Curs online

Comunicare în marketing

Radu Delicote Senior Strategist,
Smartlink Communications

AFLĂ MAI MULTE

DATA: 20 Iunie 2022 - 27 Iulie 2022

PROGRAM: 5 săptămâni, MARȚI ȘI JOI

CURS LIVE ONLINE CU UN LECTOR CU EXPERIENȚĂ ÎN MARKETING ȘI COMUNICARE

 

Învață cum să faci față crizelor de imagine și să te adaptezi eficient la acestea, cum să îți definești publicul țintă și să creezi parteneriate eficiente cu ajutorul unui specialist în domeniu!

 

Te-ai regăsit? Recomandăm acest curs dacă:

  • EȘTI SPECIALIST ÎN MARKETING

    Ești interesat să înțelegi mai multe strategii și instrumente pe care le poți folosi pentru a comunica mai bine despre brand și produse sau vrei să dezvolți noi abilități și să faci pasul următor în carieră.

  • EȘTI MANAGER LA ÎNCEPUT DE DRUM

    Te confrunți cu o dinamică constantă la locul de muncă și trebuie să adaptezi strategiile de comunicare bazate pe evoluția contextului și aportul extern.

  • LUCREZI ÎN DOMENIUL RESURSELOR UMANE SAU ÎN DEPARTMENTE SUPORT

    Dorești să descoperi cum poți folosi strategii de comunicare pentru a crește impactului muncii tale sau pentru a te adapta mai bine nevoilor businessului sau ale pieței pe care activezi.

  • EȘTI ANTREPRENOR

    Vrei să știi cum să-ți construiești mai bine imaginea pe piață și cum să folosești comunicarea ca un instrument puternic pentru creșterea afacerii.

Învață abilități de comunicare eficiente și îmbunătățește-ți afacerea imediat!

  • Comunicarea este cheia

    Comunicarea eficientă este un instrument vital în orice afacere. Succesul tău în a-ți exprima punctul de vedere poate face diferența dintre încheierea unei afaceri și ratarea unei oportunități.

     

  • Cum să-ți îmbunătățești comunicarea în afaceri și să creezi o strategie eficientă?

    Mai întâi trebuie să înțelegi principiile de bază ale comunicării și branding-ului organizațional. Înțelegerea modului în care poți rezista crizelor, adaptarea eficientă la acestea și definirea publicului țintă. Aceste lucruri sunt esențiale și pentru a le avea la îndemână, am creat cursul nostru. Împreună cu specialiști în domeniu, te vom învăța cum să utilizezi eficient comunicarea.

DESPRE CURS

  1. Principii de bază ale comunicării și cercetării de piață

    Vei învăța noțiunile de bază, definițiile, conceptele, 4 + 2P precum și rolul marketingului și comunicării în organizații. Și, deoarece trebuie să îți înțelegi publicul, te vom învăța cum să realizezi o metodologie de cercetare de piață, o analiză SWOT și o analiză calitativă.

  2. Realizarea unei campanii de comunicare

    Îți vom arăta de unde trebuie să începi. Vei înțelege ce sunt ATL, BTL, media și produsele în detaliu. Gestionarea și monitorizarea reputației (media și rețelele sociale, părțile interesate și concurența) vor deveni ușor de înțeles și pentru tine.

  3. Employer branding și comunicare internă

    Vei descoperi mai multe despre brandingul angajatorului și al angajaților, precum și codul companiei și politica de brand. Îți vom arăta cum să utilizezi instrumentele pentru publicul tău intern, platformele și metodele de monitorizare.

Despre lector:

Radu Delicote

  • Experiență de formare online și offline de peste 4 ani.
  • A lucrat cu oameni și companii din peste 7 culturi sau țări diferite, individual sau la nivel organizațional. A format 5 generații de studenți ce au parcurs împreună 3 tipuri diferite de cursuri trecând prin multiple situații de comunicare.
  • Profesor asociat SNSPA în cadrul Masterului de Leadership și Marketing Politic. Predă Marketing Politic și Sociologie Politică (anul 1 și anul 2).
  • A susținut cursuri de comunicare și imagine în Istanbul, Praga, Chișinău, Skopje, București (și toate orașele medii și mari din Ro).
  • Deține o Diplomă de Formator acreditată de Ministerul Muncii și Ministerul Educației prin Comisia Națională de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională a Adulților din București.

