Curs live online

APP DEVELOPER

Cristian-Daniel Anitei Flutter Developer @ HTSS
(High-Tech Systems & Software)


Nivel Începător
Flutter
Dart
Figma
Design App
API App
Firebase App
Diplomă de Participare
Sistem de notare

DESPRE CURS

DATA:

7 AUGUST – 7 NOIEMBRIE 2024

DURATA:

25 LECȚII, 13 SĂPTĂMÂNI
MIERCURI & JOI, ORA 18:30

Flutter, programul prin care poți scrie un singur cod care funcționează pe iPhone, Android și web. După curs, munca se va simplifica, astfel încât nu va fi nevoie să înveți mai multe limbaje de programare.

De-a lungul cursului, vei parcurge întregul proces de dezvoltare: înveți Dart, construiești interfețe cu utilizatorul și creezi funcții interesante. La final, vei știi practic cum se creează o aplicație Flutter de la zero și cum treci de la design la funcționalitate și interactivitate.

Cursul perfect pentru tine dacă ești:

  • Mobile/Web Developer

    La finalul cursului vei știi limbajul Dart, cu care vei scrie o aplicație pentru mai multe platforme. Vei stăpâni Flutter, cu care dezvoltarea este eficientă și mai rapidă decât în IDE-uri.

  • Junior Developer

    Cursul este dedicat și celor care doresc să învețe să programeze și să dezvolte interfețe pentru aplicații mobile, oferindu-le posibilitatea de a învăța un nou limbaj de programare.

  • IT Specialist

    Cele 25 de lecții se concentrează pe învățarea limbajului de programare Dart în cadrul framework-ului Flutter și pe dezvoltarea abilităților necesare pentru a crea aplicații mobile de la zero.

  • ANTREPRENOR din Tech

    Obiectivul cursului este să ofere know-how-ul necesar livrării eficiente de aplicații, iar clienții existenți să înțeleagă design-ul fiecărui livrabil din perspectiva UX/UI.

Livrabilele cursului:

  1. DART & FLUTTER

    Învață Dart, limbajul creat de Google, și devino expert în Flutter, un framework cu componente predefinite care permite dezvoltarea rapidă și eficientă a aplicațiilor.

  2. MOBILE DEVELOPMENT

    Descoperă procesul de creare a aplicațiilor mobile de la 0. Învață cum să integrezi servicii externe, cum ar fi baze de date și portofele digitale.

  3. PROIECT ÎN PORTOFOLIUL TĂU

    Vei parcurge întregul ciclu de dezvoltare folosind Flutter și vei crea o aplicație complet funcțională, echipată cu toate caracteristicile necesare, compatibilă cu Android, iOS și web.

  4. CARIERĂ

    Dezvoltă-ți cariera în Mobile Development, un domeniu relevant pentru cel puțin următorii 15-20 de ani. Vei urma un mini-curs de la HR despre cariere în IT și te vei pregăti pentru primele interviuri.

LECTOR

Cristian Daniel
Anitei

  • Flutter Developer @ HTTS, companie responsabilă să creeze aplicații mobile folosite în sute de locații din Europa de Est de utilizatori în domeniul farmaceutic
  • A direcționat proiecte și dezvoltat proiecte @ Inventiff
  • Certificat ca Flutter Certified Developer

Lecție demo

Programul cursului

  • 01

    Miercuri, 7 August 2024, 18:30 – 20:00

    Introducere, Git și configurarea mediului de dezvoltare

    • Introducerea lectorului
    • Descrierea procesului de dezvoltare al aplicațiilor mobile
    • Înțelegerea contextului tehnologic și unde intră Flutter în ecosistemul mobile
    • Introducerea în filosofia dezvoltării în Flutter
    • Instalarea uneltelor necesare pentru curs
    • Familarizarea cu Git ca Version Control System (VCS)
    • Configurarea dispozitivelor mobile
  • 02

    Joi, 8 August 2024, 18:30 – 20:00

    Elemente de bază în Dart

    • Introducere în limbajul Dart
    • Structuri de control
    • Tipuri de date de bază
    • Funcții și tipuri de parametrii
    • Null Safety
  • 03

