Tema #1:
Începeți să lucrați la proiectul de curs selectând unul dintre cele trei rezumate de joc. Folosiți datele furnizate și șablonul de pe ecran pentru a crea un flowchart.
Tema #2:
Creați un moodboard în Figma. Găsiți ideile conceptuale pentru a stabili stilul UI-ului pentru proiectul de joc.
Tema #3:
Folosind brief-ul pe care l-ați selectat, creați un wireframe pentru un ecran de profil al jucătorului din proiectul de joc.
Tema #4:
Creați un prototip interactiv pentru proiectul dvs. de joc folosind Figma pentru a adăuga animații simple la wireframe-ul dvs.
Tema #5:
Creați o machetă de UI. Transformați wireframe-ul dvs. într-un ecran de joc video folosind kitul UI furnizat de Ariel sau creându-vă propriile elemente de UI (folosind Photoshop sau alte instrumente).
Tema #6 (optional):
Exersați implementarea elementelor de UI furnizate în Unity folosind șablonul de ecran.
Tema #7:
Efectuați un test de daltonism pentru macheta dvs. folosind un simulator de daltonism.
Tema #8:
Adunați toate piesele proiectului dvs. de joc în studiul de caz de design UI/UX. Integrați-l în portofoliul dvs. actual sau construiți unul de la zero folosind șablonul Figma furnizat.