Curs online live de Digital Marketing în E-commerce — Vă învață cum să creezi o strategie complexă de digital marketing | Skillab

CURS LIVE ONLINE

DIGITAL MARKETING ÎN E-COMMERCE

Andreea Florică Head of Performance
Marketing and CRM

Andrei Ene Digital Marketing Manager
@Honeywell

PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI

DATA:

7 august 2023 - 24 octombrie 2023

DURATA:

28 cursuri, 12 săptămâni
Luni și Miercuri, 19:00 - 20:30

Cursul integrat unde poți învăța digital marketing la nivel avansat.

Timp de 3 luni, vei învăța de la doi lectori cu experiență globală și locală: Andreea Florică, Head of Performance Marketing and CRM și Andrei Ene, Digital Marketing Manager @Honeywell.

La finalul cursului, vei ști să creezi o strategie complexă de digital marketing, ce optimizări poți face pentru a îmbunătăți rezultatele în e-Commerce, dar și interacțiunea online dintre client și business.

Acest curs este potrivit pentru tine dacă ești:

  • Digital marketer

    Învață digital marketing avansat și evoluează în carieră. În 28 cursuri, vei avea o perspectivă și un know-how complex în sfera performance marketing-ului, e-Commerce, CRM, canale de promovare, UX și integrarea conceptelor creative.

  • E-commerce specialist

    Devino expert în strategiile de e-Commerce și adu rezultate mai bune pentru clienții tăi. Află insight-uri despre cele mai eficiente canale și despre cum poți îmbunătăți interacțiunea dintre client și business.

  • Antreprenori

    Înțelege strategia de marketing și învață cum poți genera rezultate mai bune pentru business-ul tău online. Află ce optimizări poți implementa, ce canale sunt potrivite pentru tine și cum să-ți îmbunătățești relațiile cu partenerii B2B.

  • Freelanceri în Digital Marketing

    Îmbunătățește-ți portofoliul de skill-uri și obține noi proiecte: digital marketing în e-Commerce, CRM, optimizare de website. Devino competitiv pe piața freelancingului de digital marketing.

 
  • DIGITAL MARKETING APLICAT

    Învață digital marketing avansat în 28 de cursuri, 3 module și 8 workshop-uri aplicate concentrate pe: conceptele creative în campaniile de digital marketing, cei mai importanți indicatori de website, Digital Web Presence, SEO & SEM, bugetare și planificare, AB testing și altele.

  • DE LA NIVEL MEDIU LA AVANSAT

    Dacă știi noțiuni de bază de digital marketing precum conversii, lead-uri, optimizare, tracking, acest curs complex de 3 luni e ideal pentru a avansa în carieră. Învață de la doi lectori cu experiență locală și internațională.

SUBIECTELE PE CARE LE VEI STUDIA:

  1. Strategia de digital marketing

    Creează un funnel de marketing de succes de la achiziție și monetizare la retenție. Optimizează-ți bugetele și generează o strategie de digital marketing care îmbină tactici de campanii plătite, trafic organic, parteneriate, concepte creative și testări A/B.

  2. Performanță în e-Commerce

    Află cum poți folosi diferite canale de marketing digital disponibile, în scopul generării de trafic și vânzări online în e-Commerce. Obține rezultate mai bune prin implementarea de atribuție, tracking și raportare.

  3. Interacțiunea client-business

    Învață cum poți îmbunătăți interacțiunea clientului cu business-ul în online prin optimizarea unor elemente cheie ale website-ului. Ținând cont de parcursul clientului și experiența utilizatorului, vei putea crea o prezență online puternică pentru business.

Lector:

Andreea
Florică

  • 12 ani experiență în performance marketing și CRM și 6 ani de experiență de leadership în marketing
  • 7 ani în mobile gaming pentru companii internaționale ca Electronic Arts și Azerion, 2 ani în B2B în SaaS și 2 ani în Fintech pentru aplicații mobile de investiții
  • A gestionat bugete de 8M+ pe an
  • A coordonat lansarea a diverse produse (jocuri mobile, aplicații sau servicii B2B) la nivel global: Europa, Statele Unite ale Americii, Asia și Orientul Mijlociu
  • A format și condus echipe de 10 specialiști de performance marketing și CRM
  • Absolventă a unui curs intensiv the strategie de marketing la Universitatea Cornell

