Curs avansat de marketing online | Skillab

Curs online

CURS AVANSAT DE MARKETING ONLINE

ANDREEA FLORICA HEAD OF PERFORMANCE
MARKETING & CRM,
BUX

PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI

DATA:

6 DECEMBRIE - 25 IANUARIE 2023

DURATA:

6 SĂPTĂMÂNI,
MARȚI ȘI MIERCURI, 19:00-20:30

CURS LIVE ONLINE CU UN LECTOR CU EXPERIENȚĂ ÎN PERFORMANCE MARKETING

 

Învață cum să creezi campanii plătitei de marketing care îți vor aduce rezultate. La finalul cursului, vei putea folosi toate canalele de achiziție, gestiona bugetele și dezvolta un funnel de vânzări pentru a ajunge la cât mai mulți clienți.

 

Îți recomandăm acest curs dacă:

  • Ai între 2-3 ani de experiență în domeniu

    Stăpânește practici noi pentru creșterea traficului plătit și organic și instrumentele pentru îmbunătățirea retenției clienților.

  • Ai început o carieră în performance marketing

    Îmbunătățește-ți abilitățile prin practică și învață cum să lansezi o strategie, să stabilești un buget și să folosești diverse canale de achiziție pentru a obține cele mai bune rezultate.

  • Antreprenori și fondatori

    Înțelege cum funcționează performance marketing și ce îi face pe clienți să se întoarcă la compania ta.

Stăpânește tehnicile unui marketing de performanță

  • Tactici relevante

    Vom vorbi despre canalele prin care poți să atragi clienți atât în industriile B2C, cât și B2B. După aceea, vom trece la practici de marketing mobile și web. Vei înțelege provocările comune din domeniu și vei primi soluții pe care le poți implementa pentru orice tip de afacere.

     

  • Crearea unei strategii

    În timpul cursului, vei trece prin toate elementele unei strategii de marketing eficiente. Vei descoperi caracteristicile fiecărui canal de promovare, vei crea un flux pentru retenția și monetizarea clienților și îți vei optimiza cheltuielile. Pe termen lung, vei putea lucra într-o echipă multidisciplinară alături de alți specialiști în marketing.

DESPRE CURS

  1. Canale de marketing

    Vom discuta despre toate canalele în detaliu: rețele de socializare, Google și marketing afiliat. Vei învăța cum să combini cele mai eficiente practici pentru a ajunge la cât mai mulți clienți. În timpul cursului, vom vorbi atât despre trafic plătit, cât și organic, dar și despre relația dintre cele două.

  2. Noțiuni creative

    Vom vorbi despre cele mai bune practici pentru crearea videoclipurilor și imaginilor necesare pentru a atrage un public țintă. Vei putea să comunici eficient cu echipele creative, să găsești cele mai relevante soluții și să realizezi teste A/B.

  3. Achiziția și retenția

    Ajută-ți clienții să-ți înțeleagă produsul mai repede. Vom discuta despre sistemele și fluxurile CRM pentru retenția și monetizarea utilizatorilor prin e-mail, push și notificări în aplicație. Păstrează loialitatea clienților tăi cu ajutorul programelor de recomandare.

  4. Îmbunătățirea performanței

    Urmărește datele pentru a vedea dacă afacerea ta se îndreaptă în direcția potrivită. Vei înțelege cum să citești datele și să iei decizii noi de performanță. Stăpânește instrumentele necesare pentru a măsura cu precizie rezultatele și pentru a optimiza conversia.

Despre lector:

Andreea Florica

  • 12 ani experiență în performance marketing și CRM atât în corporații, cât și în startup-uri.
  • A coordonat lansarea diverselor produse (jocuri mobile, aplicații sau servicii B2B) la nivel global: Europa, Statele Unite ale Americii, Asia și Orientul Mijlociu.
  • A petrecut 7 ani în industria de mobile gaming la companii internaționale precum: Electronic Arts și Azerion, 2 ani în B2B în SaaS și 2 ani Fintech.
  • A format și condus echipe de 10 specialiști de performance marketing și CRM.
  • A fost responsabilă pentru structurarea și optimizarea corectă a tuturor practicilor de digital marketing, sporind în același timp profitabilitatea companiilor pentru care a lucrat.
  • A gestionat bugete de peste 8 milioane de Euro pe an.
  • A studiat comunicarea la SNSPA, a urmat un curs intensiv de marketing la Universitatea Cornell și un curs de Leadership la HEC Paris.

