CURS LIVE ONLINE
DIGITAL MARKETING ÎN E-COMMERCE
Andreea Florică Head of Performance
Marketing and CRM
Andrei Ene Digital Marketing Manager
@Honeywell

PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI
DATA:
7 august 2023 - 24 octombrie 2023
DURATA:
28 cursuri, 12 săptămâni
Luni și Miercuri, 19:00 - 20:30
Cursul integrat unde poți învăța digital marketing la nivel avansat.
Timp de 3 luni, vei învăța de la doi lectori cu experiență globală și locală: Andreea Florică, Head of Performance Marketing and CRM și Andrei Ene, Digital Marketing Manager @Honeywell.
La finalul cursului, vei ști să creezi o strategie complexă de digital marketing, ce optimizări poți face pentru a îmbunătăți rezultatele în e-Commerce, dar și interacțiunea online dintre client și business.
Acest curs este potrivit pentru tine dacă ești:
-
Digital marketer
Învață digital marketing avansat și evoluează în carieră. În 28 cursuri, vei avea o perspectivă și un know-how complex în sfera performance marketing-ului, e-Commerce, CRM, canale de promovare, UX și integrarea conceptelor creative.
-
E-commerce specialist
Devino expert în strategiile de e-Commerce și adu rezultate mai bune pentru clienții tăi. Află insight-uri despre cele mai eficiente canale și despre cum poți îmbunătăți interacțiunea dintre client și business.
-
Antreprenori
Înțelege strategia de marketing și învață cum poți genera rezultate mai bune pentru business-ul tău online. Află ce optimizări poți implementa, ce canale sunt potrivite pentru tine și cum să-ți îmbunătățești relațiile cu partenerii B2B.
-
Freelanceri în Digital Marketing
Îmbunătățește-ți portofoliul de skill-uri și obține noi proiecte: digital marketing în e-Commerce, CRM, optimizare de website. Devino competitiv pe piața freelancingului de digital marketing.
-
DIGITAL MARKETING APLICAT
Învață digital marketing avansat în 28 de cursuri, 3 module și 8 workshop-uri aplicate concentrate pe: conceptele creative în campaniile de digital marketing, cei mai importanți indicatori de website, Digital Web Presence, SEO & SEM, bugetare și planificare, AB testing și altele.
-
DE LA NIVEL MEDIU LA AVANSAT
Dacă știi noțiuni de bază de digital marketing precum conversii, lead-uri, optimizare, tracking, acest curs complex de 3 luni e ideal pentru a avansa în carieră. Învață de la doi lectori cu experiență locală și internațională.
SUBIECTELE PE CARE LE VEI STUDIA:
-
Strategia de digital marketing Creează un funnel de marketing de succes de la achiziție și monetizare la retenție. Optimizează-ți bugetele și generează o strategie de digital marketing care îmbină tactici de campanii plătite, trafic organic, parteneriate, concepte creative și testări A/B.
-
Performanță în e-Commerce Află cum poți folosi diferite canale de marketing digital disponibile, în scopul generării de trafic și vânzări online în e-Commerce. Obține rezultate mai bune prin implementarea de atribuție, tracking și raportare.
-
Interacțiunea client-business Învață cum poți îmbunătăți interacțiunea clientului cu business-ul în online prin optimizarea unor elemente cheie ale website-ului. Ținând cont de parcursul clientului și experiența utilizatorului, vei putea crea o prezență online puternică pentru business.
Lector:

Andreea
Florică
- 12 ani experiență în performance marketing și CRM și 6 ani de experiență de leadership în marketing
- 7 ani în mobile gaming pentru companii internaționale ca Electronic Arts și Azerion, 2 ani în B2B în SaaS și 2 ani în Fintech pentru aplicații mobile de investiții
- A gestionat bugete de 8M+ pe an
- A coordonat lansarea a diverse produse (jocuri mobile, aplicații sau servicii B2B) la nivel global: Europa, Statele Unite ale Americii, Asia și Orientul Mijlociu
- A format și condus echipe de 10 specialiști de performance marketing și CRM
- Absolventă a unui curs intensiv the strategie de marketing la Universitatea Cornell

Andrei
Ene
- Peste 5 ani de experiență în pregătirea și coordonarea campaniilor de marketing online. În prezent, ocupă funcția de Digital Marketing Manager în cadrul Honeywell
- A ocupat numeroase poziții pe parcursul său profesional, de la Pricing Manager, la Project Manager și apoi PMO leader
- A coordonat echipe de peste 25 specialiști. A gestionat cu succes diverse proiecte de marketing, de la concepție până la finalizare
- Certificări externe: Green Belt Lean Six Sigma Certification (2015), Agile – Scrum Master Certification (2018), Agile (SAFe) – Product Owner/Product Manager Certification (2023)
PROGRAM
-
01
Luni, 07 august, 19:00 - 20:30
Introducere:
- Prezentare generală a marketingului digital și a mediului online
- Ce este marketingul de performanță?
