Curs online de Art director — ajutăm la crearea de publicitate care va deveni virală | Skillab Business School
 
 
 
Curs online live
 

Art director

Poți să fii plin de idei creative, dar să nu poți să le pui în practică fiindcă nu ai instrumentele necesare pentru a da o direcție clară viziunii tale.

Tot ce îți lipsește e îndrumarea. Așa că alătură-te lui Joy Li De Meulemeester, Creative Director la McCann New York, și află cum poți crea reclame care să ajungă virale.
Gestionează comunicarea mai eficient cu ajutorul brief-urilor creative
Dezvoltă și execută idei creative pe baza brief-urilor
Creează mood boards și ghiduri de stil pentru a consolida identitatea vizuală a brandului (VBI)
Folosește storytelling-ul pentru a lansa campanii virale
Creează campanii care pot influența publicul pe diverse platforme de media
Învață de la un profesionist care își va împărtăși experiența sa la o companie internațională:
 
Creative Director
McCann New York
 
A deținut funcții la companii media de top, cum ar fi Adweek, AdAge, The Drum, Campaign, StopPress, Fast Company și multe altele.
Peste 13 ani de experiență în roluri creative diverse, cu clienți în domenii precum FMCG, finanțe, fashion și sport, la nivel local cât și internațional.
Experiență cu un stil de viață nomad care i-a oferit lui Joy dexteritatea culturală de a construi echipe de creatori care reflectă diferite culturi.
A câștigat multiple Drum Awards, a fost jurat la New York Festivals, iar arta ei este reprezentată de Illustrious Worlds.
Abordarea noastră este de a oferi nu numai teorie, ci și cunoștințe utile pe care să le poți aplica în munca ta pentru a-ți atinge obiectivele profesionale.
 
Despre Curs
Identitate de brand
Vei învăța să creezi mood boards și ghiduri de stil pentru a consolida identitatea vizuală a brandului tău (VBI), dar vei analiza și studiile de caz și imaginile de brand ale marilor companii precum Burger King, IKEA, Heineken și multe altele.
Campanii virale
Reclamele evoluează de la o zi la alta. Ce i-a plăcut publicului azi poate fi dat la o parte mâine. Învață cum poți crea campanii relevante și cum poți să îți faci brandul să ajungă viral cu ele.
Dezvoltare
Creează un portofoliu care te va ajuta în procesul de angajare. Joy te va ajuta să îți dezvolți skill-uri atât creative, cât și de leadership și te va învăța cum să ajungi să lucrezi pentru agenții care se potrivesc cu stilul tău creativ.
 
 
Data:
2 Martie 2023
Durata:
6 săptămâni
12 lecții
Marți și Joi,
8 PM EET
Format:
Lecții live
+ Exerciții practice
+ Feedback personal de la instructor
Limba:
Engleză
 
Vrem să ai cea mai bună experiență de learning. Așa că oferim:
Cunoștințe practice
Pentru a consolida materialul cursurilor, am dezvoltat exerciții practice și specifice. Cu ajutorul lor, vei învăța cum să formezi relații cu audiența și să stabilești care este viziunea ta ca Art Director.
Suport în procesul de învățare
Profesorul îți va oferi feedback și va răspunde la toate întrebările care pot apărea în timpul cursului. De asemenea, noi vom fi alături de tine și te vom susține pe tot parcursul procesului.
 
PROGRAMA
1.
Ce este Art Direction?
JOI (3/2). 8 PM EET

OBIECTIV: Cursanții vor afla cum arată o carieră în domeniul Art Direction, vor învăța cum arată o zi din viața unui director artistic într-o agenție de publicitate și care sunt competențele necesare pentru a deveni director artistic.

  • - Designer vs Art Director vs Creative Director
  • - Director artistic în publicitate vs. alte industrii
  • - Sarcinile de bază ale unui Art Director și competențele necesare
  • - Instrumentele standard ale directorului artistic
  • - Surse creative de inspirație: Ce înseamnă o direcție artistică excelentă?

Tema 1: Găsiți 1-2 surse de inspirație (pot fi alți artiști, reprezentanți, bloguri de artă etc.) în afară de Instagram, Pinterest și Behance și adăugați-le în documentul Google Docs comun (vă rugăm să evitați dublurile).

2.
Procesul Creativ în Publicitate
MARȚI (3/7). 8 PM EET

OBIECTIV: Cursanții vor învăța fiecare etapă a procesului de creare a unei campanii publicitare din perspectiva directorului artistic.

  • - Ce este o campanie publicitară?
  • - Tipuri de canale media
  • - Studii de caz: Cele mai bune reclame din lume în diferite categorii
  • - Prezentare generală a procesului de creație de la început până la sfârșit
    • - Brief, Concepting, Concepting din nou și din nou, Pitching și vânzarea creativă, Craft și producție
3.
Brief-ul
JOI (3/9). 8 PM EET

OBIECTIV: Cursanții vor avea o experiență practică în prima etapă a procesului de creație: Brief-ul. Vor avea o imagine de ansamblu a strategiei de brand și a modului de aplicare a acesteia la procesul creativ.

