Vinerea Neagră pe Skillab
00 zile
:
00 ore
:
00 minute
:
00 secunde
Înregistrează-te

Curs online

BRAND MANAGER

Victor Teioșanu Regional Q-Commerce Director
SEE la Glovo

PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI

DATA:

24 ianuarie - 3 martie 2023

DURATA:

10 CURSURI, 5 SĂPTĂMANI
Marți & Joi, 19:00

CURS ONLINE LIVE, ALĂTURI DE UN EXPERT ÎN BRAND MANAGEMENT

 

Dacă marketingul clasic este despre ofertele de aici și acum, atunci brandingul înseamnă loialitate pe termen lung. Acest lucru necesită o strategie care să includă misiunea, valoarea și esența brandului.

 

Împreună cu Victor Teioșanu, Regional Q-Commerce Director SEE la Glovo vei învăța cum să creezi o strategie de brand de la cercetarea pieței până la identitatea brandului și comunicare.

ÎȚI RECOMANDĂM CURSUL DACĂ EȘTI:

  • Specialist în marketing și comunicare

    &Vei înțelege modul în care comportamentul consumatorului modelează strategia de brand, comunicarea și planul media. Dobândește cunoștințe și abilități practice pentru a crea branduri și a-ți avansa cariera.

  • Antreprenor

    Îți vei putea crea propriul brand pas cu pas și dobândi elemente cheie ale strategiilor de brand care îți pot duce brandul la următorul nivel. Creează un brand de renume care îți va crește vânzările și va ieși din evidență față de concurenți.

  • Freelancer

    Vei afla cum să construiești un brand de succes și vei analiza noi oportunități de carieră.

  • Angajat în orice domeniu

    Indiferent de domeniul în care activezi, vei învăța procesul de creare a unei strategii de brand și vei dobândi cunoștințele și abilitățile necesare pentru a avansa în cariera ta.

OBȚINE O ABORDARE MODERNĂ ASUPRA DEZVOLTĂRII UNUI BRAND

  • Rolul consumatorilor în branding

    În prezent, consumatorii au un nou rol - în loc să fie simpli receptori ai mesajului, acum sunt actori care determină ce este un brand sau ce ar trebui să fie, prin intermediul interacțiunilor online. Așadar, cum putem construi un brand puternic, care nu doar să supraviețuiască, ci să exceleze în aceste condiții?

     

  • Mergi mai departe de branding

    Care este viitorul brandingului? Brandurile au fost create pentru a oferi consistență și coerență comunicării unui produs. Noua paradigmă a comunicării cere astfel un comportament organic al brandului, adaptare și schimbare în timp real.

SUBIECTELE PE CARE LE VEI STUDIA:

  1. CERCETARE & IDENTITATE

    Definește personalitatea brandului tău. Vei învăța să definești poziționarea mărcii efectuând analize de piață și de concurența brandului pe care l-ai ales. Vei afla cum să ieși în evidență față de concurență. În plus, vei afla despre ideea de brand și valoarea brandului, vei defini caracterul și identitatea brandului.

  2. COMUNICARE & CAMPANII

    Creează o strategie de comunicare clară. Vei învăța cum să creezi, să planifici și să execuți strategii concrete și să le corelezi cu diferite etape. Vei învăța să creezi brief-uri de comunicare, să evaluezi idei și campanii de comunicare. Cu o strategie inteligentă, vei învăța cum să creezi și să lansezi campanii publicitare eficiente.

  3. PERFORMANȚĂ

    Stabilește și măsoară succesul brandului tău. Vei construi campanii integrate de comunicare pe diferite canale și vei învăța cum să le monitorizezi și să le analizezi. Vei învăța cum reușesc companiile cu performanțe crescute să folosească brandingul drept diferențiator, care să crească și rezultatele de business.

Profesor:

Victor Teioșanu

  • Regional Q-Commerce Director SEE la Glovo.
  • În prezent coordonează activitatea departamentului în 8 țări din Europa de Sud Est.
  • Experiență demonstrată de peste 15 ani în marketing și comunicare la companii de top FMCG.
  • În ultimii 13 ani a contribuit la povestea de succes a mărcilor Ursus Breweries printre care se numără relansarea Ursus și creșterea brandului Ciucaș, fapt care a condus la titlul de "cel mai valoros portofoliu de branduri românești" în 2020 și 2021. De asemenea, a consolidat portofoliu de branduri Premium - Peroni, Pilsner Urquell, Grolsch și a lansat branduri noi precum Kozel.
  • A fost responsabil pentru branduri precum Ariel, ACE și Mr Proper la Procter & Gamble, în toată regiunea Balcanică, care este formată din 7 țări.
  • A coordonat atât branduri locale românești,cât și globale precum Peroni și Ariel.
  • Certificări academice de Master în Marketing Internațional.
  • Certificare USB Executive Development la University of Stellenbosch Business School sau Marketing Leadership Masterclass.

Program

  • 01

    24 ianuarie, 19:00 - 20:30 / marți

    Introducere în brand management

    • Definiția și caracteristicile brandului
    • Importanța brandului pentru un business
    • Ce au în comun brandurile de succes
    • Procesul de brand management
  • 02

    26 ianuarie, 19:00- 20:30 / joi

    Segmentarea pieței

    • Analiza pieței (dimensiune, structură, dinamică)
    • Identificarea oportunităților de creștere pentru brandul nostru
    • Identificarea corectă a competiției și evaluare comparativă
  • 03

    31 ianuarie, 19:00 - 20:30 / marți

    Surse de date publice și accesibile

    • Descrierea mixului de marketing
    • Auditul de brand în raport cu piața și competiția
    • Obiectivele brandului
    • Identificarea factorilor de creștere și a barierelor
  • 04

    2 februarie, 19:00- 20:30 / joi

    Audiența brandului & insights

    • Alegerea corectă a audienței brandului
    • Metode de segmentare a audienței
    • Ce este un insight și la ce ne ajută
    • Modalități de a genera și evalua insight-uri pentru brand
  • 05

    7 februarie, 19:00 - 20:30 / marți

    Poziționarea de brand

    • Brand Purpose
    • Beneficiile emoționale ale brandului
    • Beneficiile funcționale ale brandului
    • Brand Ladder
  • 06

    9 februarie, 19:00- 20:30 / joi

    Identitatea și arhitectura de brand

    • Caracterul brandului. Arhetipuri.
    • Construirea identității vizuale
    • Arhitectura de brand
  • 07

    14 februarie, 19:00 - 20:30 / marți

    Comunicarea de brand 1

    • Platforma creativă a brandului
    • Brief inspirațional
    • Generarea conceptelor de brand
  • 08

    16 februarie, 19:00- 20:30 / joi

    Comunicarea de brand 2

    • Evaluarea ideilor creative
    • Metode de testare preliminara a comunicării
    • Planificarea campaniei de comunicare
    • Bugetarea campaniei de comunicare
    • Producția campaniei de comunicare
  • 09

    28 februarie, 19:00 - 20:30 / marți

    Comunicare 360

    • Comunicare în digital, OOH, radio
    • Comunicare la punctul de vânzare
    • Comunicare în interiorul organizației
    • Sponsorizări/parteneriate influencers
  • 10

    2 martie, 19:00- 20:30 / joi

    Planul integrat de comunicare

    • Planul de media
    • Planul integrat de comunicare
    • Monitorizarea performanței campaniei și a brandului (metode, metrici)

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Câmp obligatoriu
Odată cu apăsarea butonului „înregistrare” ești de acord cu termenii și condițiile menționate în politica de confidențialitate și în politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.