    Miercuri, 14 August 2024, 18:30 – 20:00

    Programarea Orientată pe Obiect (OOP) și tipuri de date complexe în Dart

    • Introducere în Programarea Orientată pe Obiectt
    • Clase și Obiecte
    • Constructori, Membrii și Metode
    • Relații de Moștenire și clase abstracte
    • Tipuri de date complexe în dart: List, Map, Set, etc…
  • 04

    Joi, 15 August 2024, 18:30 – 20:00

    Introducerea în Widget-uri

    • Concepte despre Widget-uri: Arbori
    • Analiza unei aplicații Flutter de bază
    • Widget-uri de bază: Text, Container, icon
    • Widget-uri de layout: Row, Column, Stack…
    • Compunerea widget-urilor pentru creerea interfețelor complexe
  • 05

    Miercuri, 21 August 2024, 18:30 – 20:00

    Folosirea Debugger-ului și a Mediului de programare

    Introducerea proiectului I: By Design App

    • Ce este un debugger
    • Folosirea de breakpoint-uri pentru a inspecta starea curentă a aplicației
    • Shortcuts și tips & tricks pentru a scrie cod mai rapid în Flutter
    • Folosirea funcționalităților mediului de programare pentru dezvoltare
  • 06

    Joi, 22 August 2024, 18:30 – 20:00

    Widget-uri de bază

    • Widget-uri conținut
    • Widget-uri pentru spațiere
    • Widget-uri container
    • Widget-uri materiale
    • Widget-uri flexibile
  • 07

    Miercuri, 28 August 2024, 18:30 – 20:00

    Widget-uri specializate

    Sesiune de feedback și Q&A

    • Widget-uri derulabile
    • Widget-uri builder
    • Widget-uri moștenite și contextul unui widget
  • 08

    Joi, 29 August 2024, 18:30 – 20:00

    Widget-uri Stateful și Interactive

    • Aplicații dinamice și starea lor schimbătoare
    • setState și update-urile dinamice ale interfeței
    • Ciclul de viață al unui Widget Stateful
    • Widget-uri interactive
    • Text Controllers
  • 09

    Joi, 12 Septembrie 2024, 18:30 – 20:00

    Navigare

    • Concepte despre navigare: Stivă
    • Cum navigăm între paginile aplicației noastre
    • Diferitele acțiuni de navigare
    • Navigare parametrizată
  • 10

    Miercuri, 18 Septembrie 2024, 18:30 – 20:00

    Widget-uri pagină

    • Dialoguri, BottomSheet-uri
    • Întoarcerea de rezultate din partea unui dialog
    • Elemente de layout: BottomBar, TabBar și Drawer
  • 11

    Joi, 19 Septembrie 2024, 18:30 – 20:00

    Importarea de pachete și asset-uri din exteriorul aplicației

    Introducerea proiectului II: The API App

    • Structura fișierului pubspec.yaml
    • Importarea de imagini statice și fonturi
    • Importarea de pachete externe
    • Extensii în Dart
    • Studiu de caz: Sizer
  • 12

    Miercuri, 25 Septembrie 2024, 18:30 – 20:00

    Programarea Asincronă în Dart și Flutter

    • Concept teoretic: Event Loop
    • Tipul Future și funcționalitatea de async și await
    • Concept teoretic: Dart isolates
    • Concept teoretic: Microtask
    • Widget-uri asincrone: FutureBuilder
  • 13

    Joi, 26 Septembrie 2024, 18:30 – 20:00

    Business Logic. Modelarea entităților din aplicația noastră

    • Modelare și reprezentare abstractă
    • Serializare și parsare
    • Formatul JSON
    • Repository Pattern
    • Arhitectura simplă a unui proiect
  • 14

    Miercuri, 2 Octombrie 2024, 18:30 – 20:00

    Web Requests

    Sesiune de feedback și Q&A

    • Protocolul HTTP
    • Metodele de apel, GET, POST, PUT, DELETE
    • Mesaje de status
    • Headere și autentificare
    • Pachetul http & Dio din Dart
  • 15

