Curs online de Flutter Mobile Developer | Skillab

Curs live online

FLUTTER MOBILE DEVELOPER

Cristian-Daniel Anitei Flutter Developer @ HTSS
(High-Tech Systems & Software)

Nivel Începător
Flutter
Dart
Figma
Design App
API App
Firebase App
Diplomă de Participare
Sistem de notare

PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI

DATA:

10 IULIE 2024 – 2 OCTOMBRIE 2024

DURATA:

25 LECȚII, 13 SĂPTĂMÂNI
MIERCURI & JOI, ORA 18:30

Crearea de aplicații mobile pe Flutter este mai simplă, mai rapidă și mai economică decât pe alte platforme. Cu sintaxa sa poți dezvolta software pentru iOS, Android, Web și Desktop folosind același cod sursă.

Lucrând cu Flutter poți crea aplicații rapide și eficiente cu o interfață și logică uniformă pe toate platformele. Vei învăța întregul proces de dezvoltare practic, finalizând cursul prin crearea propriei aplicații Flutter de la zero.

Cursul perfect pentru tine dacă ești:

  • Mobile/Web Developer

    La finalul cursului vei știi limbajul Dart, cu care vei scrie o aplicație pentru mai multe platforme. Vei stăpâni Flutter, cu care dezvoltarea este eficientă și mai rapidă decât în IDE-uri. Învață să procesezi eficient modificările pe care Flutter ți le arată pe un dispozitiv specific.

  • Junior Developer

    Cursul este dedicat și celor care doresc să învețe să programeze și să dezvolte interfețe pentru aplicații mobile, oferindu-le posibilitatea de a învăța un nou limbaj de programare. Ideal pentru cei fără experiență în dezvoltarea de aplicații mobile sau în UX/UI pentru aplicații mobile.

  • IT Specialist

    Cele 25 de lecții se concentrează pe învățarea limbajului de programare Dart în cadrul framework-ului Flutter și pe dezvoltarea abilităților necesare pentru a crea aplicații mobile de la zero. Potrivit pentru cei care au o înțelegere de bază a programării, dar nu stăpânesc încă suficient de bine un limbaj de programare pentru a dezvolta aplicații, cât și pentru cei care nu au creat încă nicio aplicație.

  • ANTREPRENOR din Tech

    Obiectivul cursului este să ofere know-how-ul necesar livrării eficiente de aplicații, iar clienții existenți să înțeleagă design-ul fiecărui livrabil din perspectiva UX/UI. 25 de lecții potrivite pentru cei care petrec mult timp pentru a crea aplicații pentru fiecare platformă în parte și pentru cei care nu au dezvoltat încă o viziune asupra design-ului aplicației.

Livrabilele cursului:

  1. By Design App

    În cadrul acestei aplicații task-ul tău va consta în aplicarea și implementarea unui design vizual în Flutter. Ai ocazia să te familiarizezi cu Flutter, Figma din perspectiva unui Developer, elemente Stateless & Stateful. Aplicația va consta într-un expense tracker.

  2. The API App

    Cu ajutorul unui set prestabilit de topicuri și resurse din exteriorul aplicației realizează o aplicație care comunică cu un server și extrage date folosind protocoalele HTTP și arhitectura REST.

  3. The Firebase App

    Folosește-te de serviciile Firebase pentru a realiza o aplicație de mobil care comunică bidirecțional cu un server. Firebase & Flutter sunt două soft-uri Google care funcționează împreună și permit programatorilor de Flutter să realizeze aplicații Full-Stack, fără să aibă nevoie de cunoștințe de backend.

LECTOR

Cristian Daniel
Anitei

  • Flutter Developer @ HTTS, companie responsabilă să creeze aplicații mobile folosite în sute de locații din Europa de Est de utilizatori în domeniul farmaceutic
  • A direcționat proiecte și dezvoltat proiecte @ Inventiff
  • Certificat ca Flutter Certified Developer

Programul cursului

  • 01

    Miercuri, 10 Iulie 2024, 18:30 – 20:00

    Introducere, Git și configurarea mediului de dezvoltare

    • Introducerea lectorului
    • Descrierea procesului de dezvoltare al aplicațiilor mobile
    • Înțelegerea contextului tehnologic și unde intră Flutter în ecosistemul mobile
    • Introducerea în filosofia dezvoltării în Flutter
    • Instalarea uneltelor necesare pentru curs
    • Familarizarea cu Git ca Version Control System (VCS)
    • Configurarea dispozitivelor mobile
  • 02