Andrei
Ene

  • Peste 5 ani de experiență în pregătirea și coordonarea campaniilor de marketing online. În prezent, ocupă funcția de Digital Marketing Manager în cadrul Honeywell
  • A ocupat numeroase poziții pe parcursul său profesional, de la Pricing Manager, la Project Manager și apoi PMO leader
  • A coordonat echipe de peste 25 specialiști. A gestionat cu succes diverse proiecte de marketing, de la concepție până la finalizare
  • Certificări externe: Green Belt Lean Six Sigma Certification (2015), Agile – Scrum Master Certification (2018), Agile (SAFe) – Product Owner/Product Manager Certification (2023)

PROGRAM

  • 01

    Luni, 07 august, 19:00 - 20:30

    Introducere:

    • Prezentare generală a marketingului digital și a mediului online
    • Ce este marketingul de performanță?
    • Web presence: înțelegerea importanței prezenței web în marketingul digital
  • Modul 1: Interacțiunea dintre business și client în online

  • 02

    Miercuri, 09 august, 19:00 - 20:30

    Website-ul – punctul central al interacțiunii business - client în online:

    • Design-ul website-ului – cele mai bune practici pentru crearea unui site web atrăgător din punct de vedere vizual și ușor de utilizat
    • Utilizabilitatea și accesibilitatea site-ului
  • 03

    Luni, 14 august, 19:00 - 20:30

    Călătoria clientului pe web-site. UX Design:

    • Înțelegerea importanței UX în marketingul digital
    • Cele mai bune practici pentru crearea unei experiențe a utilizatorului fluide și intuitive
    • Diferența dintre experiența utilizatorului (UX) și interfața cu utilizatorul (UI)
  • 04

    Miercuri, 16 august, 19:00 - 20:30

    WORKSHOP – Digital Web Presence: Proiectarea și dezvoltarea unui site web

  • 05

    Joi, 17 august, 19:00 - 20:30

    Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO):

    • Prezentare generală a SEO. Importanța SEO pentru un business online
    • Tehnici de cercetare a cuvintelor cheie și optimizare on-page
    • Corelația dintre traficul plătit și cel organic și impactul asupra costurilor
      • SEO
      • ASO
  • 06

    Luni, 21 august, 19:00 - 20:30

    Cum funcționează un funnel de marketing eficient?

    • Elementele de bază ale marketingului digital pentru a crește performanța: plătit vs organic
    • Funnel Marketing Done Right: Achiziție – Activare – Reținere – Monetizare – Recomandări
    • Sinergia între media și CRM
  • 07

    Miercuri, 23 august, 19:00 - 20:30

    Datele – baza marketingului de performanță

    • Cum să folosiți tehnologia și datele pentru a sprijini obiectivele de marketing cu răspuns direct: atribuire și urmărire (ajustați configurarea și instrumentele de prezentare/urmărire în diferite medii)
    • Cum să structurați raportarea și analiză pentru a măsura cu acuratețe rezultatele și a optimiza pentru conversie: instrumente de raportare și tablouri de bord
    • Exemplu live despre cum să citiți datele și să luați decizii pentru performanță
  • 08

    Joi, 24 august, 19:00 - 20:30

    WORKSHOP - Analiza celor mai importanți indicatori pentru un website

  • 09

    Luni, 28 august, 19:00 - 20:30

    Diferențe de achiziție:

    • Cele mai bune practici pentru achiziția de clienți B2C
    • Cele mai bune practici pentru achiziția de clienți B2B
    • Diferențele dintre canalele de achiziție
  • 10

    Miercuri, 30 august, 19:00 - 20:30

    Strategia de creativitate:

    • De ce strategia de creativitate este principalul motor al performanței: cele mai bune practici
    • Cum creăm concepte de campanie: regula 80/20
    • Analiza competitivă
    • Cum lucrezi cu echipele de design
    • Briefing pentru reclame și copy
    • Tips&tricks pentru testarea A/B a materialelor creative
  • 11

    Joi, 31 august, 19:00 - 20:30

    WORKSHOP - Crearea și testarea conceptelor creative pentru campaniile de digital marketing

  • 12

    Luni, 04 septembrie, 19:00 - 20:30

    De la achiziție la activare și monetizare

    • Sistemele și fluxurile CRM
    • E-mail vs notificare push
  • Modulul 2: Canale de marketing și e-commerce

  • 13

    Miercuri, 06 septembrie, 19:00 - 20:30

    Introducere în eCOMM Marketing (fundamente):

    • Prezentare generală a industriei eCOMM
    • Diferențele dintre b2b și b2c eCOMM
    • Înțelegerea călătoriei clientului e-com până la cumpărarea unui produs
  • 14

    Luni, 11 septembrie, 19:00 - 20:30

    Construirea unui site web eCOMM de succes:

