Curs online Brand Strategy | Skillab Business School

BRAND
STRATEGY

11 SESIUNI

Paul Liam Du Bois

Head of Brand &
Creative Director
@ Homa Games

Brand & cultură

Dezvoltarea unui brand

Viteza culturii vs. Creionarea direcției de brand

Puterea imaginii în Metaverse

Workshop #1 Change Gamification

Date și indicatori de brand

Product Marketing

Brand Ownership

Comunicare, leadership și colaborare

Workshop #2 - Elaborarea unui brief de campanie

Campaign Pitch and Wrap-up

Învață cum să construiești o strategie de brand puternică & eficientă.

DATA:

26 Iunie 2023 - 31 Iulie 2023

DURATĂ:

5,5 săptămâni
Luni & Joi - de la ora 20:00

Brandurile sunt într-o constantă cursă de adaptare la nevoile consumatorilor, iar dezvoltarea tehnologiei și integrarea acesteia în relațiile dintre oameni obligă companiile să opteze pentru o poziționarea mult mai dinamică. Paul Liam îți propunere o abordare directă, actuală și utilă pentru o creștere continuă a brandului și construirea relevanței pe termen lung. Învață cum să construiești o strategie de brand care să genereze rezultate folosind principii inovative & creative care au funcționat pentru companii precum Google, Coca-Cola, Vogue, Nickelodeon, MTV și Sony.

Pentru cine este acest curs?

  • Chief Marketing Officer

    Dezvoltă-ți cunoștințele și expertiza învățând despre strategii care au avut succes. Fă o schimbare de impact în poziția pe care o ai cu ajutorul unui know-how care poate face diferența.

  • Marketing & Branding Professionals

    Cu ajutorul unei noi perspective poți să dezvolți noi capacități de viziune pentru brandul tău. Folosește-te de cunonștințele practice pentru a dezvolta strategii implementabile.

  • Proprietari de afaceri / CEO

    Reinventează-ți brandul și construiești strategii care vor aduce o creștere în organizație. Asigură o prezență solidă atât în B2B cât și pe piețel B2C.

  • Fondatori & Antreprenori

    Retenția clienților este dificilă, provocatoare, dar senzațional de utilă. Construiește o rețea de profesioniști care să asigure un business pe termen lung.

CUM?

 
  • INTERACTIV

    Învață printr-o metodă interactivă, live, cu ajutorul unui lector care îți va răspunde la toate întrebările și a unui mediu de studiu colaborativ format din profesioniști dispuși să împărtășească cunoștințe.

  • COMPLET

    Cu ajutorul asistenței personale din partea lectorului vei înțelege toate aspectele relevante cursului. Participă în sesiunile live de Q&A și nu ezita să ceri răspunsuri pentru toate întrebările care te pot ajuta în carieră.

Despre curs

  1. Actual

    Obține informații care să te ajute să rămâi mereu relevant pentru consumatori. Doar cu ajutorul unui narativ modern poți asigura un viitor brandului.

  2. Dinamic

    Piața este în continuă mișcare. Motiv pentru care este nevoie de o adaptare constantă la noile structuri culturale și tehnologice pe baza cărora să dezvolți metode de branding relevante pe termen lung.

  3. Gamification

    Folosind tehnici de gamification poți crește nivelul de interacțiune între brand și consumatori prin metode unice.

LECTOR

Paul Liam
Du Bois

  • Head of Brand & Creative Director @ Homa Games
  • Facilitează comunicarea optimă între comunități din peste 100 de țări din poziția de Global Head of Brand & Creative Director @ Home Games
  • Vastă experiență în realizarea și implementarea strategiilor de brand în companii de top
  • Peste 18 ani de experiență în companii precum MTV, Nickelodeon și Sony
  • A executat cu succes proiecte creative pentru Coca-Cola, Google, Vogue și Puma
  • Fondator O/A Group unde se realizează parteneriate cu industria creativă pentru dezvoltarea unor platforme de susținere pentru debutanții în antreprenoriat și inițiative non-profit

PROGRAM

  • 01

    Luni, 26 Iunie 2023, 20:00

    Brand & cultură

    Regândește perspectiva asupra brandingului și creează o poveste coerentă.

    • Rolul culturii și al storytelling-ului în dezvoltarea unei identități de brand dinamice
    • Oportunități și obiective ale strategiei de brand
    • Moștenirea unui brand într-o lume a comunicării dinamice
    • Importanța ascultării pulsului culturii audienței
    • Creativitate și design thinking - construirea unui brand multicultural

    Tema #1: Identificarea unui public cultural.

  • 02

    Joi, 29 Iunie 2023, 20:00

    Dezvoltarea unui brand

    Gândește outside the box și înțelege etapele cruciale de dezvoltare a brandului dintr-o nouă perspectivă.

    • Elementele cheie ale dezvoltării brandului
    • Identitatea de brand bazată pe tendințele culturale și analiza traseului de experiență al consumatorului
    • Transmiterea unei misiuni, a unei viziuni și a unor valori - Care este "De ce-ul” sincer al unui brand?
    • Nevoi și beneficii funcționale intenționate
    • Chemarea emoțională și personalitatea unui brand
    • Flexibilitate în cadrul unei povești de brand
    • Arhitectura organizațională a brand-ului: Branded House, Endorsed Brands, House of Brands

    Tema #2: Ideea identității unui brand

  • 03

    Luni, 3 Iulie 2023, 20:00

    Viteza culturii vs. Creionarea direcției de brand

    Înțelegerea modului în care se poziționează un brand. Analizați campaniile creative de poziționare a 5 mărci în diverse medii de comunicare.

