Curs live online

Manager de Clinică

Oferă pacienților servicii medicale de top. Integrează soluții tehnologice avansate, dezvoltă strategii pentru creșterea și succesul operațional al clinicii tale și gestionează oportunitățile și provocările unice de management din industria medicală.
Strategii de branding și comunicare
Brand & Client personas detaliate și analiza competitorilor
Analize și proiecție financiară pentru clinică
O strategie completă pentru managementul echipei, achiziției, retenției și comunicării cu clienții, a experienței lor, colectarea feedback-ului și îmbunătățirea eficienței operațiunilor
Lector:
Gabriel Ioniță
CEO @ Umana Fertility
Peste 10 ani de experiență ca general manager în industria medicală
A contribuit la extinderea rețelei naționale de sănătate Wellborn, fiind coordonatorul unei clinici și al unei maternități din cadrul rețelei
A coordonat echipe naționale în cadrul Medicover, unde a făcut parte din proiecte importante de extindere a rețelei medicale Medicover la nivel național și a ajutat la înființarea mai multor clinici în Cluj, Timișoara, Galați, Ploiești, Constanța și București
În calitate de Director General al Centrului Medical Umana Fertility, este responsabil pentru strategia de dezvoltare a clinicilor, coordonarea personalului, optimizarea experientei pacienților, creșterea și sustenabilitatea economică a clinicilor și promovarea centrului medical
Subiecte pe care le vei discuta la curs:
Subiecte pe care le vei discuta la curs:
Experiența Clientului
• Gestionarea și integrarea feedback-ului pacienților
• Patient Journey Mapping
• Setarea obiectivelor în construirea unei relații solide cu pacienții
Toolkit Financiar
• Proiecție financiară
• Gestionarea resurselor financiare
• Analiza & interpretarea indicatorilor financiari cheie
• Tehnici de rambursare
Optimizarea Operațiunilor
• Gestionarea fluxului de lucru
• KPIs în industria medicală
• Value Stream Mapping
• Root Cause Analysis
• Managementul calității serviciilor medicale
Data:
24 septembrie 2024
Durată:
6 săptămâni
12 lecții
Format:
Cursuri live, online
Feedback pentru temele încărcate
După curs vei avea
Un business plan
Pe parcursul celor 12 lecții vei lucra la teme și activități practice, pentru a pune bazele unui plan implementabil pentru afacerea ta, care va include: o listă de obiective SMART + un action plan pentru atingerea obiectivelor, analiza concurenței, un patient journey map complet cu lista de KPIs relevante pentru îmbunătățirea experienței și o analiză și proiecție financiară pentru clinica ta.
Strategii de branding și comunicare
Creează un brand & client persona și alege cele mai potrivite canale și strategii de targetare pentru brandul tău. Concepe pachete de servicii atractive și utilizează tehnici eficiente de promovare pentru a atinge rezultatele dorite.
Program:
Curs 1
Skill-uri esențiale de management în healthcare
Joi, 14 Noiembrie 2024, 18:30 – 20:00
  • - Principalele provocări în managementul unei clinici
  • - Autorizarea medicală și non-medicală
  • - Autorități în domeniul business-ului medical:
    • - MS
    • - DSP, etc
  • - Funcțiile de bază ale managementului
  • - Management prin obiective
Curs 2
Viziune și Strategie
Marți, 19 Noiembrie 2024, 18:30 – 20:00
  • - Ciclul de business medical
  • - Cerere și ofertă în piața medicală
  • - Viziune și planificare strategică
  • - Analiza SWOT
  • - Obiective SMART

Temă I: Participanții vor face analiza SWOT a propriei clinici, în baza template-ului oferit de lector.

