 cursuri
6 săptămâni
Format:
Cursuri live, în format online
Feedback pentru temele încărcate
Modul nostru de predare:
Cunoștințe practice
Pentru a consolida materialul cursurilor, am dezvoltat exerciții practice și specifice. Cu ajutorul lor, vei învăța cum să construiești strategii pentru vânzări și performanță mai bună în cadrul echipei. La sfârșitul acestui curs vei putea înțelege procesele de vânzări și rolurile unui manager de vânzări.
Suport în procesul de învățare
Profesorul îți va oferi feedback și va răspunde la toate întrebările care pot apărea în timpul cursului. De asemenea, noi vom fi alături de tine și îți vom oferi suport în procesul de învățare.
Networking și comunicare
Vei avea acces la un grup privat al cursului, unde vei putea face schimb informații, de perspective privind analiza studiilor de caz sau pur și simplu vei putea aborda subiecte din cadrul cursului, împreună cu ceilalți colegi.
 
Programul cursului:
Curs 1
Motivarea personalului & cultura organizațională
  • - Motivarea personalului
    • - Teorii și fundamente
    • - Cum creștem motivația angajaților din vânzări?
  • - Cultura organizațională
    • - Cum contribuie cultura organizațională la performanța în vânzări?
Curs 2
Procesul de vânzare și lucrul cu clienții, partea 1
  • - Vânzarea
    • - Specific, elemente de bază și mituri
    • - Beneficiile și beneficiarii vânzării
  • - Clientul
    • - Particularitățile interacțiunii cu clienții
    • - Comunicarea corectă
    • - Evaluarea clientului
Curs 3
Procesul de vânzare și lucrul cu clienții, partea 2
  • - Lucrul cu întrebări deschise și închise
  • - Viteza de vorbire
  • - Diferența dintre scuză și obiecție
  • - Cum se identifică și se previn obiecțiile unui client?
  • - Tehnica de închidere a unei tranzacții
  • - Presiune în timpul unei conversații
  • - Cum să câștigi un client?
Curs 4
Produs & Feedback
  • - Produs
    • - Caracteristicile și beneficiile produsului
    • - Prezentarea valorii unui produs
    • - Tehnica de prezentare a soluțiilor complexe
  • - Feedback
    • - Importanța feedback-ului pentru performanța în vânzări
    • - Feedback - up, down, lateral
Curs 5
Post-vânzare și retenția clienților
    • - Importanța implementării eficiente a vânzărilor
    • - Retenția clienților
  • - Upsell și Cross-sell
    • - Conceptul de upsell
    • - Conceptul de сross-sell
  • - Strategia de căutare a clienților
    • - Căutarea și segmentarea clienților într-o bază de date “cold calling”
    • - Canale de căutare a clienților
Curs 6
Net Promoter Score & Concurența
  • - Net Promoter Score (NPS)
    • - Definiția și importanța NPS
    • - Calcul și aplicabilitate NPS
  • - Concurența
    • - Cunoașterea concurenței
    • - Cota de piață
    • - Performanța în medii concurențiale diferite
Curs 7
Principalele calități ale unui manager de vânzări
    • - Despre managerul de vânzări - caracteristici și responsabilități
    • - Diferența dintre un lider și un manager funcțional
    • - Abilități și greșeli ale managerilor de vânzări
Curs 8
Obiectivele cantitative și calitative ale managerului de vânzări
    • Recrutarea personalului în vânzări
    • - Identificarea și angajarea reprezentanților de vânzări
    • - Primele 3 luni în companie ale angajatului de vânzări
    • Obiectivele cantitative și calitative ale managerului de vânzări
    • - Bugetarea și planificarea vânzărilor
    • - Măsurarea progresului și succesului echipei
    • - Targetarea și comisionarea - modele
Curs 9
Vânzările în Retail, telesales și door-to-door
    • - Tipologia clientului
    • - Managementul performanței
Curs 10
Marketing și vânzări online
    • - Promovarea afacerii în online
    • - Tipologia clientului online
    • - Managementul performanței în online
Curs 11
Vânzările directe business-market și negocierea
  • - Vânzările directe cu target în segmentul afacerilor
    • - Vânzările în segmentele SOHO și SME
    • - Vânzările prin Managerii de cont (KAM)
  • - Strategii de negociere
Curs 12
Dezvoltarea Managerului de Vânzări
    • - Coaching
    • - Mentoring
 
Liderii pieței
de educație online
De 5 ani contribuim la atingerea obiectivelor profesionale
Am instruit 35 de mii de cursanți și nu ne oprim aici
Lectorii noștri sunt profesioniști în domeniu, iar pe lângă noțiunile teoretice, îți vor prezenta studii de caz și situații pe care le poți întâlni în munca ta de zi cu zi.
Misiunea noastră — creșterea ta profesională.
Cursurile noastre — mai mult decât niște simple prelegeri.
Tot parcursul tău educațional într-un singur loc
Urmărește-ți progresul în contul tău personal
Întotdeauna disponibili
Profesorul și managerul personal îți vor răspunde la toate întrebările.
Sistemul de sarcini și testare
Pentru a îmbina teoria cu practica.
Un certificat care este apreciat
Confirmarea cunoștințelor tale.
Acces permanent la materiale
Cursurile, studiile de caz și articolele sunt înregistrate și nu se vor pierde niciodată.
Solicită mai multe informații
Completează formularul pentru a te înscrie la cursul online
Înregistrare