Curs online de Managementul Oamenilor În Horeca | Skillab

CURS ONLINE

MANAGEMENTUL OAMENILORÎN HORECA

Radu Vona Senior Hospitality Consultant
@Premier Hospitality

DESPRE CURS

DATA:

30 Iulie – 10 Septembrie 2024

DURATA:

12 lecții, 7 săptămâni
Marți & Joi, de la ora 18:30

Un business de succes în HoReCa are nevoie de un personal implicat: dezvoltă un plan de training eficient pentru echipa ta, motivează angajații și obține performanță.

Stabilește priorități clare și îmbunătățește rezultatele echipei tale: optimizează procesele de recrutare și retenție, îmbunătățește comunicarea internă pentru o coordonare eficientă, și dezvoltă strategii pentru creșterea satisfacției clienților.

Diplomă
Networking
Feedback personalizat

Îți recomandăm cursul dacă ești

  • Manager în HoReCa

    Comunică eficient și construiește relații solide cu membrii echipei tale: optimizează productivitatea, motivează personalul și rezolvă conflictele și situațiile de criză.

  • Business Owner în HoReCa

    Implementează strategii de retenție a personalului și să creează o cultură de lucru pozitivă. Stăpânește cerințele de conformitate și de reglementare, evită problemele legale și menține o reputație pozitivă constantă.

  • Angajat în HoReCa

    Fă tranziția spre un rol de management și dezvoltă abilități de leadership pentru a motiva echipele. Îmbunătățește experiența clienților și ține pasul cu trendurile și inovațiile dintr-o piață competitivă.

  • Profesionist în HR

    Dezvoltă traininguri eficiente, învață tehnici de recrutare specifice industriei și promovează o cultură care să susțină moralul, productivitatea și retenția angajaților.

DUPĂ CURS VEI AVEA

  • UN PLAN DE TRAINING ȘI MOTIVARE

    Vei elabora un plan de training și motivare adaptat specific nevoilor industriei HoReCa, integrând tehnici de training și implicare pentru a maximiza performanța și satisfacția angajaților. Vei învăța să identifici punctele slabe și să dezvolți strategii eficiente pentru a motiva angajații, creând un mediu de lucru pozitiv și productiv.

  • UN PLAN DE BUGETARE

    Dezvoltă un plan de bugetare care să acopere cheltuielile necesare pentru personalul din industria HoReCa. Acest plan va evalua costurile asociate cu recrutarea, salarizarea și dezvoltarea angajaților, asigurând că resursele financiare sunt gestionate eficient.

Ce vei învăța

  1. Tehnici de recrutare și retenție

    Descoperă tehnici concrete pentru gestionarea procesului de recrutare, atragerea personalului potrivit și retenția acestuia: de la interviuri detaliate, până la evaluări de performanță și programe de recompense personalizate.

  2. Training. Implicare. Motivare.

    Crește performanța și implicarea angajaților folosind tehnici de motivare și programe de onboarding, îmbunătățind astfel atât experiența angajaților cât și pe cea a clienților.

  3. Rezolvarea conflictelor și managementul crizelor

    Gestionează cu calm și eficiență situațiile conflictuale și crizele din industria HoReCa: află care sunt principalele surse de conflict, implementează tehnici pentru rezolvarea lor și identifică măsurile de prevenire și gestionare a crizelor.

LECTOR

Radu Vona

  • Senior Hospitality Consultant @Premier Hospitality
  • Consultant în industria ospitalității cu 17 ani de experiență, specializat în hoteluri, restaurante și alte afaceri din domeniul HoReCa
  • Ca antreprenor, consultant și oaspete, Radu oferă o perspectivă unică în ecosistemul ospitalității
  • Deținător al titlului Traveller’s Choice din 2020 la Sibiu pentru proiectele derulate în această perioadă
  • Experiență extinsă în lucrul cu peste 15 proiecte afiliate la lanțuri de hoteluri internaționale, cum ar fi Hilton și Accor
  • Responsabil pentru asistența pre inaugurare a hotelurilor și stațiunilor, redresarea afacerii, consultanță în Food&Beverage, audituri operaționale și diagnosticare, crearea de planuri de afaceri și studii de fezabilitate financiară

PROGRAM

  • 01

    Marți, 30 Iulie 2024, ora 18:30

    Specificul managementului oamenilor în HoReCa

    • Impactul managementului persoanelor asupra succesului unui business
    • Caracteristicile specifice ale industriei ospitalității
      • Produs perisabil
      • FMCG
      • Ritm dinamic și interactiv
    • Rolul managementului persoanelor în HoReCa
      • Recrutare și selecție
      • Motivarea si implicarea angajaților
      • Îmbunătățirea experienței clienților
      • Bugetare și management
  • 02