Curs 3
Managementul personalului medical
Joi, 21 Noiembrie 2024, 18:30 – 20:00
  • - Planul de resurse umane
    • - Job description
    • - Recrutare (surse, selectie)
    • - Outsourcing
    • - Training
    • - Evaluarile
  • - Structuri organizaționale
  • - Cultura de succes
Curs 4
Colaborarea cu medicii
Marți, 26 Noiembrie 2024, 18:30 – 20:00
  • - Relația cu medicii
  • - Aspecte legale
  • - Tipuri de contracte de colaborare
  • - Politici comerciale pentru medicii colaboratori
Curs 5
Leadership și Principii de Comunicare
Joi, 28 Noiembrie 2024, 18:30 – 20:00
  • - Lider vs manager și etapele dezvoltării echipei
  • - Stiluri de leadership
  • - Crează un mediu de lucru sănătos
  • - Principii de comunicare
  • - Fă din feedback o unealtă pentru succes

Temă II: Participanți vor adăuga planului obiective SMART legate de îmbunătățirea și gestionarea echipei, o propunere detaliată a mijloacelor de atingere a lor.

Curs 6
Imaginea clinicii tale
Marți, 3 Decembrie 2024, 18:30 – 20:00
  • - Brandul tău
    • - Brand persona
    • - Client persona
  • - Analiza competitorilor și targetare
  • - Canalele de comunicare pentru brandul tău
  • - Construirea de social proof
Curs 7
Marketing și comunicare externă
Joi, 5 Decembrie 2024, 18:30 – 20:00
  • - De ce să te aleagă pacienții pe tine?
    • - Produsul
    • - Prețul
    • - Promovarea
  • - Strategii de marketing pentru un business medical

Temă III: Participanți vor adăuga planului obiective SMART legate de îmbunătățirea imaginii și a eforturilor de marketing + action plan-ul pentru a atinge obiectivele, incluzând: Brand persona, Client persona și Analiza concurenței.

Curs 8
Experiența pacientului
Marți, 10 Decembrie 2024, 18:30 – 20:00
  • - Nevoile și experiența pacienților dictează serviciile medicale
  • - Harta experienței clientului
  • - Măsoară și îmbunătățește experiența pacienților:
    • - Tehnici
    • - Instrumente
  • - Gestionează inteligent feedback-ul și reclamațiile
Curs 9
Negocierea în management
Joi, 12 Decembrie 2024, 18:30 – 20:00
  • - Rolul negocierii în management
  • - Principii pentru o negociere reușită
  • - Fazele negocierii
  • - Cele 3 rezultate finale ale negocierii
  • - Tehnici de negociere
    • - Comunicare verbala si nonverbala
    • - Tehnici de argumentare
    • - Combaterea obiecțiilor

Temă IV: Participanți vor adăuga planului obiective SMART legate de îmbunătățirea experienței clientului și cei mai relevanți KPIs pentru acestea + un Patient Journey Map.

Curs 10
Instrumente de Management Financiar
Marți, 17 Decembrie 2024, 18:30 – 20:00
  • - Noțiuni fundamentale
  • - Analize financiare esențiale:
    • - Buget, venituri, cheltuieli
    • - Analiza break-even
    • - Proiecții financiare
    • - Analiza P&L
    • - Gestionarea ciclului veniturilor
  • - Tehnici de rambursare
Curs 11
Eficiența operațională a clinicii
Joi, 18 Decembrie 2024, 18:30 – 20:00
  • - Managementul calității
  • - Fluxurile de lucru într-o clinică
  • - Optimizarea eficienței operaționale și a alocării resurselor
    • - Value Stream Mapping
    • - Root Cause Analysis
  • - KPI-uri vitale pentru industria medicală

Temă V: Participanții vor crea o proiecție financiară pentru clinica lor, adăugând și obiectivele pentru îmbunătățirea eficienței operaționale + un Value Stream Map.

Curs 12
Managementul riscului în business-ul medical
Marți, 19 Decembrie 2024, 18:30 – 20:00
  • - Securitatea informațiilor
  • - Amenințări, Vulnerabilități, Impact
  • - Identificarea riscurilor și analiza lor
  • - Măsuri de control
  • - Q&A
Înscrie-te la curs
Completează formularul de înscriere pentru a primi mai multe detalii despre curs și taxa de participare.
Câmp obligatoriu
Câmp obligatoriu
Câmp obligatoriu
Află mai multe