Curs online Advanced Marketing Strategies — te vom învăța cum să îți dezvolți viziunea de marketing | Skillab Business School

ADVANCED
MARKETING
STRATEGIES

11 CURSURI

Stijn Demeersseman

GENERAL MANAGER &
SENIOR CATEGORY LEADER
ÎN UK/UE AMAZON

Planul de Marketing

Corporate & Strategia de Marketing

Produs & Consumatori

Canale de marketing

Canale de distribuire

Valoarea unui framework

Formula din Retail

Revenue Growth Management

De la Vânzare la Co-Creație

Role-Play: Live retail Pitch

Sesiune Q&A

Perioada cursului:

DATA:

17 Mai 2023 - 5 Iulie 2023

DURATĂ:

5 SĂPTĂMÂNI, 11 CURSURI
LUNI & MIERCURI, 19:30

Limba în care se ține cursul:

Engleză (Intermediar)

 

Curs live Online: Realizează o strategie de marketing câștigătoare

Dacă strategia ta de marketing ar face mai mult decât să vândă? Succesul unui business înseamnă și o relație pe termen lung între brand și consumatori.

Descoperă toate secretele unui plan strategic corect și optim în cadrul cursului de 5 săptămâni, alături de Stijn Demeerssman, General Manager & Senior Category Leader în UK/UE pentru Amazon. Rescrie modul în care ți-ai construit strategia de marketing și ține cont de research, analiza competiției și nevoile clienților. Dezvoltă-ți viziunea de marketing și află cum să integrezi noul skill în strategia produsului tău.

Cui se adresează acest curs?

  • CMO, directori de marketing și manageri

    Dezvoltă-ți aptitudinile și privește proiectele dintr-o perspectivă holistică, prin alinierea strategiei la scopurile organizației.

  • Antreprenori

    Construiește, dezvoltă și optimizează strategia de business. Învață cum să creezi un plan de marketing pe termen lung și cum să îl pui în practică.

  • Specialist de marketing

    Un nou orizont pentru cunoștințele tale. Cursul care îți va da mai multă încredere în prezentarea ideilor și un pas mai aproape de funcția de senior.

Dezvoltarea ta începe aici.

  • Se poate mai interactiv?

    Cursurile Skillab sunt speciale tocmai prin faptul că sunt live, online, aspect care facilitează o interacțiune mai amplă cu lectorul și ceilalți cursanți. Toate acestea înseamnă feedback în timp real.

  • De la manual la viața reală

    În cele 11 lecții vei avea parte de 7 teme care se aplică perfect și în cariera ta. Asta te va ajuta să îți dezvolți skill-urile prin care să vinzi un produs și să îl prezinți cu încredere.

Despre curs

  1. Planul de marketing

    Învață cum să dezvolți o strategie de marketing profesionistă din prima săptămână de curs. Vei afla cele mai noi tehnici prin care să-ți maximizezi integrarea produsului în strategie.

  2. Stai mereu la curent cu piața

    Asigură-te că planul tău de marketing e mereu conform tendințelor din piață și celor mai noi tendințe. Înțelege canalele de marketing, de la digital la e-retail.

  3. Tool-uri profitabile

    Dezvoltă skill-uri aplicabile pe care să le transformi în profit. Vei înțelege mai bine planurile de marketing, cerințele, piața și vei avea know-how-ul necesar pentru a impresiona investitorii.

LECTOR

Stijn
Demeersseman

 
  • General Manager & Senior Category Leader în UK/UE @ Amazon
  • Team leader pentru echipa care s-a ocupat de tranziția Amazon în perioada Brexit, acoperind parteneriatele furnizorilor în departamentele de Publicitate, Retail și Tech Solutions
  • Un vizionar al business-ului cu peste 20 de ani de experiență în companii celebre din Europa, APAC și Australia. Specializat în transformări organizaționale și poziționarea afacerilor și brandurilor de succes
  • Mai mult de 10 ani petrecuți în poziții cheie la Procter & Gamble, inclusiv Customer Business Development Team Leader, poziție din care s-a ocupat de cel mai mare proiect al companiei, cu 1.500 FTE-uri și un NVP de $150m
  • A petrecut peste 10 ani la L’Oréal, în diverse poziții de General Management, de unde a coordonat, dezvoltat și executat strategii comerciale pentru mai multe piețe
  • Deține un master în International Business Economics la Norwegian School of Economics, și este fluent în engleză, franceză și neerlandeză

