CURS ONLINE

STRATEGII DE VÂNZARE ȘI NEGOCIERE

George Soare Director de Vânzări
și Dezvoltare Canale de Vânzări
Telecomunicații, Banking, Energie

PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI

11 octombrie - 7 noiembrie 2022

PROGRAM: 12 CURSURI, 4 SĂPTĂMANI
luni, Marți & Miercuri

CURS LIVE ONLINE CU UN DIRECTOR DE VÂNZĂRI CU 25 DE ANI DE EXPERIENȚĂ ÎN DOMENIU

 

Învață cum să îți gestionezi echipa de vânzări cât mai eficient. Stăpânește tehnicile de vânzări și de leadership care te vor ajuta să îți maximizezi performanțele, de la primul contact cu un client până la achiziție.

 

Îmbunătățește-ți abilitățile de negociere și sales management cu ajutorul lui George Soare. Vei pune în aplicare ce ai învățat în timp real, iar la finalul cursului vei avea toate instrumentele necesare pentru a-ți ajuta echipa să își depășească propriile așteptări.

ÎȚI RECOMANDĂM CURSUL DACĂ EȘTI:

  • CONSULTANT DE VÂNZĂRI SENIOR SAU TEAM LEADER

    Îmbunătățește performanța echipei tale și fă următorul pas în carieră, spre o poziție de manager de vânzări.

  • REPREZENTANT DE VÂNZĂRI

    Dobândește abilități și tehnici de sales management și negociere pentru a avansa în carieră.

  • ANTREPRENOR

    Gestionează eficient o echipă de vânzări pentru a-ți atinge obiectivele de afaceri și pentru a crește profitul companiei.

Învață tehnici de negociere și vânzări pentru a avansa în carieră

  • Training de la un lider, pentru lideri

    Fiecare lecție abordează probleme specifice cu care se confruntă un team leader de vânzări. Prin proiecte, feedback și lucru în echipă, îți vei transforma viziunea asupra a ceea ce înseamnă leadership în vânzări - și vei obține abilitățile necesare pentru a-ți antrena echipa pentru succes.

  • Curs Live și feedback personalizat

    Acest curs practic este o oportunitate să înveți de la un sales leader global. Vei colabora cu lectorul și colegii în fiecare săptămână într-un classroom virtual dinamic. Vei descoperi care sunt cele mai relevante trenduri în sales management și vei putea construi, dezvolta și crește o echipă eficientă de vânzări.

SUBIECTELE PE CARE LE VEI STUDIA:

  1. Procese de vânzări și negociere

    Fă oferte mai atractive clienților, finalizează mai rapid negocierile și gestionează corect discuția cu un client ostil. Vei descoperi principiile și metodele de bază ale negocierilor eficiente, de la pregătire până la finalizarea tranzacțiilor. Vei înțelege, de asemenea, rolul unui manager de vânzări și calitățile necesare pentru a fi un team leader de succes.

  2. În ce constă o echipă de vânzări performantă

    Condu o echipă de vânzări dedicată și eficientă, care va crește profitabilitatea vânzărilor. Învață cum să construiești și să gestionezi o echipă de vânzări, începând de la procesul de recrutare. Descoperă cum își dezvoltă eficient echipa cei mai buni manageri de vânzări și cum cresc productivitatea atunci când angajații au performanțe slabe.

  3. Cum poți deveni Head of Sales

    Dezvoltă o abordare de leadership puternică și eficientă, definește-ți obiectivele profesionale și motivează-ți echipa. Învață cum să îți stabilești principiile de bază, implementează strategii globale și locale și dezvoltă-ți tactici care vor aduce succes companiei tale. Îți vom arăta cum să folosești soft skills și date pentru îmbunătățirea proceselor și a modului de lucru în echipă.

LECTOR

George Soare

  • 25 de ani experiență în business.
  • 11 ani în Telecomunicații (Vodafone si Telstra Australia) ca Senior Manager/Associate Director în Comisionare și Managementul echipelor de vânzări interne și ale partenerilor.
  • 5 ani experiență în Industria Energiei la E.ON România ca Director de Vânzări și Dezvoltare a canalelor de vânzări.
  • A înființat și dezvoltat echipe de vânzări în Retail, Telesales, Door to Door în Vodafone și E.ON România.
  • A creat modele noi de comisionare a echipelor de vânzări în Europa pentru Grupul Vodafone și în Australia pentru Telstra (compania nr. 1 din Australia în telecomunicații).
  • A creat modelul comercial de franciză și a lansat primele 50 de francize pentru Vodafone România.