    Joi, 3 Octombrie 2024, 18:30 – 20:00

    Gestionarea Stării: BLoC

    • Conceptul de Business Logic Component (BLoC)
    • Structura unui Bloc
    • Evenimente și Stări
    • Folosirea unui Bloc
  • 16

    Miercuri, 9 Octombrie 2024, 18:30 – 20:00

    Widget-uri BLoC și Dependency Injection

    • Widget-uri de tip BLoC: BlocListener, BlocBuilder, BlocConsumer
    • Conceptul de Dependency Injection
    • BlocProvider, RepositoryProvider
    • Abonarea la stări specifice
  • 17

    Joi, 10 Octombrie 2024, 18:30 – 20:00

    Cererea de permisiuni, folosirea locației și Google Maps

    • Cererea de permisiuni de la utilizator
    • Configurarea și instalarea pachetului de Google Maps
    • Integrarea de hărți în aplicațiile mobile folosind Google Maps
    • Folosirea locației curente, adăugarea de puncte pe hartă
  • 18

    Miercuri, 16 Octombrie 2024, 18:30 – 20:00

    Stocare locală și persistarea datelor

    • Stocarea de perechi key-value
    • Folosirea pachetului Shared Preferences și Flutter Secure Storage
    • Introducere succintă în SQL
    • Folosirea SQLite pentru a stoca date pe device
  • 19

    Joi, 17 Octombrie 2024, 18:30 – 20:00

    Firebase și Flutter

    + Introducerea proiectului III: The Firebase App

    • Introducere în Firebase
    • Serviciul de Autentificare
    • Serviciul de Firebase Firestore
    • Crearea unui proiect de Flutter integrat cu Firebase prin FlutterFire
  • 20

    Miercuri, 23 Octombrie 2024, 18:30 – 20:00

    Firebase Authentication & Firebase Firestore

    • Principiile autentificării
    • Folosirea pachetului de autentificare pentru a autoriza utilizatori
    • Principiile bazei de date bazată pe documente: Firebase Firestore
    • Interogarea și inserarea de entități în baza de date
    • Interacțiunile dintre Firebase și BLoC
  • 21

    Joi, 24 Octombrie 2024, 18:30 – 20:00

    Tehnici avansate în Firebase și organizarea datelor

    • Opțiuni alternative de autentificare
    • Interogări avansate în Firestore
    • Subcolecții și alte tehnici de organizare ale datelor în bazele de date pe bază de documente
    • Good practices pentru a balansa costurile de dezvoltare cu costurile de folosire
  • 22

    Miercuri, 30 Octombrie 2024, 18:30 – 20:00

    Firebase Storage, ML Kit și alte servicii oferite

    • Firebase Storage
    • Remote Config
    • Push Notifications
    • Google ML Kit
  • 23

    Joi, 31 Octombrie 2024, 18:30 – 20:00

    Flutter Cross-Platform: Web, Desktop și Method Channel

    + Sesiune de Feedback și Q&A

    • Flutter pe macOS, Windows, Linux și Web
    • Conceptul de Embedding
    • Comunicarea cu cod nativ prin Method Channel
    • Publicare în Firebase Hosting
  • 24

    Miercuri, 6 Noiembrie 2024, 18:30 – 20:00

    Testare Automată

    • De ce avem nevoie să testăm automat?
    • Unit Tests, Integration Tests, Golden Tests
    • Mocking pentru datele din afara aplicației
    • Pachetele flutter_test și mocktai
  • 25

    Joi, 7 Noiembrie 2024, 18:30 – 20:00

    Publicarea aplicației pe Play Store și App Store

    Sesiune Feedback și Q&A

    • Împachetarea aplicației într-un executabil
    • Împachetarea aplicației în formatul corect pentru magazinele de aplicații
    • Procesul de publicare
    • Automatizarea publicării unei aplicații și concepte de DevOps
    • Extra: Topicuri viitoare

Înscrie-te la cu

Completează formularul de înscriere pentru a primi mai multe detalii despre curs și taxa de participare.

Câmp obligatoriu
Află mai multe