Curs online live
 

UI/UX for Gaming

În industria jocurilor un UI/UX designer joacă un rol crucial pentru crearea unui joc captivant și memorabil și a unei interfețe care să capteze atenția.

Lasă-te ghidat de Ariel Mallo, Principal UI Artist, Frontier Developments, și descoperă toate etapele necesare unei cariere în UI/UX design. Timp de 7 săptămâni vei învăța totul despre principalele tool-uri ale industriei, cum să-ți faci un portofoliu și care sunt elementele necesare unui job ideal în gaming.
Cum să rezolvi probleme de UI/UX cu ajutorul flowchart-urilor
Cum să realizezi un moodboard conceptual
Exersează crearea unui wireframe
Dezvoltă prototipuri
Creează un UI/UX design case study
Învață de la un expert cu o carieră într-o companie de top.
 
Ariel Mallo
Principal UI Artist
Frontier Developments
 
20 de ani experiență în industria jocurilor
Experiență în studiouri precum Sumo Games, Warner Games, EA, pe jocuri precum NHL și franciza UFC
Experiență în lansarea produselor de la zero și îmbunătățirea produselor existente
A început cariera ca Flash developer, realizând web Adver-Games pentru Cartoon Network
Deține o aplicație personală, Brickable
Ne propunem să îți furnizăm noțiuni utile și aplicabile, nu doar teorie.
 
Despre Curs
Creează-ți un portofoliu
Învață cum să-ți construiești un portofoliu care să te ajute la viitoarele interviuri, având la bază 6 șabloane și seturi de instrumente bine dezvoltate (flowchart, wireframe, prototip, bibliotecă UI, asset-uri simulate pentru implementare în Unity și portofoliu UX/UI).
Tool-urile utile industriei
Inițiază-te în cele mai utile tool-uri ale industriei, Figma și Unity. Figma stă la baza unui flowchart, wireframe, prototip și kit UI profesionist. Ariel Mallo îți va furniza numeroase exemple prin care să te familiarizezi cu procedurile.
Îndrumare în carieră
Ariel Mallo îți va pune la dispoziție toată experiența pe care o are pentru a te ajuta să înțelegi cursul unui interviu și cum să-ți planifici cariera. Ultima lecție din curs este dedicată exclusiv pentru planificarea carierei, tips&tricks și cum să-ți optimizezi portofoliul și contul de LinkedIn.
 
 
Data:
16 martie 2023
Durata:
7 săptămâni
14 lecții
Marți și Joi,
8 PM EET
Format:
Cursuri live
+ Workshop
+ Feedback individual
+ Teme practice
Limba:
Engleză (nivel intermediar)
 
Ne propunem să îți furnizăm cea mai bună experiență
Oferim cunoaștere cu fundament practic
Pe parcursul cursului vei învăța cum să folosești tool-uri de ultimă generație pentru o experiență autentică în cariera de UI/UX și vei primi 2 tutoriale înregistrate în Figma
Pentru oricine
Indiferent de nivelul tău de cunoștințe pe parcursul cursului ești acompaniat și susținut de lector și membrii echipei Skillab. Vei avea parte de tot suportul pentru teme, feedback individual și un răspuns la fiecare întrebare
 

PROIECTELE REALIZATE DE LECTOR

 
4 / 4
UFC 3 - ASSETS CREATION
1 / 4
UFC 4 - ELECTRONIC ARTS
2 / 4
NHL 16 - ULTIMATE TEAM COLLECTIBLES
3 / 4
ICON CREATION
4 / 4
UFC 3 - ASSETS CREATION
1 / 4
UFC 4 - ELECTRONIC ARTS
Portofoliul lui Ariel
PROGRAMA
1.
UX & UI: Zona comună
JOI (3/16), 8 PM EET
  • - Cum lucrăm pentru jucători și nu pentru utilizatori
  • - Rolurile designerilor UX și UI în producția de jocuri
  • - Domeniile UI/UX care lucrează împreună
  • - Perspective din industrie cu privire la rolurile UX și UI
2.
Conceptualizarea Jocului: Flowcharts
MARȚI (3/21), 8 PM EET
  • - Personas pentru jucători
  • - Crearea flowchart-ului și prezentarea generală a software-ului
  • - Utilizarea flowcharts pentru a rezolva probleme de UI/UX
  • - Demonstrație: Dezvoltarea unui flowchart simulat în Figma

Tema #1:
Începeți să lucrați la proiectul de curs selectând unul dintre cele trei rezumate de joc. Folosiți datele furnizate și șablonul de pe ecran pentru a crea un flowchart.

3.
Conceptualizarea Jocului: Moodboard-ul
JOI (3/23), 8 PM EET
  • - Importanța creării unui moodboard
  • - Tipuri de Moodboard și layout-uri
  • - Conceptualizarea unui moodboard prin cuvinte
  • - Crearea de machete de ecran UI cu ajutorul unui moodboard

Tema #2:
Creați un moodboard în Figma. Găsiți ideile conceptuale pentru a stabili stilul UI-ului pentru proiectul de joc.