- Web presence: înțelegerea importanței prezenței web în marketingul digital
-
Modul 1: Interacțiunea dintre business și client în online
-
02
Miercuri, 09 august, 19:00 - 20:30
Website-ul – punctul central al interacțiunii business - client în online:
- Design-ul website-ului – cele mai bune practici pentru crearea unui site web atrăgător din punct de vedere vizual și ușor de utilizat
- Utilizabilitatea și accesibilitatea site-ului
-
03
Luni, 14 august, 19:00 - 20:30
Călătoria clientului pe web-site. UX Design:
- Înțelegerea importanței UX în marketingul digital
- Cele mai bune practici pentru crearea unei experiențe a utilizatorului fluide și intuitive
- Diferența dintre experiența utilizatorului (UX) și interfața cu utilizatorul (UI)
-
04
Miercuri, 16 august, 19:00 - 20:30
WORKSHOP – Digital Web Presence: Proiectarea și dezvoltarea unui site web
-
05
Joi, 17 august, 19:00 - 20:30
Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO):
- Prezentare generală a SEO. Importanța SEO pentru un business online
- Tehnici de cercetare a cuvintelor cheie și optimizare on-page
- Corelația dintre traficul plătit și cel organic și impactul asupra costurilor
- SEO
- ASO
-
06
Luni, 21 august, 19:00 - 20:30
Cum funcționează un funnel de marketing eficient?
- Elementele de bază ale marketingului digital pentru a crește performanța: plătit vs organic
- Funnel Marketing Done Right: Achiziție – Activare – Reținere – Monetizare – Recomandări
- Sinergia între media și CRM
-
07
Miercuri, 23 august, 19:00 - 20:30
Datele – baza marketingului de performanță
- Cum să folosiți tehnologia și datele pentru a sprijini obiectivele de marketing cu răspuns direct: atribuire și urmărire (ajustați configurarea și instrumentele de prezentare/urmărire în diferite medii)
- Cum să structurați raportarea și analiză pentru a măsura cu acuratețe rezultatele și a optimiza pentru conversie: instrumente de raportare și tablouri de bord
- Exemplu live despre cum să citiți datele și să luați decizii pentru performanță
-
08
Joi, 24 august, 19:00 - 20:30
WORKSHOP - Analiza celor mai importanți indicatori pentru un website
-
09
Luni, 28 august, 19:00 - 20:30
Diferențe de achiziție:
- Cele mai bune practici pentru achiziția de clienți B2C
- Cele mai bune practici pentru achiziția de clienți B2B
- Diferențele dintre canalele de achiziție
-
10
Miercuri, 30 august, 19:00 - 20:30
Strategia de creativitate:
- De ce strategia de creativitate este principalul motor al performanței: cele mai bune practici
- Cum creăm concepte de campanie: regula 80/20
- Analiza competitivă
- Cum lucrezi cu echipele de design
- Briefing pentru reclame și copy
- Tips&tricks pentru testarea A/B a materialelor creative
-
11
Joi, 31 august, 19:00 - 20:30
WORKSHOP - Crearea și testarea conceptelor creative pentru campaniile de digital marketing
-
12
Luni, 04 septembrie, 19:00 - 20:30
De la achiziție la activare și monetizare
- Sistemele și fluxurile CRM
- E-mail vs notificare push
-
Modulul 2: Canale de marketing și e-commerce
-
13
Miercuri, 06 septembrie, 19:00 - 20:30
Introducere în eCOMM Marketing (fundamente):
- Prezentare generală a industriei eCOMM
- Diferențele dintre b2b și b2c eCOMM
- Înțelegerea călătoriei clientului e-com până la cumpărarea unui produs
-
14
Luni, 11 septembrie, 19:00 - 20:30
Construirea unui site web eCOMM de succes:
- Cele mai bune practici pentru design-ul unui site de eCOMM
- Înțelegerea procesului de vânzare eCOMM
- Crearea de conținut captivant și relevant:
- Înțelegerea importanței personalizării în e-comm