PROGRAM

  • 01

    Motivarea personalului & cultură organizațională

    • Motivarea personalului
      • Teorii și fundamente
      • Cum creștem motivația angajaților din vânzări?
    • Cultura organizațională
      • Cum contribuie cultura organizațională la performanța în vânzări?
  • 02

    Procesul de vânzare și lucrul cu clienții, partea 1

    • Vânzarea
      • Specific, elemente de bază și mituri
      • Beneficiile și beneficiarii vânzării
    • Clientul
      • Particularitățile interacțiunii cu clienții
      • Comunicarea corectă
      • Evaluarea clientului
  • 03

    Procesul de vânzare și lucrul cu clienții, partea 2

    • Lucrul cu întrebări deschise și închise
    • Viteza de vorbire
    • Diferența dintre scuză și obiecție
    • Cum se identifică și se previn obiecțiile unui client
    • Tehnica de închidere a unei tranzacții
    • Presiune în timpul unei conversații
    • Cum să câștigi un client tipuri de clienti: prietenos, client analist și client demonstrator
    • Cum să închei o afacere cu un client agresiv
    • Creșterea vânzărilor prin educarea clienților
  • 04

    Produs & Feedback

    • Produsul
      • Caracteristicile și beneficiile produsului
      • Prezentarea valorii unui produs
      • Tehnica de prezentare a soluțiilor complexe
    • Feedback-ul
      • Importanța lui pentru performanța în vânzări
      • Feedback up, down, lateral
  • 05

    Post-vânzare și retenția clienților

    • Post Vanzarea si Retentia clientilor
      • Importanța implementării eficiente a vânzărilor
      • Retenția clienților
    • Up-sell și Cross-sell
      • Conceptul de up-sell
      • Conceptul de сross-sell
    • Strategia de căutare a clienților
      • Căutarea și segmentarea clienților într-o bază rece
      • Canale de căutare a clienților
    • Net Promoter Score (NPS)
      • Definiția și importanța NPS
      • Calcul și aplicabilitate NPS
    • Concurența
      • Cunoașterea concurenței
      • Cota de piață
      • Performanța în medii concurențiale diferite
  • 06

    Principalele calități ale unui manager de vânzări

    • Cine este managerul de vânzări
    • Ești cu adevărat un lider sau doar un manager funcțional
    • Abilități dar și greșeli ale managerilor de vânzări
  • 07

    Recrutarea personalului și obiective

    • Recrutarea personalului în vânzări
      • Identificarea și angajarea reprezentanților de vânzări
      • Primele 90 de zile în companie ale angajatului de vânzări
      • Primele 90 de zile în companie ale managerului de vânzări
    • Obiectivele cantitative și calitative ale managerului de vânzări
      • Bugetarea și planificarea vânzărilor
      • Măsurarea progresului și succesului echipei
      • Targetarea și comisionarea - modele
  • 08

    Vânzările în Retail, Telesales, Door to Door, Online

    • Tipologia clienților în funcție de canalul de vânzare
    • Managementul performanței
  • 09

    Vânzările directe - business market

    • Vânzările în segmentele SOHO si SME
    • Vânzările prin Managerii de cont (KAM)
  • 10

    Negocierea 1.0

    • Pregătirea negocierilor
    • Abilități de negociere
    • Cum să crești un negociator de înaltă clasă în tine
  • 11

    Negocierea 2.0

    • Managementul reducerilor/discount-urilor
    • Tehnica de vânzare fără reduceri
    • Metoda „ godfather (nașului)” în negocieri
    • “Bariere de intrare” în procesul de negociere
    • Protecție împotriva manipulării
    • Cum să devii rezistent la manipulare
  • 12

    Dezvoltarea Managerului de Vanzari

    • Coaching
    • Mentoring

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Câmp obligatoriu