    Joi, 1 August 2024, ora 18:30

    Conformitate și reglementare

    • Importanța respectării legilor, reglementărilor și standardelor în industria HoReCa
    • Principalele norme regulative și aplicabilitatea lor:
      • DSV
      • DSP
      • ANPC
      • HACCP
      • DDD
      • Codul muncii
    • Bune practici pentru asigurarea conformității cu standardele industriei
  • 03

    Marți, 6 August 2024, ora 18:30

    Experiența clientului

    • Importanța satisfacției și loialității clienților
    • Implementarea de KPIs pentru satisfacția clienților
    • Strategii pentru a oferi experiențe excepționale clienților
    • Gestionarea eficientă a reclamațiilor și a feedback-ului clienților
  • 04

    Joi, 8 August 2024, ora 18:30

    Recrutare

    • Fundamentele procesului de recrutare
      • Organigrama
      • Definirea rolurilor
      • De la nevoi la obiective
      • Valori și misiune
    • Tehnici de recrutare: mixul canalelor de recrutare
    • Procesul de interviu, selecție și evaluare
    • Onboarding, integrare și incluziune
  • 05

    Marți, 13 August 2024, ora 18:30

    Training & Dezvoltare

    • Importanța și rolul trainingului în HoReCa
    • Identificarea punctelor tari și a punctelor slabe
    • Tehnici și planuri de training și dezvoltare
    • Coaching și mentoring
  • 06

    Marți, 20 August 2024, ora 18:30

    Implicarea și motivarea angajaților

    • Importanța motivării și implicării angajatilor în HoReCa
    • Strategii pentru motivarea și implicarea angajaților:
      • Sisteme de bonusare
      • Dezvoltare profesională
      • Team-building-uri
      • Cultivarea unui mediu organizațional sănătos
    • Metode de îmbunătățire a experienței angajaților
  • 07

    Joi, 22 August 2024, ora 18:30

    Sisteme de management al performanței pentru angajați

    • Importanța managementului performanței pentru îmbunătățirea rezultatelor organizaționale și a satisfacției angajaților
    • Sisteme de management al performanței esențiale pentru HoReCa
    • Stabilirea de KPIs și obiective SMART
    • Bune practici și studiu de caz
  • 08

    Marți, 27 August 2024, ora 18:30

    Stiluri și tehnici de leadership și formarea unei viziuni

    • Importanța leadership-ului și transmiterea viziunii
    • Principalele tipuri de leadership identificarea propriului stil
    • Implementarea strategiei de leadership, transmiterea viziunii și follow-up (implementarea unui sistem de implementare, verificare, ajustare si repetitie)
  • 09

    Joi, 29 August 2024, ora 18:30

    Rezolvarea conflictelor și abilități de comunicare

    • Principalele surse de conflict în HoReCa
      • Clienții
      • Angajații
    • Tehnici de comunicare pentru prevenirea conflictelor
      • Ascultarea activă
      • Inversiunea
      • Oglindirea
    • Tehnici de negociere, mediere și soluționare a conflictelor
  • 10

    Marți, 3 Septembrie 2024, ora 18:30

    Managementul crizelor și pregătirea pentru situații de urgență

    • Analiza riscurilor și planificarea scenariilor de acțiune
    • Evaluarea impactului fiecărui tip de risc asupra activităților afacerii și identificarea măsurilor de prevenire și gestionare a acestora
    • Pregătirea personalului pentru situații de criza sau urgență
    • Cum comunicăm în timpul unei crize?
  • 11

    Joi, 5 Septembrie 2024, ora 18:30

    Bugetarea și managementul resurselor

    • Bugetarea și managementul resurselor
      • Performanța benchmark și competitive set-ul
      • Tehnici de îmbunătățire a eficienței operaționale
    • Crearea unui buget de venituri și cheltuieli
    • Monitorizarea performanțelor financiare
      • KPIs
      • Sezonalitate
      • Revizii
  • 12

    Marți, 10 Septembrie 2024, ora 18:30

    Inovație și adaptabilitate în domeniul ospitalității

    • Importanța inovației și adaptabilității în HoReCa
    • Principalele zone de inovație și ultimele trenduri
      • Produse
      • Serviciu
      • Experiența clientului
      • Procese
      • Sisteme
    • Strategii pentru inovație și adaptabilitate

Înscrie-te la curs

Completează formularul de înscriere pentru a primi mai multe detalii despre curs și taxa de participare.

Câmp obligatoriu
Află mai multe