- Crearea unei experiențe excelente pentru clienți, de la comandă până la asistența clienților
- Măsurarea succesului unui site de eCOMM: înțelegerea importanței analizelor și raportărilor pentru eCOMM
-
15
Marţi, 12 septembrie, 19:00 - 20:30
Workshop – Selectarea și afișarea produselor pe website
-
16
Joi, 14 septembrie, 19:00 - 20:30
Canale de marketing eCOMM:
- înțelegerea diferitelor canale de marketing digital disponibile pentru eCOMM (SEO, publicitate PPC, marketing prin e-mail și marketing pe rețelele sociale)
- cum să folosiți fiecare canal în mod eficient pentru a genera trafic și vânzări pe ecomm
-
17
Luni, 18 septembrie, 19:00 - 20:30
Canale sociale: FB/Tiktok
- Configurarea campaniei: toți pașii necesari pentru crearea unei campanii Meta / Tik Tok
- Cele mai bune practici de retargeting
- Cum să construiești o segmentare scalabilă a audienței target
-
18
Miercuri, 20 septembrie, 19:00 - 20:30
Google: mobil (UAC), web (căutare și afișare)
- Configurarea campaniei: toți pașii necesari pentru crearea unei campanii Google
- Sfaturi și trucuri pentru a profita la maximum de funcționalitățile acestui canal
- Cum să navighezi algoritmul de funcționare Google
-
19
Joi, 21 septembrie, 19:00 - 20:30
WORKSHOP - SEO & SEM
-
20
Luni, 25 septembrie, 19:00 - 20:30
Parteneriate:
- Afiliați
- Rețele publicitare
- Influencers
- Cum să alegi partenerii potriviți
- Cum să optimizați performanța
-
21
Miercuri, 27 septembrie, 19:00 - 20:30
Retenția și recomandarea:
- Cum ne menținem utilizatorii interesați de brand / produs
- Segmentarea
- Programe de loialitate
- MGM (member gets members – programe de recomandare)
- Cum analizăm datele
-
22
Luni, 02 octombrie, 19:00 - 20:30
Fidelizarea partenerilor B2B. Partner Portal - Partea 1
- Prezentare generală a Portalului pentru parteneri și importanța acestuia pentru prezența pe web a unui business
- Avantajele utilizării Partner Portal pentru B2B eCOMM
- Cele mai bune practici pentru proiectarea și dezvoltarea unui portal pentru parteneri ușor de utilizat. Principii de proiectare și machete
-
23
Miercuri, 04 octombrie, 19:00 - 20:30
Fidelizarea partenerilor B2B. Partner portal - Partea 2
- Implementarea de funcții precum: profiluri de utilizator, formulare de înregistrare, tablouri de bord și rapoarte
- Oferiți o experiență unificată pentru clienți: web – ecomm – Partner portal
-
24
Miercuri, 11 octombrie, 19:00 - 20:30
Workshop - Programe de fidelizare pentru clienți B2C și B2B
-
Modul 3: Optimizarea campaniilor de marketing
-
25
Miercuri, 18 octombrie, 19:00 - 20:30
Strategia de lansare / Creează și execută propriile experimente:
- Pașii ideali ai unei lansări: lansare tehnică/ lansare soft/ lansare comercială
- Folosiți GROWS și PIES pentru a crea și clasa idei -> șabloane pe care le puteți folosi în practica de zi cu zi
- Învață să îți creezi propriul experiment
- Analizați și înțelegeți rezultatele (studiul datelor)
-
26
Joi, 19 octombrie, 19:00 - 20:30
WORKSHOP – AB testing
-
27
Luni, 23 octombrie, 19:00 - 20:30
Bugetare, planificare și resurse:
- Cum să creați un fișier de buget perfect funcțional
- Cum să creați cel mai bun mix media
- Cum să structurați o echipă de marketeri de performanță
- Ce sunt cele mai importante instrumente pe care le puteți folosi? Ce instrumente vă pot ajută să rezolvați probleme chiar și dacă aveți un buget redus
-
28
Marţi, 24 octombrie, 19:00 - 20:30
WORKSHOP - Bugetare și planificare
Află mai multe
Completează formularul de înregistrare și un consultant Skillab te va contacta cât de curând posibil pentru a-ți oferi mai multe informații despre conținut și taxa de participare.