Curs Project Manager | Skillab

PROJECT
MANAGER

14 CURSURI

VLADIMIR DAIA

HEAD OF PROJECT PORTFOLIO GOVERNANCE BCR

Fundamentele Project Management

Rolul și responsabilitățile unui Project Manager

Project Management Processes & Lifecycles

Inițierea Proiectelor

Project Stakeholders

Fundamentele Planificării

Workshop practic

Budget Management

Workshop practic

Risk Management

Develop & Manage the Project Team

Manage & Control Project Work

Manage Project Communication

Finalizarea proiectului

Nivel Începător
Diplomă de Absolvire
Diplomă de Participare
Sistem de notare
Software adițional necesar

ÎN CURAND!

Un Project Manager este într-un stadiu de continuă învățare pentru a rămâne la curent cu cele mai recente tendințe, metodologii și instrumente din industrie.

Învață alături de Vladimir Daia cum să-ți dezvolți skill-urile tehnice și practice pentru a te adapta la schimbări, a gestiona riscuri, bugete și resurse, a prioritiza cu succes și a-ți menține echipa motivată și productivă.

ÎȚI RECOMANDĂM CURSUL DACĂ EȘTI:

  • Junior Project Manager

    Învață mai multe despre planul de activități în proiecte și implementarea proceselor cu succes cu ajutorul metodologiilor, și fii cu un pas înainte în cariera ta.

  • Aspiring Project Manager

    Învață și pune în practică noțiunile de care ai nevoie pentru a începe o carieră de Project Manager.

  • Manager

    Învață cum îți poți susține echipa și cum poți implementa eficient proiectele și direcțiile dorite de organizație.

  • Antreprenor

    Devino mai organizat în gestionarea costurilor și resurselor în proiecte și obține o perspectivă de ansamblu asupra proceselor prin care trece compania ta.

CONSOLIDEAZĂ MATERIALELE PRIN PRACTICĂ

  • MUNCA DE ZI CU ZI

    Vom parcurge împreună sarcinile de lucru ale unui Project Manager și vei avea ocazia de a participa la ateliere practice alături de lector și alți cursanți, unde vei lucra la un proiect final și vei primi feedback de la un instructor cu 15 ani de experiență în domeniu.

  • OBȚINE ABILITĂȚI NOI

    Află care sunt skill-urile pe care orice Project Manager trebuie să le aibă pentru a gestiona cu succes procesele, echipa și stakeholderii. Învață stiluri de leadership și Project Management, dar și instrumentele de care orice PM de succes are nevoie.

SUBIECTELE PE CARE LE VEI STUDIA:

  1. Procese și Metodologii

    Vei învăța cum să folosești metodologiile, procesele și instrumentele potrivite în funcție de scopul și contextul proiectului. Vei trece prin ciclul de viață al unui proiect și vei adapta procesele de Project Management potrivite pentru fiecare caz în parte.

  2. Stakeholders

    Vei învăța mai multe despre metodele de identificare a persoanelor implicate într-un proiect, precum Impact Mapping sau Stakeholder Register. Vei îmbunătăți comunicarea cu stakeholderii și vei afla cum poți identifica și gestiona riscurile la timp. De asemenea, vei înțelege de ce etapa de Project Kick-off este importantă, cine ar trebui să participe la ea și când ar trebui să aibă loc.

  3. Buget, Echipă și Riscuri

    Vei afla cum poți folosi calitățile individuale ale fiecărei persoane și cum le poți pune în valoare în cadrul echipei. De asemenea, vei afla cum să gestionezi costurile, resursele și bugetul total al proiectului.

LECTOR

Vladimir Daia

  • Head of Project Portfolio Governance în cadrul BCR.
  • Project Management Professional (PMP®) certificat cu experiență în coordonarea și livrarea proiectelor în diferite domenii.
  • Peste 15 ani de experiență aplicată în leadership, comunicare eficientă, consultanță, negociere și management al proiectelor și echipelor.
  • Înțelegere aprofundată a elementelor, metodologiilor și practicilor necesare implementării proiectelor în mediul VUCA, atât ca furnizor cât și ca și client.
  • Responsabil de livrarea și implementarea viziunii de transformare, prin alinierea proiectelor din portofoliu cu nevoile organizaționale și obiectivele strategice.
  • Responsabil de implementarea proceselor, procedurilor și instrumentelor care susțin inițierea, aprobarea, implementarea și monitorizarea portofoliului.

