CURS ONLINE
BUSINESS ANALYST
Marius Scarlat Business Analyst Manager
& Product Lead
Tremend Software Consulting

PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI
DATA:
27 Februarie - 6 Aprilie 2023
DURATA:
12 cursuri - 6 săptămâni
Luni & Joi, 18:30 - 20:00
CURS LIVE ONLINE SUSȚINUT DE UN LECTOR CU 12 ANI EXPERIENȚĂ ÎN BUSINESS ANALYSIS
Învață care sunt responsabilitățile unui Business Analyst, de la colectarea și analizarea datelor, până la crearea și implementarea soluțiilor. În cele 12 sesiuni practice vei învăța cum să abordezi problemele de business, cum să identifici și să prioritizezi cerințele și cum să iei decizii informate.
ÎȚI RECOMANDĂM ACEST CURS DACĂ EȘTI:
-
Junior Business Analyst
Dezvoltă-ți cunoștințele despre Business Analysis pentru a putea implementa proiecte pe cont propriu și pentru a evolua în carieră.
-
Project Manager
Învață care este rolul unui Business Analyst, cum se poziționează în companie și fă tranziția spre o carieră în Business Analysis.
-
Analist în alt domeniu
Dacă deții o funcție de analist într-un alt domeniu, învață care sunt principiile analizei de business și începe o carieră în optimizarea proceselor companiei tale.
ROLUL DE BUSINESS ANALYST, ESENȚIAL PENTRU COMPANII
-
Decizii strategice de business
Un business analyst este esențial pentru orice companie, deoarece joacă un rol critic în identificarea și rezolvarea problemelor de business. Analiștii de business sunt responsabili de colectarea și interpretarea datelor, de prioritizarea cerințelor și de dezvoltarea unor soluții care susțin obiectivele organizației. Toate aceste aspecte vor fi discutate pe larg în cursul nostru.
Claritate și organizare
Vei învăța tehnici de analiză a cerințelor și vei dobândi un overview practic al metodelor de process modeling. Prin intermediul lor vei reuși să gestionezi și să implementezi schimbări în organizație, în timp ce faci acest proces eficient pentru fiecare persoană implicată.
SUBIECTELE PE CARE LE VEI STUDIA:
-
Planificare și Monitorizare Planifică gradul de implicare al stakeholderilor, guvernanța pentru analiza de business și gestionează soluțiile obținute în urma analizei pentru a îmbunătăți performanța companiei tale.
-
Elicitarea cerințelor Elicitarea este o parte esențială a analizei de business. Prin acest proces, analistul identifică problemele de business și nevoile și obiectivele stakeholderilor, ca apoi să vină cu soluții eficiente pentru îmbunătățirea proceselor de business.
-
Instrumente de lucru Vei învăța cum creezi documentație de analiză, user stories și criteriile de acceptanță. De asemenea, vei înțelege cum se realizează documentarea cerințelor funcționale și de interfață prin crearea de mockups și modelarea de date, dar și ce presupune limbajul UML (Diagrame de Proces, Diagrame de Activitate, Use Case etc).
LECTOR

Marius Scarlat
- Business Analyst Manager & Product Lead @ Tremend Software Consulting
- 12 ani de experiență în Business Analysis, în domeniul financiar, bancar și IT
- Certified Business Analysis Professional™ (IIBA)
- Membru IIBA România, unde lucrează la programe de dezvoltare profesională în cadrul comunității de Business Analysis.
- Din poziția de Senior Business Analyst a implementat soluții digitale, CRM și enterprise, precum și soluții regulatory ce au optimizat forța de vânzare a instituțiilor financiare.
- Din poziția de Product Strategist în cadrul Stefanini a dezvoltat strategia de produs pentru portofoliul de soluții digitale din industria financiară, pe piața locală și europeană.
- A contribuit la dezvoltarea Pixel, primul hackathon de Product Management & Design din Europa Centrală și de Est.
PROGRAM
-
01
Introducere în Business Analysis
- Ce este un Business Analyst?
- Rolul unui Business Analyst
- Competențele unui Business Analyst
-
02
Business Analysis Planning and Monitoring
- Planificarea gradului de implicare al stakeholderilor
- Planificarea guvernanței pentru analiza de business
- Gestionarea informațiilor rezultate în urma analizei de business
- Îmbunătățirea performanței în analiza de business
-
03
Elicitation and Collaboration
- Pregătirea și obținerea de informații de la stakeholderi
- Confirmarea rezultatelor obținute
- Comunicarea informațiilor către stakeholderi
- Gestionarea colaborării cu stakeholderi
-
04
Requirement Life Cycle Management
- Gestionarea și menținerea cerințelor de business și a soluției, din faza incipientă până la finalizare
-
05
Analiza cerințelor de business și definirea designului
- Specificarea, verificarea și validarea cerințelor de business
- Definirea cerințelor de arhitectură
- Definirea soluțiilor
-
06
Analiza strategiei
- Definirea stării curente
- Definirea stării viitoare
- Evaluarea riscurilor
- Definirea strategiei de schimbare
-
07
Evaluarea soluției
- Definirea și măsurarea performanței
- Limitările organizaționale
- Limitările soluției
- Măsuri recomandate
-
08
User Stories vs. Use Cases
- Înțelegerea tipurilor de cerințe
- User Stories
- Acceptance Criteria
- Studii de caz practice
-
09
UML Language
- Diagrame introductive și UML
- Alte reprezentări vizuale
- Scenarii de utilizare
- Bonus: wireframes
-
10
De la idee la MVP
- Descompunerea funcțională
- Definirea MVP
-
11
Workshop 1
- Scenariu de dezvoltare a unei aplicații mobile
- Descompunerea caracteristicilor produsului, prioritizarea și construirea MVP-ul
- Crearea unui Product Backlog
- Epics, user stories, sub-tasks
-
12
Workshop 2
- Scenariu de dezvoltare a unei aplicații mobile
- Analiză detaliată, Acceptance Criteria , DoD, DoR
- Diagrame
- Wireframes
Înregistrare
Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.