    • Cele mai bune practici pentru design-ul unui site de eCOMM
    • Înțelegerea procesului de vânzare eCOMM
    • Crearea de conținut captivant și relevant:
      • Înțelegerea importanței personalizării în e-comm
      • Crearea unei experiențe excelente pentru clienți, de la comandă până la asistența clienților
    • Măsurarea succesului unui site de eCOMM: înțelegerea importanței analizelor și raportărilor pentru eCOMM
  • 15

    Marţi, 12 septembrie, 19:00 - 20:30

    Workshop – Selectarea și afișarea produselor pe website

  • 16

    Joi, 14 septembrie, 19:00 - 20:30

    Canale de marketing eCOMM:

    • înțelegerea diferitelor canale de marketing digital disponibile pentru eCOMM (SEO, publicitate PPC, marketing prin e-mail și marketing pe rețelele sociale)
    • cum să folosiți fiecare canal în mod eficient pentru a genera trafic și vânzări pe ecomm
  • 17

    Luni, 18 septembrie, 19:00 - 20:30

    Canale sociale: FB/Tiktok

    • Configurarea campaniei: toți pașii necesari pentru crearea unei campanii Meta / Tik Tok
    • Cele mai bune practici de retargeting
    • Cum să construiești o segmentare scalabilă a audienței target
  • 18

    Miercuri, 20 septembrie, 19:00 - 20:30

    Google: mobil (UAC), web (căutare și afișare)

    • Configurarea campaniei: toți pașii necesari pentru crearea unei campanii Google
    • Sfaturi și trucuri pentru a profita la maximum de funcționalitățile acestui canal
    • Cum să navighezi algoritmul de funcționare Google
  • 19

    Joi, 21 septembrie, 19:00 - 20:30

    WORKSHOP - SEO & SEM

  • 20

    Luni, 25 septembrie, 19:00 - 20:30

    Parteneriate:

    • Afiliați
    • Rețele publicitare
    • Influencers
    • Cum să alegi partenerii potriviți
    • Cum să optimizați performanța
  • 21

    Miercuri, 27 septembrie, 19:00 - 20:30

    Retenția și recomandarea:

    • Cum ne menținem utilizatorii interesați de brand / produs
    • Segmentarea
    • Programe de loialitate
    • MGM (member gets members – programe de recomandare)
    • Cum analizăm datele
  • 22

    Luni, 02 octombrie, 19:00 - 20:30

    Fidelizarea partenerilor B2B. Partner Portal - Partea 1

    • Prezentare generală a Portalului pentru parteneri și importanța acestuia pentru prezența pe web a unui business
    • Avantajele utilizării Partner Portal pentru B2B eCOMM
    • Cele mai bune practici pentru proiectarea și dezvoltarea unui portal pentru parteneri ușor de utilizat. Principii de proiectare și machete
  • 23

    Miercuri, 04 octombrie, 19:00 - 20:30

    Fidelizarea partenerilor B2B. Partner portal - Partea 2

    • Implementarea de funcții precum: profiluri de utilizator, formulare de înregistrare, tablouri de bord și rapoarte
    • Oferiți o experiență unificată pentru clienți: web – ecomm – Partner portal
  • 24

    Miercuri, 11 octombrie, 19:00 - 20:30

    Workshop - Programe de fidelizare pentru clienți B2C și B2B

  • Modul 3: Optimizarea campaniilor de marketing

  • 25

    Miercuri, 18 octombrie, 19:00 - 20:30

    Strategia de lansare / Creează și execută propriile experimente:

    • Pașii ideali ai unei lansări: lansare tehnică/ lansare soft/ lansare comercială
    • Folosiți GROWS și PIES pentru a crea și clasa idei -> șabloane pe care le puteți folosi în practica de zi cu zi
    • Învață să îți creezi propriul experiment
    • Analizați și înțelegeți rezultatele (studiul datelor)
  • 26

    Joi, 19 octombrie, 19:00 - 20:30

    WORKSHOP – AB testing

  • 27

    Luni, 23 octombrie, 19:00 - 20:30

    Bugetare, planificare și resurse:

    • Cum să creați un fișier de buget perfect funcțional
    • Cum să creați cel mai bun mix media
    • Cum să structurați o echipă de marketeri de performanță
    • Ce sunt cele mai importante instrumente pe care le puteți folosi? Ce instrumente vă pot ajută să rezolvați probleme chiar și dacă aveți un buget redus
  • 28

    Marţi, 24 octombrie, 19:00 - 20:30

    WORKSHOP - Bugetare și planificare

Află mai multe

Completează formularul de înregistrare și un consultant Skillab te va contacta cât de curând posibil pentru a-ți oferi mai multe informații despre conținut și taxa de participare.

 
 
 
Câmp obligatoriu
Află mai multe