OBIECTIV: Cursanții vor afla cum arată o carieră în domeniul Art Direction, vor învăța cum arată o zi din viața unui director artistic într-o agenție de publicitate și care sunt competențele necesare pentru a deveni director artistic.
Tema 1: Găsiți 1-2 surse de inspirație (pot fi alți artiști, reprezentanți, bloguri de artă etc.) în afară de Instagram, Pinterest și Behance și adăugați-le în documentul Google Docs comun (vă rugăm să evitați dublurile).
OBIECTIV: Cursanții vor învăța fiecare etapă a procesului de creare a unei campanii publicitare din perspectiva directorului artistic.
OBIECTIV: Cursanții vor avea o experiență practică în prima etapă a procesului de creație: Brief-ul. Vor avea o imagine de ansamblu a strategiei de brand și a modului de aplicare a acesteia la procesul creativ.
Pregătire pentru Workshop:
Revizuiți rezumatul furnizat, astfel încât să fiți pregătiți să lucrați la el la cursul următor.
OBIECTIV: Cursanții vor învăța cum să identifice diferența dintre o viziune culturală și o idee și vor dobândi experiență practică pentru a exersa modul în care pot concepe rapid idei creative.
Tema 2: Joy va oferi un nou brief pentru proiectul de curs (campanie publicitară). Generați 3-5 idei pe baza briefului oferit, scrieți-le în white paper (sau într-un slide de keynote).
De citit (optional): https://heywhipple.com/leveraging-conflict-tension-to-get-to-better-ideas/
OBIECTIV: Cursanții vor învăța tehnicile cheie de concepere și capcanele obișnuite în onceptualizarea unor idei creative unice. Acest curs îi va pregăti pe cursanți pentru a utiliza abilitățile de concepting ca director artistic pentru a crea idei conduse de povești.
Tema 3: Continuați să revizuiți ideile și să elaborați execuțiile din campania dumneavoastră:
OBIECTIV: Cursanții vor dobândi abilități practice în ceea ce privește modul de a da, primi și gestiona criticile și feedback-ul și vor înțelege cum se integrează acestea în procesul creativ.
OBIECTIV: Cursanții vor învăța cum să își pună în practică abilitățile de creare a unor prezentări menite să vândă lucrări creative.
Tema 4:
Elaborați o prezentare de 3-5 slide-uri (vi se va da un template), incluzând un mood board și un ghid de stil pentru aspectul/ senzația campaniei dumneavoastră (tipul campaniei, imagini, gif-uri, video și paleta de culori). Pregătiți-vă să le vindeți colegilor de curs ideea creativă concepută la cursurile anterioare, așa cum ați face-o unui client.
OBIECTIV: Cursanții vor învăța tehnici practice de prezentare a ideilor în fața conducerii și de vânzare a unor lucrări creative bune clienților.
Tema 5: Proiect de curs: Campanie publicitară 360°.
Continuați să vă creați și să vă modelați ideea principală pentru a fi pregătită pentru portofoliu până la cursul 11, revizuind orice machetă, rafinând textul și îmbunătățind execuțiile pentru a fi mai creative și mai atractive.
Trimiteți un set de slide-uri cu Campania publicitară 360°, care trebuie să includă:
Opțiune alternativă: sunteți binevenit să realizați campania pe baza propriului proiect sau briefing. Lucrați cu elementele și trimiteți campania împreună cu brief-ul sau descrierea sarcinii.
OBIECTIV: Cursanții vor studia cum să dea viață ideilor creative în fața unui consumator și vor examina campaniile realizate de cei mai buni dintre cei mai buni din această profesie.
Tema 6:
Creați un titlu de PR pentru campania dvs. pe baza exemplului discutat în clasă. (credit suplimentar)
OBIECTIV: Cursanții vor învăța modalități practice de a interacționa cu alți profesioniști creativi din cadrul agențiilor, precum și cum să inspire și să conducă profesioniști creativi din afara agențiilor.
OBIECTIV: Cursanții vor învăța cum să creeze un portofoliu pentru un director artistic în publicitate, precum și procesul și abilitățile necesare pentru a construi un portofoliu. De asemenea, studenții vor beneficia de o evaluare a portofoliului ca parte a procesului de învățare.
Tema 7: Revizuiți-vă portofoliul, identificați zonele de îmbunătățit. După ce ați finalizat proiectul de curs, adăugați-l la portofoliu. Trimiteți portofoliul pentru revizuire și scrieți un comentariu cu privire la ceea ce a fost îmbunătățit / ar trebui îmbunătățit. (credit suplimentar)
OBIECTIV: Cursanții vor primi sfaturi practice despre cum să facă networking cu profesioniști din industrie și vor exersa tehnici de interviu testate și des folosite.