    Joi, 11 Iulie 2024, 18:30 – 20:00

    Elemente de bază în Dart

    • Introducere în limbajul Dart
    • Structuri de control
    • Tipuri de date de bază
    • Funcții și tipuri de parametrii
    • Null Safety
  • 03

    Miercuri, 17 Iulie 2024, 18:30 – 20:00

    Programarea Orientată pe Obiect (OOP) și tipuri de date complexe în Dart

    • Introducere în Programarea Orientată pe Obiectt
    • Clase și Obiecte
    • Constructori, Membrii și Metode
    • Relații de Moștenire și clase abstracte
    • Tipuri de date complexe în dart: List, Map, Set, etc…
  • 04

    Joi, 18 Iulie 2024, 18:30 – 20:00

    Introducerea în Widget-uri

    • Concepte despre Widget-uri: Arbori
    • Analiza unei aplicații Flutter de bază
    • Widget-uri de bază: Text, Container, icon
    • Widget-uri de layout: Row, Column, Stack…
    • Compunerea widget-urilor pentru creerea interfețelor complexe
  • 05

    Miercuri, 24 Iulie 2024, 18:30 – 20:00

    Folosirea Debugger-ului și a Mediului de programare

    Introducerea proiectului I: By Design App

    • Ce este un debugger
    • Folosirea de breakpoint-uri pentru a inspecta starea curentă a aplicației
    • Shortcuts și tips & tricks pentru a scrie cod mai rapid în Flutter
    • Folosirea funcționalităților mediului de programare pentru dezvoltare
  • 06

    Joi, 25 Iulie 2024, 18:30 – 20:00

    Widget-uri de bază

    • Widget-uri conținut
    • Widget-uri pentru spațiere
    • Widget-uri container
    • Widget-uri materiale
    • Widget-uri flexibile
  • 07

    Miercuri, 31 Iulie 2024, 18:30 – 20:00

    Widget-uri specializate

    Sesiune de feedback și Q&A

    • Widget-uri derulabile
    • Widget-uri builder
    • Widget-uri moștenite și contextul unui widget
  • 08

    Joi, 1 August 2024, 18:30 – 20:00

    Widget-uri Stateful și Interactive

    • Aplicații dinamice și starea lor schimbătoare
    • setState și update-urile dinamice ale interfeței
    • Ciclul de viață al unui Widget Stateful
    • Widget-uri interactive
    • Text Controllers
  • 09

    Miercuri, 7 August 2024, 18:30 – 20:00

    Navigare

    • Concepte despre navigare: Stivă
    • Cum navigăm între paginile aplicației noastre
    • Diferitele acțiuni de navigare
    • Navigare parametrizată
  • 10

    Joi, 8 August 2024, 18:30 – 20:00

    Widget-uri pagină

    • Dialoguri, BottomSheet-uri
    • Întoarcerea de rezultate din partea unui dialog
    • Elemente de layout: BottomBar, TabBar și Drawer
  • 11

    Miercuri, 14 August 2024, 18:30 – 20:00

    Importarea de pachete și asset-uri din exteriorul aplicației

    Introducerea proiectului II: The API App

    • Structura fișierului pubspec.yaml
    • Importarea de imagini statice și fonturi
    • Importarea de pachete externe
    • Extensii în Dart
    • Studiu de caz: Sizer
  • 12

    Joi, 15 August 2024, 18:30 – 20:00

    Programarea Asincronă în Dart și Flutter

    • Concept teoretic: Event Loop
    • Tipul Future și funcționalitatea de async și await
    • Concept teoretic: Dart isolates
    • Concept teoretic: Microtask
    • Widget-uri asincrone: FutureBuilder
  • 13

    Miercuri, 21 August 2024, 18:30 – 20:00

    Business Logic. Modelarea entităților din aplicația noastră

    • Modelare și reprezentare abstractă
    • Serializare și parsare
    • Formatul JSON
    • Repository Pattern
    • Arhitectura simplă a unui proiect
  • 14

