CURS LIVE ONLINE
ACCOUNT MANAGEMENT
Mihaela State Key Account Manager
@ Whirlpool Corporation

PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI
DATA:
4 Decembrie 2023 -
31 Ianuarie 2024
DURATA:
6 SĂPTĂMÂNI, 12 cursuri,
Luni & Miercuri, ora 19:00
Vrei să înveți cum să gestionezi relațiile B2B pe termen lung? Cum să negociezi contractele? Care sunt tool-urile folosite de toți Account Managerii de succes?
Skillab ți-a pregătit cursul complet din care vei afla, de la un profesionist cu peste 10 ani experiență, care sunt atribuțiile unui Account Manager si cum să faci cu succes multi-account management.
Cursul perfect pentru:
-
Account Manager
Sales Representative
Profesionist în Marketing -
Indiferent de nivelul profesional, descoperă o nouă perspectivă asupra parteneriatelor strategice și învață noi metode de negociere a contractelor și condițiilor comerciale, dar și cum aplici strategiile de upselling și cross-selling pentru maximizarea profitului. De asemenea, ajută-ți echipa și colegii să evolueze astfel încât să aveți o perspectivă comună.
Clienti. Bugete. Cross-selling. Upselling. 100% Skill-uri noi. 100% Account Management
-
Învață să eficientizezi
Evaluează performanța cu ajutorul indicatorilor cantitativi și calitativi. E momentul să folosești tool-uri moderne care simplifică procesul de account management.
-
Evoluează cu domeniul
Află care sunt viitoarele tendințe și inovații în materie de account management pentru a te pregăti de peisajul și evoluția industriei.
Subiectele de studiu:
-
Nevoile clienților Câștigă încrederea clienților din zona de B2B pentru proiecte pe termen lung și învață cum să comunici eficient cu aceștia
-
Management multi-account Lectorul ți-a pregătit informațiile necesare prin care să stăpânești gestionarea mai multor clienți fără a diminua eficiența și calitatea
-
Optimizare Dezvoltă strategia de cross-selling și upselling astfel încât să maximizezi profitul
Despre lector:

Mihaela State
- Key Account Manager @ Whirlpool Corporation
- +10 ani experiență în poziția de Internațional Key Account Manager
- A lucrat pentru companii precum Mondelez International, Colgate Palmolive, Inter Star
- Experiență în dezvoltarea strategica a business-ului de distribuitori, Business Plan & Category Management
- Certificat de Advanced Skill Negociator @ GAP Partnership Training
Programa cursului
-
01
Luni, 4 decembrie 2023, 19:00
Account Management: Prezentare Generală
- Ce este account management?
- Rolul unui account manager
- Importanța account management în afaceri
- Account Management în practică: Sarcini, fluxul de lucru, interacțiunea cu departamentele
-
02
Miercuri, 6 Decembrie 2023, 19:00
Înțelegerea nevoilor și așteptărilor clienților
- Semnificația analizei nevoilor clienților
- Metode de culegere a cerințelor clienților
- Crearea de personaje ale clienților
- Identificarea așteptărilor și obiectivelor clienților
- Workshop: Jocul de roluri cu interacțiunile cu clienții
-
03
Luni, 11 Decembrie 2023, 19:00
Comunicarea eficientă
- Rolul comunicării în Account Management
- Tipuri de canale de comunicare
- Ascultarea activă și impactul acesteia
- Elaborarea de mesaje persuasive pentru clienți
- Workshop: Întâlniri simulate cu clienții
-
04
Miercuri, 13 Decembrie 2023, 19:00
Software și Instrumente utile
- Prezentare generală a software-ului de Account Management (Excel și Powerpoint) Principalele caracteristici ale instrumentelor de Account Management
- Alegerea software-ului potrivit pentru nevoile dumneavoastră
- Integrarea instrumentelor workflow
-
05
Luni, 18 Decembrie 2023, 19:00
Construirea și menținerea relațiilor cu clienții
- Bazele unor relații solide cu clienții
- Construirea încrederii și a credibilității
- Strategii și tehnici pentru menținerea relațiilor cu clienții
- Gestionarea ratei de retragere și a retenției
- Workshop: Exerciții de consolidare a relațiilor
-
06
Miercuri, 20 Decembrie 2023, 19:00
Multi-Account Management Strategic
- Extinderea eforturilor de Account Management
- Segmentarea bazei de clienți
- Adaptarea strategiilor la diferite tipuri de clienți
- Echilibrarea timpului și a resurselor pentru Multi-Account Management
-
07
Luni, 15 Ianuarie 2024, 19:00
Analiza și raportarea eficientă
- Importanța raportării în Account Management
- Crearea unor rapoarte eficiente privind conturile
- Frecvența și calendarul actualizărilor
- Valorificarea rapoartelor pentru implicarea clienților
- Workshop: Conceperea unui raport simulat pentru clienți
-
08
Miercuri, 17 Ianuarie 2024, 19:00
Gestionarea și soluționarea conflictelor cu clienții
- Cauze comune ale conflictelor cu clienții
- Strategii de rezolvare a conflictelor
- Păstrarea profesionalismului în situații de conflict
- Prevenirea conflictelor viitoare
-
09
Luni, 22 Ianuarie 2024, 19:00
Tehnici de Upselling și Cross-selling
- Arta upselling și cross-selling
- Identificarea oportunităților de upselling și cross-selling
- Elaborarea unor oferte convingătoare
- Măsurarea succesului din upselling și cross-selling
-
10
Miercuri, 24 Ianuarie 2024, 19:00
Workshop Practic de Upselling și Cross-Selling
- Roleplay de upselling și cross-selling
- Crearea ofertei
- Implementarea strategiilor învățate
-
11
Luni, 29 Ianuarie 2024, 19:00
Account Management în diferite industrii
- Account Management în tehnologie și IT
- Account Management în domeniul comerțului cu amănuntul și al bunurilor de consum
- Account Management în producție și industriale
- Provocări și oportunități în diferite industrii
-
12
Miercuri, 31 Ianuarie 2024, 19:00
Studiu de caz și tendințe viitoare în domeniu
- Introducere la studiul de caz
- Prezentare generală a clientului și a industriei
- Provocări inițiale și nevoile clientului
- Strategii de account management implementate
Află mai multe
Completează formularul de înregistrare și un consultant Skillab te va contacta cât de curând posibil pentru a-ți oferi mai multe informații despre conținut și taxa de participare.