Curs online

Data for Business

Alexandra Caciur Head of Data & Business Intelligence ÎN CADRUL DIGITAS,
PARTE DIN PUBLICIS GROUPE

Perioada de desfășurare a cursului

22 iunie - 26 iulie 2022

Durată: 11 cursuri, 6 săptămâni
Marți și Joi, 18:30 - 20:00

CURS ONLINE LIVE, ALĂTURI DE UN LECTOR CU EXPERIENȚĂ ÎN DOMENIU

 

Învață cum poți analiza corect datele pe care le are la dispoziție compania ta pentru a contribui activ la creșterea business-ului, pentru a cunoaște mai bine piața și pentru a folosi eficient bugetele alocate.

 

Folosește multiple surse și produse de date pentru a crea strategii de business relevante și învață din studii de caz reale ce abordări se potrivesc companiei sau departamentului tău.

 

Pentru o experiență cât mai productivă, planurile pe care ți le faci în timpul cursului nu vor rămâne doar la stadiul de proiect – după finalizarea cursului vei avea parte și de o sesiune de follow-up cu lectorul.

 

 

Îți recomandăm cursul dacă ești:

  • HEAD OF MARKETING/ MARKETING MANAGER

    Învață cele mai utile moduri de utilizare și interpretare a datelor, dar și cum să faci o analiză digitală a tuturor canalelor disponibile brand-ului tău.

  • CUSTOMER EXPERIENCE MANAGER

    Află cum poți folosi datele la care ai acces pentru a oferi servicii mai bune clienților tăi și pentru a aduce valoare business-ului.

  • MEDIA MARKETING MANAGER

    Urmărește activ piața media și ia cele mai bune decizii pentru business-ul tău, bazate pe date concret.

  • COMMUNICATION INTEGRATOR

    Integrează datele în munca ta de zi cu zi și învață cum poți beneficia de potențialul lor maxim.

  • ANTREPRENOR/ CEO

    Transformă gândirea strategică într-o prioritate și află cum se poate transforma business-ul tău prin analiza corectă și eficientă a datelor disponibile.

CORELEAZĂ INTERPRETAREA DATELOR CU OBIECTIVELE DE BUSINESS

  • DATA

    Datele sunt hard facts de care beneficiază afacerea ta. Acestea trebuie colectate din surse de încredere, vizualizate și interpretate corect, iar ulterior îți poți activa intuiția.

     

  • ANALIZĂ

    O analiză completă și complexă a datelor îți permite să setezi obiective de business concrete și să îți măsori corect succesul, dar și să iei decizii pentru viitor.

SUBIECTELE PE CARE LE VEI STUDIA:

  1. Surse de date

    Datele sunt centrul unui business, dar de unde le obținem? În cadrul cursului vei afla care sunt datele pe care compania ta deja le deține, ce date poți accesa cu ușurință și cum să le folosești pentru a lua cele mai bune decizii de business.

  2. Produse de date variate

    Ulterior, vei afla noi informații despre comunicare, branding și consumatori și ce produse de date poți folosi pentru a înțelege mai bine direcția în care trebuie să mergi. Vei afla de asemenea mai multe despre analiza statistică, iar fiecare curs va fi presărat cu studii de caz reale.

  3. Transformare digitală și găsirea propriilor soluții

    În final, vei examina implicațiile psihologice și concrete ale transformării digitale și vei afla cum poți accelera procesul în compania ta. Ultimul curs constă într-un workshop, în care îți vei planifica propriul proiect împreună cu lectorul, în concordanță cu obiectivele tale.

  4. FOLLOW-UP ÎMPREUNĂ CU LECTORUL

    Pentru a fi siguri că participarea la curs va avea un impact eficient asupra planurilor tale, ultimul curs este un workshop, în cadrul căruia vei lucra împreună cu lectorul la un plan specific pentru afacerea ta. Două luni mai târziu, vă veți întâlni din nou și veți discuta despre progresul făcut, problemele întâmpinate și vei primi asistență suplimentară pentru implementarea planului.

Profesor:

Alexandra Caciur

  • Head of Data & Business Intelligence în cadrul Digitas, parte din Publicis Groupe.
  • 17 ani de experiență în Advertising, de la Account Management la Strategie, apoi pe zona de Data.
  • Membru în Consiliul Director IAB România (Asociația industriei de marketing și publicitate din România).
  • Speaker la diverse evenimente de Digital, Social, PR.
  • A creat Digital Health Index, care a devenit o referință în piață pentru sănătatea unui brand în mediul digital și Barometrul de emoții ale consumatorului.
  • Head of Digital în cadrul Ogilvy România, unde a creat departamentul de la zero.
  • Digital Account Director în cadrul iLeo, parte din Leo Burnett România.

Program

  • 01

    Miercuri 22.06, 18:30-20:30

    Intuiție versus date. Psihologia din spate

    • Comportamentul de astăzi al consumatorilor din România
    • De ce nu mai este valabil istoricul de date
    • Luarea deciziilor în marketing
    • Luarea deciziilor în publicitate
    • Modul de abordare al trendurilor și cum le aplicăm pentru categoria/ brandul nostru
    • Ce este intuiția și când apelăm la ea?
    • Ce sunt datele și când apelăm la ele?
  • 02

    Joi 23.06. 18:30-20:00

    Surse de date pe care majoritatea companiilor le au deja

    • Date de comunicare
    • Date de brand
    • Date de business
    • Date despre consumator
    • Date despre proces
    • Abordarea și corelarea datelor astfel încât să te ajute
  • 03

    Marți 28.06. 18:30-20:00

    Surse de date publice și accesibile

    • Date de comunicare
    • Date de brand
    • Date de business
    • Date despre consumator
    • Date de business
    • Date despre consumator
  • 04

    Joi 30.06. 18:30-20:00

    Umanizarea și vizualizarea datelor

    • Stabilirea scopului
    • Umanizare - Analize standard (competitive review, profilare)
    • Umanizare – Analize pe o tema dată
    • Vizualizarea datelor – studii de caz
  • 05

    Marți 5.07. 18:30-20:00

    Cum folosești datele pentru a-ți crește business-ul

    • Tipuri de rezultate
    • KPIs ce pot fi măsurați pentru a demonstra succesul
    • Cum legi orice set de date de performanța business-ului
  • 06

    Joi 7.07. 18:30-20:00

    Instrumente de comunicare ce ajută business-ul

    • Data products & rolul lor
    • Studii de caz
  • 07

    Marți 12.07. 18:30-20:00

    Instrumente de brand ce ajută business-ul

    • Data products & rolul lor
    • Studii de caz
  • 08

    Joi 14.07. 18:30-20:00

    Instrumente despre consumator ce ajută business-ul

    • Data products & rolul lor
    • Studii de caz
  • 09

    Marți 19.07. 18:30-20:00

    Instrumente de business

    • Data products & rolul lor
    • Despre analiza econometrică
  • 10

    Joi 21.07. 18:30-20:00

    Compania ta este pregătită pentru digital transformation?

    • Implicații psihologice ale noului proces
    • Implicații de flow
    • Restructurare echipe
    • Accelerare procese
  • 11

    Marți 26.07. 18:30-20:00

    Workshop - Gândește-te la o soluție proprie urmărind scopul setat

    • Arhitectura datelor și personalizarea urmărind scopul setat (workshop, cazuri reale)
    • Assessment de resurse necesare
    • Timeplan de implementare
    • Realizare retroplanning pentru lansare

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Kötelező mező
Odată cu apăsarea butonului „înregistrare” ești de acord cu termenii și condițiile menționate în politica de confidențialitate și în politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.