    Joi, 22 August 2024, 18:30 – 20:00

    Web Requests

    Sesiune de feedback și Q&A

    • Protocolul HTTP
    • Metodele de apel, GET, POST, PUT, DELETE
    • Mesaje de status
    • Headere și autentificare
    • Pachetul http & Dio din Dart
  • 15

    Miercuri, 28 August 2024, 18:30 – 20:00

    Gestionarea Stării: BLoC

    • Conceptul de Business Logic Component (BLoC)
    • Structura unui Bloc
    • Evenimente și Stări
    • Folosirea unui Bloc
  • 16

    Joi, 29 August 2024, 18:30 – 20:00

    Widget-uri BLoC și Dependency Injection

    • Widget-uri de tip BLoC: BlocListener, BlocBuilder, BlocConsumer
    • Conceptul de Dependency Injection
    • BlocProvider, RepositoryProvider
    • Abonarea la stări specifice
  • 17

    Miercuri, 4 Septembrie 2024, 18:30 – 20:00

    Cererea de permisiuni, folosirea locației și Google Maps

    • Cererea de permisiuni de la utilizator
    • Configurarea și instalarea pachetului de Google Maps
    • Integrarea de hărți în aplicațiile mobile folosind Google Maps
    • Folosirea locației curente, adăugarea de puncte pe hartă
  • 18

    Joi, 5 Septembrie 2024, 18:30 – 20:00

    Stocare locală și persistarea datelor

    • Stocarea de perechi key-value
    • Folosirea pachetului Shared Preferences și Flutter Secure Storage
    • Introducere succintă în SQL
    • Folosirea SQLite pentru a stoca date pe device
  • 19

    Miercuri, 11 Septembrie 2024, 18:30 – 20:00

    Firebase și Flutter

    + Introducerea proiectului III: The Firebase App

    • Introducere în Firebase
    • Serviciul de Autentificare
    • Serviciul de Firebase Firestore
    • Crearea unui proiect de Flutter integrat cu Firebase prin FlutterFire
  • 20

    Joi, 12 Septembrie 2024, 18:30 – 20:00

    Firebase Authentication & Firebase Firestore

    • Principiile autentificării
    • Folosirea pachetului de autentificare pentru a autoriza utilizatori
    • Principiile bazei de date bazată pe documente: Firebase Firestore
    • Interogarea și inserarea de entități în baza de date
    • Interacțiunile dintre Firebase și BLoC
  • 21

    Miercuri, 18 Septembrie 2024, 18:30 – 20:00

    Tehnici avansate în Firebase și organizarea datelor

    • Opțiuni alternative de autentificare
    • Interogări avansate în Firestore
    • Subcolecții și alte tehnici de organizare ale datelor în bazele de date pe bază de documente
    • Good practices pentru a balansa costurile de dezvoltare cu costurile de folosire
  • 22

    Joi, 19 Septembrie 2024, 18:30 – 20:00

    Firebase Storage, ML Kit și alte servicii oferite

    • Firebase Storage
    • Remote Config
    • Push Notifications
    • Google ML Kit
  • 23

    Miercuri, 25 Septembrie 2024, 18:30 – 20:00

    Flutter Cross-Platform: Web, Desktop și Method Channel

    + Sesiune de Feedback și Q&A

    • Flutter pe macOS, Windows, Linux și Web
    • Conceptul de Embedding
    • Comunicarea cu cod nativ prin Method Channel
    • Publicare în Firebase Hosting
  • 24

    Joi, 26 Septembrie 2024, 18:30 – 20:00

    Testare Automată

    • De ce avem nevoie să testăm automat?
    • Unit Tests, Integration Tests, Golden Tests
    • Mocking pentru datele din afara aplicației
    • Pachetele flutter_test și mocktai
  • 25

    Miercuri, 2 Octombrie 2024, 18:30 – 20:00

    Publicarea aplicației pe Play Store și App Store

    Sesiune Feedback și Q&A

    • Împachetarea aplicației într-un executabil
    • Împachetarea aplicației în formatul corect pentru magazinele de aplicații
    • Procesul de publicare
    • Automatizarea publicării unei aplicații și concepte de DevOps
    • Extra: Topicuri viitoare

Află mai multe

Completează formularul de înregistrare și un consultant Skillab te va contacta cât de curând posibil pentru a-ți oferi mai multe informații despre conținut și taxa de participare.

 
 
 
Câmp obligatoriu
Află mai multe