PROGRAM

  • 01

    Fundamentele Project Management

    • Ce este un Proiect
    • Caracteristicile unui proiect de succes/care nu are succes
    • Ce este un Project Manager
    • Proiect vs. Program vs. Portofoliu
    • Influențe organizaționale asupra proiectelor
    • Proiecte vs. Operațiuni
    • Project Management Frameworks & Certificări
  • 02

    Rolul și responsabilitățile unui Project Manager

    • Ce este/ Ce nu este un Project Manager
    • Care sunt responsabilitățile unui Project Manager
    • Care sunt principalele instrumente & documente cu care lucrează un Project Manager
  • 03

    Project Management Processes & Lifecycles

    • Cum identificăm Fazele Proiectului și ce Procese de Project Management folosim
    • Project Management Lifecycles
    • Predictiv
    • Iterativ
    • Incremental
    • Adaptiv
  • 04

    Inițierea Proiectelor

    • Fundamentele Project Charter
    • Ce este un Project Charter – Structură, Modele, Tehnici
  • 05

    Project Stakeholders

    • Instrumente & Tehnici pentru identificarea persoanelor interesate (Impact mapping, Stakeholder register)
    • Project Kick-off – De ce este important, când se face, cine participă
  • 06

    Fundamentele Planificării

    • Fundamentele Planificării
    • Scopul planificării
    • Cât timp trebuie să petreci planificând activitățile?
    • Pe ce trebuie să te concentrezi?
    • Diferențe între planificarea pentru proiecte tradiționale vs. Proiecte Agile (Scrum/Kanban)
    • Identificarea Cerințelor și Definirea Scopului Proiectului
    • Definirea planului de activități și identificarea punctelor critice din cadrul Proiectului
  • 07

    Workshop practic

  • 08

    Budget Management

    • Gestionarea costurilor
    • Gestionarea resurselor
    • Bugetul total al proiectului
  • 09

    Workshop practic

  • 10

    Risk Management

    • Ce este un risc și cum va fi impactat proiectul de gestionarea riscurilor?
    • Ce este un Plan de Gestionare a Riscurilor?
    • Instrumente și tehnici folosite pentru identificarea și evaluarea riscurilor într-un proiect
    • Strategii de răspuns în fața riscurilor
    • Gestionarea riscurilor din prima zi – alegerea tipului de contract potrivit
  • 11

    Develop & Manage the Project Team

    • Când să aduci oameni noi în echipă
    • Instrumente și tehnici pentru dezvoltarea echipei
    • Stiluri de leadership
    • Calitățile unui Project Manager
  • 12

    Manage & Control Project Work

    • Gestionează și controlează activitățile și sarcinile în cadrul proiectului
    • Gestionează divergențele în proiect (Mod de lucru, Buget, Timeline)
    • Monitorizează riscurile și implementează strategii de răspuns
  • 13

    Manage Project Communication

    • Elemente de bază pentru o comunicare eficientă
    • Instrumente și tehnici pentru identificarea eficientă a nevoilor de comunicare în proiect și pentru interacțiunea cu persoanele interesate, inclusiv cu echipa
  • 14

    Finalizarea proiectului

    • Cum să te pregătești pentru finalizarea proiectului
    • Când se finalizează proiectul?
    • Cum pregătești echipa pentru finalizarea proiectului?
    • Instrumente & Tehnici folosite în timpul finalizării unui proiect
    • Operational Acceptance
    • Project Closure Report

Feedback-ul studenților despre curs

Musina Florin Manager Proiect

Cursul a fost foarte fain si Vladimir a dat dovada de profesionalism. Am aflat multe informatii noi si modul de desfasurare a cursului a fost unul interactiv cu teme care au creat un cadru bun pentru aplicarea informatiilor teoretice

Florentina Prepelita Director Economic

Per ansamblu cursul mi-a depășit așteptările și m-a ajutat sa îmi ating obiectivul stabilit când am ales sa parcurg acest curs

 

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Câmp obligatoriu
Înregistrare