    • Poziționarea de brand în diferite medii de comunicare
    • Navigarea rapidă a schimbării culturale în timpul procesului de poziționare a brandului
    • Bugetul brand-ului vs. impactul său
    • Concurența și dezavantajele
    • Puterea sincronizării
    • Influencer vs. generator de impact
    • Gaming-ul și influența Gamification asupra brand-ului și culturii
  • 04

    Joi, 6 Iulie 2023, 20:00

    Puterea imaginii în Metaverse

    Învață să adaptezi imaginea de brand la cerințele unei lumi care se află într-o continuă schimbare tehnologică.

    • Evoluția design-ului de brand în vremuri schimbătoare
      • Dezvoltări tehnologice și noi platforme
      • Schimbări culturale și generaționale
    • Adaptarea design-ului de brand pentru urmatoarele generații
    • Rebranding: Studiul de caz KIA

    Tema #3: Evoluția design-ului de brand

    Sesiune Q&A #1 Adresarea de provocări unice ale strategiei de brand

  • 05

    Luni, 10 Iulie 2023, 20:00

    Workshop #1 Change Gamification

    Lucrați în perechi pentru a gamifica diferite perspective motivante și împărtășiți ideile creative cu colegii.

    • Elemente și principii de game-design
    • Perspective motivante la un brand
      • Think Different & Inspire + Find your Greatness + Tastes like Home + Be Unconventional + Simplicity & Fortitude.
    • Exploatarea propriei creativități pentru a stimula ideile.

    Tema #4: Prognoza impactului brand-ului

  • 06

    Joi, 13 Iulie 2023, 20:00

    Date și indicatori de brand

    Învață cum să analizezi datele cantitative și calitative și să identifici noi oportunități de comunicare și poziționare.

    • Puterea datelor și limitările la experiența de brand
    • Dezavantajele OKR-urilor pentru asigurarea succesului brandului
    • Perspective socio-economice: adoptarea unei abordări globale senzitive la diversitatea locală
    • Stabilirea KPI-urilor și a altor indicatori puternici
    • Canale de comunicare adaptate la date
    • Experiența și colectarea de date
  • 07

    Luni, 17 Iulie 2023, 20:00

    Product Marketing

    Creează o sinergie între branding și produs, în concordanță cu strategia generală și mesajul companiei.

    • Introducere în managementul de produs și brandingul companiei
    • Identificarea nevoilor clienților
    • Dezvoltarea produsului și alinierea brandului
    • Măsurarea succesului unui produs
    • Construirea unei culturi de produs
  • 08

    Joi, 20 Iulie 2023, 20:00

    Brand Ownership

    Înțelege cum să stabilești încrederea în brand pe termen lung și cum ajută asociațiile și parteneriatele strategice la punerea în valoare a brandurilor.

    • Schimbările de brand ownership din era noastră
    • Perspectiva brandului de consumator: sinceritatea vs. brandul fals
    • Cum să menții comunicarea unui brand în vremuri dificile
    • Poziționarea unui brand în raport cu mediul înconjurător vs. greenwashing
    • Construirea unei încrederi autentice: puterea recunoașterii brandului

    Tema #5: Plan de campanie publicitară a brandului

  • 09

    Luni, 24 Iulie 2023, 20:00

    Comunicare, leadership și colaborare

    Perfecționează-ți comunicarea și mesajul de brand și învățață abilitățile care stau la baza implementării și lansării eficiente a strategiei de brand.

    • Împuternicirea echipelor remote și hibrid
    • Echilibrul: timpul de întâlnire vs. munca practică
    • Planificarea implementării strategiei de brand cu echipe remote
    • Comunicarea eficientă a obiectivelor de brand

    Tema #6: Provocările muncii în echipă.

  • 10

    Joi, 27 Iulie 2023, 20:00

    Workshop #2 - Elaborarea unui brief de campanie

    Dezvoltarea unei campanii de brand în jurul unui eveniment global prin selectarea unui moment cu impact semnificativ.

    • Tendințe de brand în cadrul evenimentelor de sărbători populare (Halloween, Ziua Îndrăgostiților, Crăciun, Anul Nou)
    • Dezvoltarea unui brief de campanie (în perechi)
    • Evidențierea elementelor cheie ale briefului
    • Utilizarea întregii puteri creative și a abilităților echipei
    • Punerea în valoare a marketingului în social media, a influencerilor și a puterii realităților Meta pentru a asigura prezența unui brand
    • Sfaturi privind prezentarea pentru a obține acordul brandului

    Tema #7: Pregătirea pitch-ului.

  • 11

    Luni, 31 Iulie 2023, 20:00

    Campaign Pitch and Wrap-up

    Prezentați un brief de campanie de brand și reflectați asupra posibilelor îmbunătățiri.

    • Prezentări de briefuri de campanie de brand și feedback
    • Reflectarea și privirea spre viitor:
      • dezvoltarea unei prezențe de lungă durată a campaniei și a impactului cultural
      • lucrul cu resurse (ne)limitate
      • evoluția și reutilizarea campaniei

    Tema #08: Obiective de dezvoltare profesională.
    Q&A #2: Obțineți îndrumări de dezvoltare profesională de la lector

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Câmp obligatoriu
Odată cu apăsarea butonului „înregistrare” ești de acord cu termenii și condițiile menționate în politica de confidențialitate și în politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Înregistrare