4.
Elemente Fundamentale de UI (1)
MARȚI (3/28), 8 PM EET
  • - Studiu de caz: Genurile de jocuri și interfețele lor
  • - Elemente de bază ale designului de UI
  • - Tipuri de interfețe în jocurile video
5.
Elemente Fundamentale de UI (2)
JOI (3/30), 8 PM EET
  • - Dispozitive pentru jocuri video: PC, console și dispozitive mobile
  • - Proiectarea UI-ului pe mai multe platforme
  • - Explorarea evoluției UI-urilor în Gaming pentru a crea interfețe mai bune
6.
Crearea Wireframes
MARȚI (4/4), 8 PM EET
  • - Wireframe-uri de fidelitate mică vs. wireframe-uri de fidelitate înaltă
  • - Wireframing pentru jocuri de video: teorie de bază
  • - Demonstrație: Crearea unui wireframe în Figma

Tema #3:
Folosind brief-ul pe care l-ați selectat, creați un wireframe pentru un ecran de profil al jucătorului din proiectul de joc.

7.
Pototipizarea și Testele de Utilizabilitate
JOI (4/6), 8 PM EET
  • - Demonstrație: Dezvoltarea unui prototip în Figma
  • - Criterii și priorități de testare a utilizabilității
  • - Elaborarea unui plan de testare
  • - Gestionarea feedback-ului de la testul de utilizabilitate

Tema #4:
Creați un prototip interactiv pentru proiectul dvs. de joc folosind Figma pentru a adăuga animații simple la wireframe-ul dvs.

8.
Simulări/Machete de UI
MARȚI (4/11), 8 PM EET
  • - Crearea de machete și prezentare generală a software-ului
  • - Machete UI și consistența designului
  • - Lucrul cu un ghid de stil
  • - Demonstrație: Dezvoltarea unei machete cu un UI KIT (Figma)

Tema #5:
Creați o machetă de UI. Transformați wireframe-ul dvs. într-un ecran de joc video folosind kitul UI furnizat de Ariel sau creându-vă propriile elemente de UI (folosind Photoshop sau alte instrumente).

9.
Implementarea UI
JOI (4/13), 8 PM EET
  • - Cele mai bune practici pentru crearea de elemente pentru jocurile video
  • - Implementarea elementelor și prezentarea generală a software-ului (Unity, Unreal, framework-uri ale companiei)
  • - Rezolvarea de bază a bug-urilor
  • - Demonstrație: Implementarea de bază a UI-ului în Unity

Tema #6 (optional):
Exersați implementarea elementelor de UI furnizate în Unity folosind șablonul de ecran.

10.
UX: Știința cognitivă din spatele jocurilor - Discuție cu Giuliano Arccucci
MARȚI (4/18), 8 PM EET
  • - Cizelarea de personas ale jucătorilor
  • - Motivație, emoție, atenție
  • - Metode comportamentale și experiențiale
  • - Revizuiri euristice UX și analize ale experților
11.
Onboarding de Utilizatori
JOI (4/20), 8 PM EET
  • - Framework pentru prima experiență a utilizatorului (FTUE)
  • - Abordarea de tip "Walkthrough" vs. "Hands-on"
  • - Bucla de învățare (Learning Loop) în acțiune
  • - Cum se modelează tutorialele
12.
Accesibilitate
MARȚI (4/25), 8 PM EET
  • - Guidelines pentru accesibilitate
  • - Dizabilități de daltonism
  • - Dizabilități audio
  • - Controale in-game alternative

Tema #7:
Efectuați un test de daltonism pentru macheta dvs. folosind un simulator de daltonism.

13
Munca pe teren a unui designer UI/UX de jocuri
JOI (4/27), 8 PM EET
  • - Tranziția rolurilor UI și UX în procesul de producție a jocurilor
  • - Lucrul cu echipe interfuncționale
  • - Abilități complementare pentru a crește în domeniul UI/UX
  • - Companiile de jocuri video: găsiți-vă locul potrivit
14
Cum să-ți începi eficient cariera în UI/UX Design
MARȚI (5/2), 8 PM EET
  • - Importanța CV-urilor și a portofoliilor
  • - Procesul de interviu și întrebările obișnuite din industrie
  • - Amplificatori pentru profilul Linkedin
  • - Foaia de parcurs pentru dezvoltarea carierei tale
  • - Ce este un Gaming Jam?

Tema #8:
Adunați toate piesele proiectului dvs. de joc în studiul de caz de design UI/UX. Integrați-l în portofoliul dvs. actual sau construiți unul de la zero folosind șablonul Figma furnizat.

 
LIDERII PIEȚEI DE EDUCAȚIE ONLINE
De 5 ani contribuim la atingerea obiectivelor profesionale
Am instruit 35 de mii de cursanți și nu ne oprim aici
Misiunea noastră — creșterea ta profesională. Cursurile noastre — mai mult decât niște simple prelegeri.
Tot parcursul tău educațional într-un singur loc.
Un certificat care este apreciat.
La finalizarea cursului, vei primi un certificat.
Acces permanent la materiale.
Confirmarea cunoștințelor tale.
Sistemul de sarcini și testare.
Pentru a îmbina teoria cu practica.
Întotdeauna disponibili.
Profesorul și managerul personal îți vor răspunde la toate întrebările.
Înregistrare
Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.
 
Câmp obligatoriu
Câmp obligatoriu
Câmp obligatoriu

 

Odată cu apăsarea butonului „înregistrare” ești de acord cu termenii și condițiile menționate în politica de confidențialitate și în politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.