Curs live online de Dezvoltarea Afacerii — te învățăm cum să-ți dezvolți și să-ți implementezi calitățile de lider | Skillab

DEZVOLTAREA
AFACERII

12 CURSURI

FLORIN CHIPER

HEAD OF EMERGING
MARKETS CEE
@ HENKEL ACC

Planificare corporativă

Analiza potențialului

Dezvoltarea produselor și serviciilor 1

Dezvoltarea produselor și serviciilor 2

Prețuri și monetizare

Strategia de vânzări și marketing 1

Strategia de vânzări și marketing 2

Informații din date: rolul BI

Instrumente pentru scalabilitate și extindere

Instrumente pentru scalabilitate și extindere

Managementul crizelor

Antreprenoriat și leadership în lumea corporativă

Nivel Avansat
Diplomă de Absolvire
Diplomă de Participare
Sistem de notare

În curând!

Învață tot ce trebuie să cunoști despre Business Development într-un curs care aduce împreună tehnici, strategii și oportunități.

Învață de la un lector cu peste 20 de ani experiența cum sa identifici și evaluezi piața și competitorii.

Acest curs este pentru tine dacă ești:

  • Manager

    Dacă ești responsabil de strategia și dezvoltarea unei afaceri ești în locul potrivit pentru a afla viziunea corectă în business.

  • Marketing specialist

    Brandingul necesită o bună identificare a competiției și pieței, skill-uri pe care le vei dezvolta în cadrul acestui curs.

  • Antreprenori

    E momentul să cunoști cele mai importante aspecte ale unui business complet și să-ți dezvolți aptitudinile de lider.

Subiectele pe care le vei studia?

  1. Oportunități

    Cum să le identifici și fructifici pe baza know-how-ului și a capacității de a analiza piața și nevoile ei.

  2. Date

    Învață cum să te folosești de date pentru a crește numărul vânzărilor și cum să construiești o strategie optimă.

  3. Management

    Un lider veritabil reușește să depășească cu bine toate situațiile, indiferent de amplitudinea crizei.

Despre lector:

Florin Chiper

LINKEDIN PROFILE
  • Head of Emerging Markets CEE @ Henkel ACC
  • Peste 20 de ani experiență în vânzări, marketing și business development
  • Experiență în media, automotive, FMGC și materiale de construcții
  • A construit și dezvoltat echipe din 11 țări din Europa Centrală și de Est

Program

  • 01

    Planificare corporativă

    • Rolul planificării corporative în dezvoltarea afacerilor
    • Utilizarea cadrului VMOST
    • Crearea viziunii și misiunii
    • SMART+C., sau la ce ar trebui să acordați atenție atunci când vă formulați obiectivele?
    • Locul Strategiei în planul corporativ
    • Nivelul tactic la care începe munca de teren
  • 02

    Analiza potențialului

    • Funcționarea ciclurilor de viață ale companiei
    • Implicațiile de afaceri ale maturității corporative și ale dinamicii concurenței pe piață
    • Rolul instrumentelor de analiză externă și internă
    • Aplicarea practică a SWOT & Analiza decalaj folosind „modelul 5 forțe” al lui Porter.
  • 03

    Dezvoltarea produselor și serviciilor 1

    • Ciclul de viață și gruparea produselor/serviciilor
    • "Experiența completă a produsului"
    • Fenomenul Growth-hacking
    • Metoda comunicatului de presă Amazon
    • Cadru de introducere pe piață
    • Elemente ale cazului de afaceri
  • 04

    Dezvoltarea produselor și serviciilor 2

    • Rolul propunerii de valoare
    • Managementul părților interesate în timpul dezvoltării produsului
    • Definirea unui produs de succes și rolul de urmărire
    • Implicarea divizorilor
    • Factori de succes și capcane în procesul de dezvoltare a produselor și serviciilor
  • 05

    Prețuri și monetizare

    • Stabilirea prețurilor ca avantaj competitiv
    • Rolul defalcării prețului, al valorii prețului și al sensibilității la preț
    • Formularea obiectivelor politicii de preț
    • Etapele creării unei strategii de prețuri
    • Modele de tarifare: Simulare, model Gabor-Granger, analiză PSM
    • Tactici de stabilire a prețurilor: modele freemium, prețuri dinamice
  • 06

    Strategia de vânzări și marketing 1

    • Strategia de vânzări bazată pe ciclul de viață al clientului
    • Structura organizatorică eficientă a vânzărilor
    • Rolul pâlniei de vânzări
    • Construirea și utilizarea conductei de vânzări
    • Segmentarea clienților
  • 07

    Strategia de vânzări și marketing 2

    • Operațiune de vânzare bazată pe date
    • Rolul CRM
    • Valorile vânzărilor
    • Construirea strategiei de marketing
    • Definirea pieței țint
    • A grupului țintă și a buyer persons
    • Planificarea bugetului de marketing
  • 08

    Informații din date: rolul BI

    • Stabilirea și dezvoltarea culturii datelor corporative
    • Evitarea efectului HIPPO
    • Aplicarea practică a analizei datelor descriptive, diagnostice și predictive
    • Utilizarea în afaceri a inteligenței artificiale și a învățării automate prin exemple practice
    • Strategia și utilizarea informației în afaceri; Date mari
    • Construirea de tablouri de bord eficiente dimensiuni ale satisfacției clienților
    • Metodologii de măsurare: utilizarea CSS, CES, NPS
  • 09

    Instrumente pentru scalabilitate și extindere

    • Creștere, dezvoltare, expansiune
    • Forțele motrice ale creșterii și factorii care o afectează
    • Creștere organică și/sau externă
    • Importanța și direcțiile posibile de diversificare
    • Conceptul, tipurile și caracteristicile M&A
    • Alianțe strategice
  • 10

    Strategia HR și managementul performanței

    • Importanța factorului uman
    • Ciclurile de viață ale angajaților
    • Setul de instrumente de analiză a fluctuațiilor
    • Dinamica pieței muncii
    • Creșterea eficienței recrutării
    • Sisteme de motivare și salarizare
    • Managementul talentelor într-un mediu schimbat
  • 11

    Managementul crizelor

    • Tipuri și caracteristici ale situațiilor de criză
    • Scopul și fazele managementului crizelor
    • Scopul și aplicarea Planului de Continuitate a Afacerii și Standby
    • Rolul și funcționarea evaluării riscurilor
    • Efectul de risc și calculul probabilității
    • Importanța planului de comunicare de criză și a modului de pregătire a acestuia
  • 12

    Antreprenoriat și leadership în lumea corporativă

    • Antreprenoriat în mediul corporativ
    • Rolul Agility în lumea VUCA
    • Conducerea și responsabilitatea echipelor
    • Managementul schimbării și rezistența la schimbare
    • Coaching-ul ca instrument de management
    • Prezentarea proiectului în echipă

Află mai multe

Completează formularul de înregistrare și un consultant Skillab te va contacta cât de curând posibil pentru a-ți oferi mai multe informații despre conținut și taxa de participare.

 
 
 
Câmp obligatoriu
Află mai multe