Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
Blog

Căutare

Skillab Global

Filtre

Categorie
Subiecte
Materialele prezentate: 6 din 12
preview-64ec4f0fe5e72321718870.png
Guilherme Miguel (Linkedin): "Consumatorii vor mai multă originalitate"
Viitorul marketingului digital, prins între eficiență și creativitate
Citește
preview-64b653017e1dd106562942.png
Fără intuiție în business, datele sunt inutile
Federico Maffini (Amazon) explică de ce analiza financiară este utilă oricui
Citește
preview-6499509d4d22e288545371.png
Adam Kingl: Când faci brainstorming, evită să începi cu «Da, dar...»"
Cum arată moartea creativității și de ce nu reușesc multe companii să inoveze
Citește
untitled-1-647ef8476f1f3758326386.png
Cum se va schimba relația dintre brand și consumatori
Paul Liam Du Bois, Creative Director la Homa Games, despre schimbările culturale și relația lor cu brandingul
Citește
preview-646f5cfa8a534761117546.png
Prof. John Mullins, London Business School: ”Creșterea doar de dragul creșterii ar putea să nu merite"
Cum pot evita companiile să rămână fără clienți și ce implică gândirea "problem-first"
Citește
preview-645e27e998de9513802507.png
Cum aliniezi marketingul și vânzările pentru încasări mai mari
Albert Chan (Meta) despre ce pot învăța oamenii de vânzări și de marketing unii de la ceilalți
Citește