PROGRAM

  • 01

    Miercuri, 17 mai 2023

    Planul de Marketing

    • Conceptele cheie și terminologia din strategia de marketing
    • Definirea unui plan de marketing care trebuie dezvoltat în timpul cursului
    • Descoperă-ți rolul în companiei și identifică punctele forte și slăbiciunile companiei
  • 02

    Luni, 22 mai 2023

    Corporate & Strategia de Marketing

    • Învață cum să dezvolți o analiză a obiectivelor de business
    • Cum să unești planul de marketing de strategia de business

    Temă: analizează strategia și prioritățile business-ului din care faci parte

  • 03

    Miercuri, 24 mai 2023

    Produs & Consumatori

    • Înțelege diferența dintre product-centric și consumer-centric
    • Învață diferențe și legăturile dintre consumator, client și shopper
    • Identifică și construiește profilul unei baze de consumatori

    Temă: Dezvoltă primul stagiu al planului de marketing - sumar de business, audiență, plusuri, minusuri

  • 04

    Luni, 6 iunie 2023

    Canale de marketing

    • Evaluarea canalelor de marketing și strategii pentru clienți
    • Învață cum să construiești o strategie perfectă pentru audiențe specifice

    Temă: Dezvoltă a doua etapă a planului tău de marketing - marketing mix & marketing campaing

  • 05

    Miercuri, 7 iunie 2023

    Canale de distribuire

    • Dezvoltă skill-urile necesare unei strategii go-to-market
    • Învață cum să rezolvi un conflict și să construiești un model de business sustenabil
    • Cum și ce decizii să iei pentru lansarea unui canal între tine și consumator

    Temă: A III-a etapă a planului de marketing - viziunea business-ului și timeframe

  • 06

    Luni, 12 iunie 2023

    Valoarea unui framework

    • Învață cum să echilibrezi prioritățile de business și să definitivezi un framework optim
    • Află diferența dintre valoare și preț

    Temă de grup: Dezvoltă a IV-a etapă a planului de marketing alături de colegi - analiza SWOT, împărtășirea de experiențe și resurse

  • 07

    Miercuri, 14 iunie 2023

    Formula din Retail

    • Înțelege diferențele care transformă un brand într-un succes
    • Identifică oportunități prin care să optimizezi brandul fără investiții financiare suplimentare

    Temă de grup: Dezvoltă a V-a etapă a planului de marketing - value proposition, valoare și profit

  • 08

    Miercuri, 21 iunie 2023

    Revenue Growth Management

    • Învață cum să investești pentru creștere și profit
    • Cum să dezvolți un plan care să țină pasul cu schimbările de preț

    Temă: Dezvoltă a VI-a etapă a planului de marketing - bugetarea

  • 09

    Luni, 26 iunie 2023

    De la Vânzare la Co-Creație

    • Integrează nevoile clienților în planul de marketing
    • Învață cum să treci de la o abordare one-way la una colaborativă alături de retailer

    Temă: Pregătește pitch-ul pentru brandul/produsul/serviciul tău, bazându-te pe planul de marketing

  • 10

    Miercuri, 28 iunie 2023

    Role-Play: Live retail Pitch

    • Transformă strategia în povești care să inspire și impresioneze
    • Dezvoltă skill-urile necesare unei prezentări
  • 11

    Miercuri, 5 iulie 2023

    Sesiune Q&A

    • Lectorul e pregătit să răspundă la toate întrebările tale

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Câmp obligatoriu
Odată cu apăsarea butonului „înregistrare” ești de acord cu termenii și condițiile menționate în politica de confidențialitate și în politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Înregistrare