BRAND
STRATEGY
11 SESIUNI
Paul Liam Du Bois
Head of Brand &
Creative Director
@ Homa Games
Brand & cultură
Dezvoltarea unui brand
Viteza culturii vs. Creionarea direcției de brand
Puterea imaginii în Metaverse
Workshop #1 Change Gamification
Date și indicatori de brand
Product Marketing
Brand Ownership
Comunicare, leadership și colaborare
Workshop #2 - Elaborarea unui brief de campanie
Campaign Pitch and Wrap-up

Învață cum să construiești o strategie de brand puternică & eficientă.
DATA:
26 Iunie 2023 - 31 Iulie 2023
DURATĂ:
5,5 săptămâni
Luni & Joi - de la ora 20:00
Brandurile sunt într-o constantă cursă de adaptare la nevoile consumatorilor, iar dezvoltarea tehnologiei și integrarea acesteia în relațiile dintre oameni obligă companiile să opteze pentru o poziționarea mult mai dinamică. Paul Liam îți propunere o abordare directă, actuală și utilă pentru o creștere continuă a brandului și construirea relevanței pe termen lung. Învață cum să construiești o strategie de brand care să genereze rezultate folosind principii inovative & creative care au funcționat pentru companii precum Google, Coca-Cola, Vogue, Nickelodeon, MTV și Sony.
Pentru cine este acest curs?
-
Chief Marketing Officer
Dezvoltă-ți cunoștințele și expertiza învățând despre strategii care au avut succes. Fă o schimbare de impact în poziția pe care o ai cu ajutorul unui know-how care poate face diferența.
-
Marketing & Branding Professionals
Cu ajutorul unei noi perspective poți să dezvolți noi capacități de viziune pentru brandul tău. Folosește-te de cunonștințele practice pentru a dezvolta strategii implementabile.
-
Proprietari de afaceri / CEO
Reinventează-ți brandul și construiești strategii care vor aduce o creștere în organizație. Asigură o prezență solidă atât în B2B cât și pe piețel B2C.
-
Fondatori & Antreprenori
Retenția clienților este dificilă, provocatoare, dar senzațional de utilă. Construiește o rețea de profesioniști care să asigure un business pe termen lung.
CUM?
-
INTERACTIV
Învață printr-o metodă interactivă, live, cu ajutorul unui lector care îți va răspunde la toate întrebările și a unui mediu de studiu colaborativ format din profesioniști dispuși să împărtășească cunoștințe.
-
COMPLET
Cu ajutorul asistenței personale din partea lectorului vei înțelege toate aspectele relevante cursului. Participă în sesiunile live de Q&A și nu ezita să ceri răspunsuri pentru toate întrebările care te pot ajuta în carieră.
Despre curs
-
Actual Obține informații care să te ajute să rămâi mereu relevant pentru consumatori. Doar cu ajutorul unui narativ modern poți asigura un viitor brandului.
-
Dinamic Piața este în continuă mișcare. Motiv pentru care este nevoie de o adaptare constantă la noile structuri culturale și tehnologice pe baza cărora să dezvolți metode de branding relevante pe termen lung.
-
Gamification Folosind tehnici de gamification poți crește nivelul de interacțiune între brand și consumatori prin metode unice.
LECTOR

Paul Liam
Du Bois
- Head of Brand & Creative Director @ Homa Games
- Facilitează comunicarea optimă între comunități din peste 100 de țări din poziția de Global Head of Brand & Creative Director @ Home Games
- Vastă experiență în realizarea și implementarea strategiilor de brand în companii de top
- Peste 18 ani de experiență în companii precum MTV, Nickelodeon și Sony
- A executat cu succes proiecte creative pentru Coca-Cola, Google, Vogue și Puma
- Fondator O/A Group unde se realizează parteneriate cu industria creativă pentru dezvoltarea unor platforme de susținere pentru debutanții în antreprenoriat și inițiative non-profit
PROGRAM
-
01
Luni, 26 Iunie 2023, 20:00
Brand & cultură
Regândește perspectiva asupra brandingului și creează o poveste coerentă.
- Rolul culturii și al storytelling-ului în dezvoltarea unei identități de brand dinamice
- Oportunități și obiective ale strategiei de brand
- Moștenirea unui brand într-o lume a comunicării dinamice
- Importanța ascultării pulsului culturii audienței
- Creativitate și design thinking - construirea unui brand multicultural
Tema #1: Identificarea unui public cultural.
-
02
Joi, 29 Iunie 2023, 20:00
Dezvoltarea unui brand
Gândește outside the box și înțelege etapele cruciale de dezvoltare a brandului dintr-o nouă perspectivă.
- Elementele cheie ale dezvoltării brandului
- Identitatea de brand bazată pe tendințele culturale și analiza traseului de experiență al consumatorului
- Transmiterea unei misiuni, a unei viziuni și a unor valori - Care este "De ce-ul” sincer al unui brand?
- Nevoi și beneficii funcționale intenționate
- Chemarea emoțională și personalitatea unui brand
- Flexibilitate în cadrul unei povești de brand
- Arhitectura organizațională a brand-ului: Branded House, Endorsed Brands, House of Brands
Tema #2: Ideea identității unui brand
-
03
Luni, 3 Iulie 2023, 20:00
Viteza culturii vs. Creionarea direcției de brand
Înțelegerea modului în care se poziționează un brand. Analizați campaniile creative de poziționare a 5 mărci în diverse medii de comunicare.