Program

  • 01

    06.12.2022, 19:00-20:30

    Ce înseamnă performance marketing?

    • Aplicarea elementelor de bază ale marketing-ului digital în scopul creșterii performanței: plătit vs organic
    • Una dintre cele mai eficiente modalități de Funnel Marketing: Achiziție – Activare – Retenție – Monetizare - Recomandare
    • Sinergie între media și CRM
  • 02

    07.12.2022, 19:00-20:30

    Datele – baza performance marketingului

    • Cum îmbinați tehnologia cu datele pentru a vă sprijini obiectivele de marketing cu răspuns direct: atribuire & urmărire
    • Cum să structurați rapoartele și analizele pentru a aprecia cu precizie rezultatele și pentru a le optimiza în scopul conversiei: instrumente de raportare, interfețe grafice (dashboards)
    • Exemple live despre cum să interpretați datele și cum să luați decizii care vă vor spori performanța
  • 03

    13.12.2022, 19:00-20:30

    Diferențe în domeniul achizițiilor

    • B2C și B2B: Două canale diferite și cum poți obține utilizatori pentru fiecare dintre acestea
    • Dificultăți actuale în sectorul rețelelor de telefonie mobilă: IOS 14
    • Dificultăți actuale în sectorul web: cookie-urile
  • 04

    14.12.2022, 19:00-20:30

    Platforme sociale: FB/Tiktok/Snap

    • Pregătirea unei campanii: învață să creezi o campanie de la A la Z
    • Reorientarea și prospectarea celor mai eficiente practici
    • Cum să realizați segmentarea scalabilă a unui public
  • 05

    20.12.2022, 19:00-20:30

    Google: mobil (UAC), web (căutare și afișare)

    • Pregătirea unei campanii: învață să creezi o campanie de la A la Z
    • Sfaturi practice despre cum să beneficiați la maximum de pe urma particularităților unei platforme
    • Care este motorul acestui canal?
  • 06

    21.12.2022, 19:00-20:30

    Partneriate

    • Afilierea
    • Rețele de publicitate
    • Influenceri
    • Cum să îți selectezi cele mai potrivite parteneriate
    • Cum să îți optimizezi performanța
  • 07

    10.01.2023,19:00-20:30

    Organic – De ce avem nevoie de acest concept?

    • SEO
    • ASO
    • Interfețe grafice (dashboards) organice
  • 08

    11.01.2023, 19:00-20:30

    Strategia de creativitate

    • Principalul motor al performanței: cele mai bune practici
    • Cum să construiești concepte: regula 80/20
    • Analiza competitivă
    • Procesul prin care echipa de producție va aduce la viață viziunea creativă (Cum să lucrezi cu echipe de design)
    • Briefing pentru echipa de creație și copierea
    • Sfaturi practice legate de testarea A/B a creativității
  • 09

    17.01.2023, 19:00-20:30

    De la achiziție la activare & monetizare

    • Cum să ajutați oamenii să aibă parte de un onboarding mai rapid și de ce este important acest fapt: sisteme CRM și fluxuri
    • Email vs notificări push: prezintă modul în care poate fi generat un flux stabil
  • 10

    18.01.2023, 19:00-20:30

    Retenția și recomandarea

    • Cum să mențineți interesul clienților față de un anumit produs
    • Segmentarea
    • Programe de loialitate
    • MGM (member gets members – programe de recomandări)
    • Cum să interpretați datele
  • 11

    24.01.2023, 19:00-20:30

    Strategia de lansare / Planifică-ți & execută-ți propriile experimente

    • Pașii pentru un proces ideal de lansare: lansarea tehnică, soft launch, lansarea comercială
    • Folosește GROWS și PIES pentru a genera și ordona idei
    • Construiți-vă propriul experiment
    • Analizați și înțelegeți rezultatele (studiul datelor)
  • 12

    25.01.2023, 19:00-20:30

    Stabilirea bugetului, planificarea, resursele

    • Cum să creați un fișier perfect funcțional pentru bugetul alocat marketingului de performanță
    • Cum să alegeți cea mai potrivită combinație de canale media
    • Cum să structurați o echipă de marketeri de performanță
    • Care sunt cele mai importante instrumente care trebuie avute în vedere? Ce instrumente vă pot ajuta să vă descurcați și în situațiile în care bugetul alocat nu este suficient.

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Câmp obligatoriu
Odată cu apăsarea butonului „înregistrare” ești de acord cu termenii și condițiile menționate în politica de confidențialitate și în politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.