CURS LIVE ONLINE

ACCOUNT MANAGEMENT

Mihaela State Key Account Manager
@ Whirlpool Corporation

Diplomă de absolvire
Diplomă de participare
Sistem de notare
Workshops
Teme

PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI

DATA:

4 Decembrie 2023 -
31 Ianuarie 2024

DURATA:

6 SĂPTĂMÂNI, 12 cursuri,
Luni & Miercuri, ora 19:00

Vrei să înveți cum să gestionezi relațiile B2B pe termen lung? Cum să negociezi contractele? Care sunt tool-urile folosite de toți Account Managerii de succes?

Skillab ți-a pregătit cursul complet din care vei afla, de la un profesionist cu peste 10 ani experiență, care sunt atribuțiile unui Account Manager si cum să faci cu succes multi-account management.

Cursul perfect pentru:

  • Account Manager

    Sales Representative

    Profesionist în Marketing

  • Indiferent de nivelul profesional, descoperă o nouă perspectivă asupra parteneriatelor strategice și învață noi metode de negociere a contractelor și condițiilor comerciale, dar și cum aplici strategiile de upselling și cross-selling pentru maximizarea profitului. De asemenea, ajută-ți echipa și colegii să evolueze astfel încât să aveți o perspectivă comună.

Clienti. Bugete. Cross-selling. Upselling. 100% Skill-uri noi. 100% Account Management

 
  • Învață să eficientizezi

    Evaluează performanța cu ajutorul indicatorilor cantitativi și calitativi. E momentul să folosești tool-uri moderne care simplifică procesul de account management.

  • Evoluează cu domeniul

    Află care sunt viitoarele tendințe și inovații în materie de account management pentru a te pregăti de peisajul și evoluția industriei.

Subiectele de studiu:

  1. Nevoile clienților

    Câștigă încrederea clienților din zona de B2B pentru proiecte pe termen lung și învață cum să comunici eficient cu aceștia

  2. Management multi-account

    Lectorul ți-a pregătit informațiile necesare prin care să stăpânești gestionarea mai multor clienți fără a diminua eficiența și calitatea

  3. Optimizare

    Dezvoltă strategia de cross-selling și upselling astfel încât să maximizezi profitul

Despre lector:

Mihaela State

  • Key Account Manager @ Whirlpool Corporation
  • +10 ani experiență în poziția de Internațional Key Account Manager
  • A lucrat pentru companii precum Mondelez International, Colgate Palmolive, Inter Star
  • Experiență în dezvoltarea strategica a business-ului de distribuitori, Business Plan & Category Management
  • Certificat de Advanced Skill Negociator @ GAP Partnership Training

Programa cursului

  • 01

    Luni, 4 decembrie 2023, 19:00

    Account Management: Prezentare Generală

    • Ce este account management?
    • Rolul unui account manager
    • Importanța account management în afaceri
    • Account Management în practică: Sarcini, fluxul de lucru, interacțiunea cu departamentele
  • 02

    Miercuri, 6 Decembrie 2023, 19:00

    Înțelegerea nevoilor și așteptărilor clienților

    • Semnificația analizei nevoilor clienților
    • Metode de culegere a cerințelor clienților
    • Crearea de personaje ale clienților
    • Identificarea așteptărilor și obiectivelor clienților
    • Workshop: Jocul de roluri cu interacțiunile cu clienții
  • 03

    Luni, 11 Decembrie 2023, 19:00

    Comunicarea eficientă

    • Rolul comunicării în Account Management
    • Tipuri de canale de comunicare
    • Ascultarea activă și impactul acesteia
    • Elaborarea de mesaje persuasive pentru clienți
    • Workshop: Întâlniri simulate cu clienții
  • 04

    Miercuri, 13 Decembrie 2023, 19:00

    Software și Instrumente utile

    • Prezentare generală a software-ului de Account Management (Excel și Powerpoint) Principalele caracteristici ale instrumentelor de Account Management
    • Alegerea software-ului potrivit pentru nevoile dumneavoastră
    • Integrarea instrumentelor workflow
  • 05

    Luni, 18 Decembrie 2023, 19:00

    Construirea și menținerea relațiilor cu clienții

    • Bazele unor relații solide cu clienții
    • Construirea încrederii și a credibilității
    • Strategii și tehnici pentru menținerea relațiilor cu clienții
    • Gestionarea ratei de retragere și a retenției
    • Workshop: Exerciții de consolidare a relațiilor
  • 06

    Miercuri, 20 Decembrie 2023, 19:00

    Multi-Account Management Strategic

    • Extinderea eforturilor de Account Management
    • Segmentarea bazei de clienți
    • Adaptarea strategiilor la diferite tipuri de clienți
    • Echilibrarea timpului și a resurselor pentru Multi-Account Management
  • 07

    Luni, 15 Ianuarie 2024, 19:00

    Analiza și raportarea eficientă

    • Importanța raportării în Account Management
    • Crearea unor rapoarte eficiente privind conturile
    • Frecvența și calendarul actualizărilor
    • Valorificarea rapoartelor pentru implicarea clienților
    • Workshop: Conceperea unui raport simulat pentru clienți
  • 08

    Miercuri, 17 Ianuarie 2024, 19:00

    Gestionarea și soluționarea conflictelor cu clienții

    • Cauze comune ale conflictelor cu clienții
    • Strategii de rezolvare a conflictelor
    • Păstrarea profesionalismului în situații de conflict
    • Prevenirea conflictelor viitoare
  • 09

    Luni, 22 Ianuarie 2024, 19:00

    Tehnici de Upselling și Cross-selling

    • Arta upselling și cross-selling
    • Identificarea oportunităților de upselling și cross-selling
    • Elaborarea unor oferte convingătoare
    • Măsurarea succesului din upselling și cross-selling
  • 10

    Miercuri, 24 Ianuarie 2024, 19:00

    Workshop Practic de Upselling și Cross-Selling

    • Roleplay de upselling și cross-selling
    • Crearea ofertei
    • Implementarea strategiilor învățate
  • 11

    Luni, 29 Ianuarie 2024, 19:00

    Account Management în diferite industrii

    • Account Management în tehnologie și IT
    • Account Management în domeniul comerțului cu amănuntul și al bunurilor de consum
    • Account Management în producție și industriale
    • Provocări și oportunități în diferite industrii
  • 12

    Miercuri, 31 Ianuarie 2024, 19:00

    Studiu de caz și tendințe viitoare în domeniu

    • Introducere la studiul de caz
    • Prezentare generală a clientului și a industriei
    • Provocări inițiale și nevoile clientului
    • Strategii de account management implementate

Află mai multe

Completează formularul de înregistrare și un consultant Skillab te va contacta cât de curând posibil pentru a-ți oferi mai multe informații despre conținut și taxa de participare.

 
 
 
Câmp obligatoriu
Află mai multe