  • - Importanța unei bune strategii de brand și a unor perspective umane originale
  • - Propuneri unice de vânzare, public țintă, idei care definesc marca
  • - Adevărul uman vs. înțelegere vs. observație
  • - Punerea întrebărilor corecte
  • - Sursele de inspirație ca "thought starters" sau platforme pentru formularea ideilor
  • - Clișeu vs. trend: trope-uri clasice de publicitate care trebuie evitate

Pregătire pentru Workshop:
Revizuiți rezumatul furnizat, astfel încât să fiți pregătiți să lucrați la el la cursul următor.

4.
Concepting pentru prima oară
MARȚI (3/14). 8 PM EET

OBIECTIV: Cursanții vor învăța cum să identifice diferența dintre o viziune culturală și o idee și vor dobândi experiență practică pentru a exersa modul în care pot concepe rapid idei creative.

  • - Idei bune vs. idei grozave
  • - Foaia albă din prima rundă
  • - Viziunea culturală vs o idee
  • - Studii de caz: tehnici clasice / cele mai bune lucrări din clasă
    • - Programul de adopție a animalelor de companie Pedigree - Crearea unei comunități
  • - Cum se utilizează un "Deck of Brilliance
  • - Workshop: În grupuri, faceți un brainstorming de 5 minute pe baza briefului furnizat data trecută: free flow, scrieți cât mai multe idei care vă vin în minte în 5 minute - orice este permis (replici concludente, un vizual, un punct de tensiune etc.).

Tema 2: Joy va oferi un nou brief pentru proiectul de curs (campanie publicitară). Generați 3-5 idei pe baza briefului oferit, scrieți-le în white paper (sau într-un slide de keynote).
De citit (optional): https://heywhipple.com/leveraging-conflict-tension-to-get-to-better-ideas/

5.
Concepting 2.0
JOI (3/16). 8 PM EET

OBIECTIV: Cursanții vor învăța tehnicile cheie de concepere și capcanele obișnuite în onceptualizarea unor idei creative unice. Acest curs îi va pregăti pe cursanți pentru a utiliza abilitățile de concepting ca director artistic pentru a crea idei conduse de povești.

  • - Ieșirea dintr-un blocaj
  • - Elemente de storytelling și ce face o poveste convingătoare
  • - Cum să spui o poveste în câteva secunde
  • - Studii de caz: tehnici clasice / cele mai bune lucrări din clasă (continuare)
  • - Surse de inspirație pentru publicitate: D&AD, One Show, Clios, câștigătorii de la Cannes / Lovetheworkmore.com

Tema 3: Continuați să revizuiți ideile și să elaborați execuțiile din campania dumneavoastră:

  • - Propuneți o idee principală
  • - Creați 1-2 machete de execuție pentru print în care aveți cea mai multă încredere (fie o schiță pe hârtie, fie o compoziție în Photoshop/Illustrator/Canva/Fotopea etc.).

6.
Feedback & Mentorat
MARȚI (3/21). 8 PM EET

OBIECTIV: Cursanții vor dobândi abilități practice în ceea ce privește modul de a da, primi și gestiona criticile și feedback-ul și vor înțelege cum se integrează acestea în procesul creativ.

  • - Feedback de calitate vs. critică
  • - Metode eficiente de feedback
  • - Oferirea de feedback echipei dvs.
  • - Mentoratul altor creativi
  • - Primirea de feedback din partea clienților dvs.
  • - Workshop: împărțiți-vă în grupuri de 3-4 persoane pentru a prezenta idei și a oferi feedback pe idei în grup
7.
Pregătirea ideilor pentru prezentare
JOI (3/23). 8 PM EET

OBIECTIV: Cursanții vor învăța cum să își pună în practică abilitățile de creare a unor prezentări menite să vândă lucrări creative.

  • - Elementele unui deck bun
    • - Exemple de prezentări creative
    • - Utilizarea de videoclipuri și animații
    • - Cum să prezentați idei creative intangibile în slide-uri tangibile
  • - Transpunerea ideilor proprii în design
    • - Revizuirea fundamentelor de design
  • - Construirea identităților de marcă și crearea unui VBI pentru campania dumneavoastră
  • - Studii de caz: exemple de VBI-uri

Tema 4:
Elaborați o prezentare de 3-5 slide-uri (vi se va da un template), incluzând un mood board și un ghid de stil pentru aspectul/ senzația campaniei dumneavoastră (tipul campaniei, imagini, gif-uri, video și paleta de culori). Pregătiți-vă să le vindeți colegilor de curs ideea creativă concepută la cursurile anterioare, așa cum ați face-o unui client.

8.
Prezentarea Ideilor Proprii
MARȚI (3/28). 8 PM EET

OBIECTIV: Cursanții vor învăța tehnici practice de prezentare a ideilor în fața conducerii și de vânzare a unor lucrări creative bune clienților.