- Poziționarea de brand în diferite medii de comunicare
- Navigarea rapidă a schimbării culturale în timpul procesului de poziționare a brandului
- Bugetul brand-ului vs. impactul său
- Concurența și dezavantajele
- Puterea sincronizării
- Influencer vs. generator de impact
- Gaming-ul și influența Gamification asupra brand-ului și culturii
-
04
Joi, 6 Iulie 2023, 20:00
Puterea imaginii în Metaverse
Învață să adaptezi imaginea de brand la cerințele unei lumi care se află într-o continuă schimbare tehnologică.
- Evoluția design-ului de brand în vremuri schimbătoare
- Dezvoltări tehnologice și noi platforme
- Schimbări culturale și generaționale
- Adaptarea design-ului de brand pentru urmatoarele generații
- Rebranding: Studiul de caz KIA
Tema #3: Evoluția design-ului de brand
Sesiune Q&A #1 Adresarea de provocări unice ale strategiei de brand - Evoluția design-ului de brand în vremuri schimbătoare
-
05
Luni, 10 Iulie 2023, 20:00
Workshop #1 Change Gamification
Lucrați în perechi pentru a gamifica diferite perspective motivante și împărtășiți ideile creative cu colegii.
- Elemente și principii de game-design
- Perspective motivante la un brand
- Think Different & Inspire + Find your Greatness + Tastes like Home + Be Unconventional + Simplicity & Fortitude.
- Exploatarea propriei creativități pentru a stimula ideile.
Tema #4: Prognoza impactului brand-ului
-
06
Joi, 13 Iulie 2023, 20:00
Date și indicatori de brand
Învață cum să analizezi datele cantitative și calitative și să identifici noi oportunități de comunicare și poziționare.
- Puterea datelor și limitările la experiența de brand
- Dezavantajele OKR-urilor pentru asigurarea succesului brandului
- Perspective socio-economice: adoptarea unei abordări globale senzitive la diversitatea locală
- Stabilirea KPI-urilor și a altor indicatori puternici
- Canale de comunicare adaptate la date
- Experiența și colectarea de date
-
07
Luni, 17 Iulie 2023, 20:00
Product Marketing
Creează o sinergie între branding și produs, în concordanță cu strategia generală și mesajul companiei.
- Introducere în managementul de produs și brandingul companiei
- Identificarea nevoilor clienților
- Dezvoltarea produsului și alinierea brandului
- Măsurarea succesului unui produs
- Construirea unei culturi de produs
-
08
Joi, 20 Iulie 2023, 20:00
Brand Ownership
Înțelege cum să stabilești încrederea în brand pe termen lung și cum ajută asociațiile și parteneriatele strategice la punerea în valoare a brandurilor.
- Schimbările de brand ownership din era noastră
- Perspectiva brandului de consumator: sinceritatea vs. brandul fals
- Cum să menții comunicarea unui brand în vremuri dificile
- Poziționarea unui brand în raport cu mediul înconjurător vs. greenwashing
- Construirea unei încrederi autentice: puterea recunoașterii brandului
Tema #5: Plan de campanie publicitară a brandului
-
09
Luni, 24 Iulie 2023, 20:00
Comunicare, leadership și colaborare
Perfecționează-ți comunicarea și mesajul de brand și învățață abilitățile care stau la baza implementării și lansării eficiente a strategiei de brand.
- Împuternicirea echipelor remote și hibrid
- Echilibrul: timpul de întâlnire vs. munca practică
- Planificarea implementării strategiei de brand cu echipe remote
- Comunicarea eficientă a obiectivelor de brand
Tema #6: Provocările muncii în echipă.
-
10
Joi, 27 Iulie 2023, 20:00
Workshop #2 - Elaborarea unui brief de campanie
Dezvoltarea unei campanii de brand în jurul unui eveniment global prin selectarea unui moment cu impact semnificativ.
- Tendințe de brand în cadrul evenimentelor de sărbători populare (Halloween, Ziua Îndrăgostiților, Crăciun, Anul Nou)
- Dezvoltarea unui brief de campanie (în perechi)
- Evidențierea elementelor cheie ale briefului
- Utilizarea întregii puteri creative și a abilităților echipei
- Punerea în valoare a marketingului în social media, a influencerilor și a puterii realităților Meta pentru a asigura prezența unui brand
- Sfaturi privind prezentarea pentru a obține acordul brandului
Tema #7: Pregătirea pitch-ului.
-
11
Luni, 31 Iulie 2023, 20:00
Campaign Pitch and Wrap-up
Prezentați un brief de campanie de brand și reflectați asupra posibilelor îmbunătățiri.
- Prezentări de briefuri de campanie de brand și feedback
- Reflectarea și privirea spre viitor:
- dezvoltarea unei prezențe de lungă durată a campaniei și a impactului cultural
- lucrul cu resurse (ne)limitate
- evoluția și reutilizarea campaniei
Tema #08: Obiective de dezvoltare profesională.
Q&A #2: Obțineți îndrumări de dezvoltare profesională de la lector
Înregistrare
Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.