Program

  • 01

    21.06.2022, 19:00- 20:30

    Primii pași în comunicare

    • Principii de bază ale comunicării și ale marketingului: noțiuni de bază, definiții, concepte, cei 4+2P
    • Rolul marketingului și al comunicării în organizații
    • Comunicarea ca mijloc de atingere a obiectivelor de business: definirea obiectivelor SMART, targetare, introducere în analiza de piață
    • Marketing și branding prin conceptele de nișare și evidențiere. Fluxul comunicării în doi pași
    • Exemple celebre
  • 02

    23.06.2022, 19:00- 20:30

    Departamentul de comunicare - roluri și atribuții

    • Departamentul de management
    • Departamentul de PR
    • Departamentul de produs
    • Departamentul media
    • Departamentul de management al crizelor
  • 03

    28.06.2022, 19:00- 20:30

    Cui comunic? Cine îmi sunt partenerii? Cine îmi este publicul?

    • Metodologie de cercetare de piață, analiza SWOT, analiza calitativă
    • Analiza de produs, analiza de public țintă, teoria NAP
    • Curba lui Gauss a crizelor, rolul departamentelor de criză în comunicarea de business
    • Integrarea stakeholderilor, integrarea media și comunicatori
  • 04

    30.06.2022, 19:00- 20:30

    Managementul crizelor în comunicarea business

    • Cum să fii pregătit pentru momente neașteptate?
    • Fake news și importanța narativului
    • Spune tu povestea înaintea tuturor
    • Importanța comunicării interne și a comunicării personale
    • Lecții învățate
    • Exemple celebre
  • 05

    05.07.2022, 19:00- 20:30

    Bazele comunicării de business

    • Diferența dintre obiectivele de business și obiectivele de comunicare -cum le formulăm eficient și integrat?
    • Planificarea - cheia tuturor soluțiilor
    • Ce pretenții ai de la agenții, cum îți alegi experții, relationship management, cum creezi un brief bun?
    • Modalități de evaluare
  • 06

    07.07.2022, 19:00- 20:30

    Hai să construim o campanie de comunicare!

    • Recapitulare
    • De unde începi
    • ATL, BTL, media, produs, public Managementul reputației
    • Monitorizarea media & social media, stakeholderi & concurența
  • 07

    12.07.2022, 19:00- 20:30

    Media digitală

    • Platforme
    • Principii de bază: diferența dintre vizual și nevizual, grupuri, importanța celor 7 secunde, cuvinte cheie, mesaj decupat
    • Campanii de Media & PR în digital
    • Campanii în social media, instrumente de monitorizare și control
    • Fake news, trolls, fake profiles
    • Instrumente utile
  • 08

    14.07.2022, 19:00- 20:30

    Branding de angajator și comunicarea internă

    • Începutul poveștii: misiune, viziune, valori (cei 3+1 V)
    • Branding de angajator, branding de angajat
    • Codul de companie și politica de brand
    • Instrumente pentru audiența ta internă - platforme, modalități de monitorizare (site-ul companiei, grupuri dedicate în social media)
  • 09

    19.07.2022, 19:00- 20:30

    Construcția unei campanii de comunicare

    • Recapitulare
    • Workshop: Construiește în echipă o campanie de comunicare pentru un produs sau o companie aleasă de tine, sub îndrumarea lectorului în timpul cursului pe baza cerințelor
  • 10

    21.07.2022, 19:00- 20:30

    Aplicarea managementului comunicării de criză

    • Workshop: Construiește în echipă și sub îndrumarea lectorului o campanie de comunicare de criză pentru produsul sau compania din cadrul cursului 9
    • Q&A: Lecții învățate și pașii următori

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Odată cu apăsarea butonului „înregistrare” ești de acord cu termenii și condițiile menționate în politica de confidențialitate și în politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.