  • - Întotdeauna să vinzi: cum să faci ca ideile bune să fie grozave și să convingi clienții să le cumpere
  • - Vânzarea către un client vs. vânzarea către șeful tău
  • - Cadrul de prezentare
  • - Găsirea stilului de prezentare care vă caracterizează
  • - Workshop: Împărțiți-vă în grupuri de 3-4 persoane pentru a vă exersa prezentarea, fiți pregătiți să vă împărtășiți deck-ul cu ceilalți.

Tema 5: Proiect de curs: Campanie publicitară 360°.
Continuați să vă creați și să vă modelați ideea principală pentru a fi pregătită pentru portofoliu până la cursul 11, revizuind orice machetă, rafinând textul și îmbunătățind execuțiile pentru a fi mai creative și mai atractive.
Trimiteți un set de slide-uri cu Campania publicitară 360°, care trebuie să includă:

  • - perspective umane + numele ideii și un write-up
  • - 1-2 reclame tipărite
  • - 1+ execuții suplimentare (social, tv, film, OOH, activare)
  • - moodboard
  • - ghid de stil

Opțiune alternativă: sunteți binevenit să realizați campania pe baza propriului proiect sau briefing. Lucrați cu elementele și trimiteți campania împreună cu brief-ul sau descrierea sarcinii.

9.
Creație și producție
JOI (3/30). 8 PM EET

OBIECTIV: Cursanții vor studia cum să dea viață ideilor creative în fața unui consumator și vor examina campaniile realizate de cei mai buni dintre cei mai buni din această profesie.

  • - Importanța "meșteșugăritului"
  • - Studii de caz: cele mai bine realizate campanii - TBC
  • - Procesul de producție și rolul directorului artistic în cadrul acestuia
  • - Cum să creezi un hook de PR
    • - Exemplu de titlu într-o prezentare
    • - Reclama în media câștigată vs. plătită
    • - Reactivitate vs. proactivitate
    • - Studii de caz de PR

Tema 6:
Creați un titlu de PR pentru campania dvs. pe baza exemplului discutat în clasă. (credit suplimentar)

10.
Colaborarea cu alți creativi
MARȚI (4/4). 8 PM EET

OBIECTIV: Cursanții vor învăța modalități practice de a interacționa cu alți profesioniști creativi din cadrul agențiilor, precum și cum să inspire și să conducă profesioniști creativi din afara agențiilor.

  • - Liderul creativ: rol și funcții
  • - Colaborarea cu alți artiști, cum ar fi designeri, regizori, fotografi, ilustratori etc.
  • - Asocierea cu un copywriter
  • - Lucrul într-o agenție de publicitate - departamente (strategie, account management, producție, management de proiect, PR etc.)
11.
Construirea Portofoliului Propriu
JOI (4/6). 8 PM EET

OBIECTIV: Cursanții vor învăța cum să creeze un portofoliu pentru un director artistic în publicitate, precum și procesul și abilitățile necesare pentru a construi un portofoliu. De asemenea, studenții vor beneficia de o evaluare a portofoliului ca parte a procesului de învățare.

  • - Exemple de portofolii bune
  • - Formatul Cannes Board + exemple
  • - Cum se construiește un portofoliu digital
  • - Cum să abordezi o evaluare de portofoliu
  • - Capcanele comune ale portofoliului pe care le văd recrutorii
  • - Găsirea unui stil propriu

Tema 7: Revizuiți-vă portofoliul, identificați zonele de îmbunătățit. După ce ați finalizat proiectul de curs, adăugați-l la portofoliu. Trimiteți portofoliul pentru revizuire și scrieți un comentariu cu privire la ceea ce a fost îmbunătățit / ar trebui îmbunătățit. (credit suplimentar)

12.
Networking & Procesul de Interviu
MARȚI (4/11). 8 PM EET

OBIECTIV: Cursanții vor primi sfaturi practice despre cum să facă networking cu profesioniști din industrie și vor exersa tehnici de interviu testate și des folosite.

  • - Opțiuni de carieră
  • - Sfaturi pentru interviuri
  • - Networking
  • - Creați o biografie, fiți clar în viziunea voastră despre voi înșivă
 
LIDERII PIEȚEI DE EDUCAȚIE ONLINE
De 5 ani contribuim la atingerea obiectivelor profesionale
Am instruit 35 de mii de cursanți și nu ne oprim aici
Misiunea noastră — creșterea ta profesională. Cursurile noastre — mai mult decât niște simple prelegeri.
Tot parcursul tău educațional într-un singur loc.
Un certificat care este apreciat.
La finalizarea cursului, vei primi un certificat.
Acces permanent la materiale.
Confirmarea cunoștințelor tale.
Sistemul de sarcini și testare.
Pentru a îmbina teoria cu practica.
Întotdeauna disponibili.
Profesorul și managerul personal îți vor răspunde la toate întrebările.
Înregistrare
Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.
 
Câmp obligatoriu
Câmp obligatoriu
Câmp obligatoriu

 

Odată cu apăsarea butonului „înregistrare” ești de acord cu termenii și condițiile menționate în politica de confidențialitate și în politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.