Strategii de vânzare și negociere | Skillab

CURS ONLINE

STRATEGII DE VÂNZARE ȘI NEGOCIERE

George Soare Director de Vânzări
și Dezvoltare Canale de Vânzări
Telecomunicații, Banking, Energie

PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI

DATA:

9 octombrie - 9 noiembrie 2023

DURATA:

12 cursuri, 4 săptămâni
LUNI, MARȚI & MIERCURI,
18:00 - 19:30

Un reprezentant de vânzări bun poate încheia cu succes orice negociere. Dar un reprezentant de vânzări și mai bun îi va învăța pe alții cum să o facă.

Află cum să îți motivezi echipa de vânzări în orice situație și să stabilești cele mai eficiente strategii de retenție a clienților alături de George Soare, director de vânzări cu 25 de ani de experiență în domeniu.

ÎȚI RECOMANDĂM CURSUL DACĂ EȘTI:

  • CONSULTANT DE VÂNZĂRI SENIOR SAU TEAM LEADER

    Îmbunătățește performanța echipei tale și fă următorul pas în carieră, spre o poziție de manager de vânzări.

  • REPREZENTANT DE VÂNZĂRI

    Învață cum să negociezi cu diferite tipuri de clienți și să previi orice obiecție.

  • ANTREPRENOR

    Gestionează eficient o echipă de vânzări și comunică cu încrederea unui lider de top.

DEPRINDE CELE MAI EFICIENTE ABILITĂȚI DE NEGOCIERE

  • Training de la un lider, pentru lideri

    Fiecare lecție abordează problemele specifice cu care se confruntă un manager de vânzări. Prin proiecte, feedback și lucru în echipă, vei învăța cum să urmărești, măsori și îmbunătățești performanța unei echipe de vânzări.

  • Exerciții practice și feedback personalizat

    Vei studia exemple din lumea reală, iar cu ajutorul feedback-ului individual din partea instructorului vei putea construi o echipă eficientă de vânzări.

SUBIECTELE PE CARE LE VEI STUDIA:

  1. PROCESE DE VÂNZĂRI ȘI NEGOCIERE

    Fă oferte mai atractive clienților, finalizează mai rapid negocierile și gestionează corect discuția cu un client ostil. Vei descoperi principiile și metodele de bază ale negocierilor eficiente, de la pregătire până la finalizarea tranzacțiilor.

  2. ÎN CE CONSTĂ O ECHIPĂ DE VÂNZĂRI PERFORMANTĂ

    Condu o echipă de vânzări dedicată creșterii profiturilor. Descoperă cum își dezvoltă echipa cei mai buni manageri de vânzări și cum cresc productivitatea atunci când angajații au performanțe slabe.

  3. CUM POȚI DEVENI HEAD OF SALES

    Dezvoltă-ți un stil de leadership puternic și eficient. Învață cum să îți stabilești principiile de bază, implementează strategii globale și locale și dezvoltă-ți tactici și abilități care vor aduce succes companiei tale.

LECTOR

George Soare

  • 25 de ani experiență în business.
  • 11 ani în Telecomunicații (Vodafone si Telstra Australia) ca Senior Manager / Associate Director în Comisionare și Managementul echipelor de vânzări interne și ale partenerilor.
  • 5 ani de experiență în industria energiei la E.ON România ca Director de Vânzări și Dezvoltare a canalelor de vânzări.
  • A înființat și dezvoltat echipe de vânzări în Retail, Telesales, Door to Door în Vodafone și E.ON România.
  • A creat modele noi de comisionare a echipelor de vânzări în Europa pentru Grupul Vodafone și în Australia pentru Telstra (compania nr. 1 din Australia în telecomunicații).
  • A creat modelul comercial de franciză și a lansat primele 50 de francize pentru Vodafone România.

PROGRAM

  • 01

    Motivarea personalului & cultură organizațională

    • Motivarea personalului
      • Teorii și fundamente
      • Cum creștem motivația angajaților din vânzări?
    • Cultura organizațională
      • Cum contribuie cultura organizațională la performanța în vânzări?
  • 02

    Procesul de vânzare și lucrul cu clienții, partea 1

    • Vânzarea
      • Specific, elemente de bază și mituri
      • Beneficiile și beneficiarii vânzării
    • Clientul
      • Particularitățile interacțiunii cu clienții
      • Comunicarea corectă
      • Evaluarea clientului
  • 03

    Procesul de vânzare și lucrul cu clienții, partea 2

    • Lucrul cu întrebări deschise și închise
    • Viteza de vorbire
    • Diferența dintre scuză și obiecție
    • Cum se identifică și se previn obiecțiile unui client
    • Tehnica de închidere a unei tranzacții
    • Presiune în timpul unei conversații
    • Cum să câștigi un client tipuri de clienti: prietenos, client analist și client demonstrator
    • Cum să închei o afacere cu un client agresiv
    • Creșterea vânzărilor prin educarea clienților
  • 04

    Produs & Feedback

    • Produsul
      • Caracteristicile și beneficiile produsului
      • Prezentarea valorii unui produs
      • Tehnica de prezentare a soluțiilor complexe
    • Feedback-ul
      • Importanța lui pentru performanța în vânzări
      • Feedback up, down, lateral
  • 05

    Post-vânzare și retenția clienților

    • Post Vanzarea si Retentia clientilor
      • Importanța implementării eficiente a vânzărilor
      • Retenția clienților
    • Up-sell și Cross-sell
      • Conceptul de up-sell
      • Conceptul de сross-sell
    • Strategia de căutare a clienților
      • Căutarea și segmentarea clienților într-o bază rece
      • Canale de căutare a clienților
    • Net Promoter Score (NPS)
      • Definiția și importanța NPS
      • Calcul și aplicabilitate NPS
    • Concurența
      • Cunoașterea concurenței
      • Cota de piață
      • Performanța în medii concurențiale diferite
  • 06

    Principalele calități ale unui manager de vânzări

    • Cine este managerul de vânzări
    • Ești cu adevărat un lider sau doar un manager funcțional
    • Abilități dar și greșeli ale managerilor de vânzări
  • 07

    Recrutarea personalului și obiective

    • Recrutarea personalului în vânzări
      • Identificarea și angajarea reprezentanților de vânzări
      • Primele 90 de zile în companie ale angajatului de vânzări
      • Primele 90 de zile în companie ale managerului de vânzări
    • Obiectivele cantitative și calitative ale managerului de vânzări
      • Bugetarea și planificarea vânzărilor
      • Măsurarea progresului și succesului echipei
      • Targetarea și comisionarea - modele
  • 08

    Vânzările în Retail, Telesales, Door to Door, Online

    • Tipologia clienților în funcție de canalul de vânzare
    • Managementul performanței
  • 09

    Vânzările directe - business market

    • Vânzările în segmentele SOHO si SME
    • Vânzările prin Managerii de cont (KAM)
  • 10

    Negocierea 1.0

    • Pregătirea negocierilor
    • Abilități de negociere
    • Cum să crești un negociator de înaltă clasă în tine
  • 11

    Negocierea 2.0

    • Managementul reducerilor/discount-urilor
    • Tehnica de vânzare fără reduceri
    • Metoda „ godfather (nașului)” în negocieri
    • “Bariere de intrare” în procesul de negociere
    • Protecție împotriva manipulării
    • Cum să devii rezistent la manipulare
  • 12

    Dezvoltarea Managerului de Vanzari

    • Coaching
    • Mentoring

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Câmp obligatoriu
Înregistrare