CURS ONLINE
 

Product Management

Secretul unui produs de succes este un product manager bun. Învață care sunt toate etapele dezvoltării unui produs, de la analiza oportunităților de pe piață până la prezentarea ideilor tale către stakeholderi. Lansează produse de succes și devino un Product Manager eficient în doar 5 săptămâni.
Descoperă toate etapele ciclului de viață al produsului
Stăpânește instrumentele pentru crearea unui produs nou
Urmărește și măsoară KPIs
Creează o strategie pentru lansarea pe piață a produsului
Avansează în cariera de product management
LECTOR:
 
Sebastian Ungureanu
Senior Product Marketing Manager
în cadrul UiPath
 
Experiență de peste 8 ani în lansarea și poziționarea produselor pe piețele internaționale.
Experiență B2C, B2B și B2B2C în cybersecurity, automation, cloud și big data.
Certificare de product management PMC-VI de la Pragmatic Institute (USA).
Nominalizat Rising Star in Product Marketing în 2019.
> Experiență în managementul produselor la companii de renume, precum UiPath sau Bitdefender.
A coordonat lansări de produse la nivel global (e.g. NETGEAR Armor, Bitdefender BOX) folosite de sute de milioane de utilizatori.
> Keynote speaker la evenimente dedicate managementului și marketingului produselor (Product Marketing Festival — 2019 & 2020).
Am creat mixul ideal de teorie și practică pentru a te ajuta să creezi produse eficiente și să măsori succesul acestora.
 
Subiecte pe care le vom trata pe parcursul cursului:
Instrumente
Vei stăpâni algoritmul de analiză a pieței și publicului țintă pentru a pregăti lansarea unui produs competitiv și puternic. Metodele practice pe care le vei învăța: cele 5 forțe ale lui Porter, analiza SWOT și analiza PESTLE, Business Model Canvas, etc. Învață cum să construiești CJM și să folosești MVPs. Dezvoltă o gândire critică, ia decizii ca un Product Manager și gestionează proiecte folosind metodologiile Waterfall și Agile.
Indicatorii de produs
Vei învăța cum să aliniezi indicatorii și obiectivele companiei tale. Descoperă cum să măsori succesul unei lansări cu indicatorii de customer acquisition cost și LTV. Prin practică, determină North-Star Metric. Învață cum să folosești indicatorii ARR, NPS și CLV pentru a optimiza experiența utilizatorului.
Product development
Pentru a lansa cu succes un produs pe piață, trebuie să înțelegi strategiile de exit, să înveți cum să stabilești avantajele competitive, să îți gândești poziționarea și să alegi canalele de vânzări potrivite. Apoi, vei învăța cum să obții feedback, cum să optimizezi un produs și cum să analizezi profitabilitatea modelului de afaceri.
 
 
Start:
26 Octombrie
Durata:
5 săptămâni
11 lecții
Format:
Lecții Live Zoom
 
Metodologia noastră
Cunoștințe practice
Pentru a consolida materialele cursului, am pregătit teme practice. Cu ajutorul lor, vei lucra la un proiect care constă în crearea unui nou produs și prezentarea unei strategii de lansare pe piață.
Suport în procesul de învățare
Profesorul îți va oferi feedback individual și va răspunde la toate întrebările care pot apărea în timpul cursului. De asemenea, noi vom fi alături de tine și te vom susține pe tot parcursul procesului de învățare.
Networking și comunicare
Vei avea acces la un grup privat al cursului, unde vei putea face schimb de informații, de perspective privind analiza studiilor de caz sau, pur și simplu, vei putea aborda subiecte din cadrul cursului, împreună cu ceilalți colegi.
 
Programa cursului
1.
Fundamentele Product Management
26.10.2022, 19:00-20:30 / Miercuri
  • - Rolul managementului de produs în cadrul unei companii
  • - Ce calități trebuie să aibă un Product Manager și ce înseamnă dezvoltarea unui produs
  • - Noțiuni fundamentale de product management: produs, piață, go-to-market
  • - Studiu de caz: produse care au revoluționat lumea
2.
Piața și clienții
31.10.2022, 19:00-20:30 / Luni
  • - Buyer persona vs. user persona - cine este clientul tău cu adevărat?
  • - Profilul clientului ideal: caracteristici, nevoi, comportament
  • - Modele de segmentare a clienților
  • - Contactul cu piața – cum comunici cu cei care îți folosesc produsul?
  • - Principiul NIHITO
  • - Studiu de caz: diferențe de abordare între B2C vs. B2B vs. B2B2C
3.
Analiza strategică a oportunităților de piață
02.11.2022, 19:00-20:30 / Miercuri
  • - Specificul piețelor și industriilor în funcție de etapa lor de viață
  • - Analizarea oportunităților de produs
    • - Cele 5 forțe ale lui Porter
    • - Analiza SWOT și analiza PESTLE
    • - Business Model Canvas
  • - Construirea unui business case solid (TAM/SAM/SOM, ROI, payback period)
  • - Presupuneri, ipoteze și validare prin feedback
  • - Importanța lui NU: cum gândești critic, filtrezi oportunități și iei decizii ca PM
  • - Workshop: Identificarea unei nevoi existente într-o piață (la alegere) și descrierea unui produs care să le satisfacă
4.
Proiectarea unui produs/feature
07.11.2022, 19:00-20:30 / Luni
  • - Etapele de viață ale unui produs
  • - Identificarea oportunităților din piață
  • - Când datele (nu) mint – identificarea oportunităților de dezvoltare a unui produs în funcție de datele existente
  • - Beneficii versus funcționalități
  • - Colaborarea cu celelalte echipe – un factor esențial pentru succesul timpuriu al unui produs
  • - Modele și unelte de proiectare a produselor
  • - Workshop: Analiza produsului preferat (piață, clienți, beneficii, funcționalități)
5.
MVPs & Roadmaps
09.11.2022, 19:00-20:30 / Miercuri
  • - Ce este un MVP (Minimum Viable Product)?
    • - Principiul lui Pareto (sau regula 80/20) în product management
    • - Design thinking și gândirea iterativă
  • - Definirea cerințelor tehnice și de business (technical/business requirements)
  • - Definirea scenariilor de utilizare (user scenarios)
  • - Tehnici de project management cu aplicabilitate în product management: Waterfall vs. Agile
  • - Roadmap de produs – ce este, cum se construiește, cine contribuie
  • - Exemple de roadmaps
6.
Indicatori de produs (key product metrics)
14.11.2022, 19:00-20:30 / Luni
  • - Indicatorii de business și alinierea Product Management la obiectivele companiei
  • - Modele de obiective: MbO, OKR, KPI
  • - Obiectivele SMART
  • - Cei mai importanți indicatori de produs (active users, rată de conversie, NPS, churn, CLV, CAC, ARR)
  • - Alinierea strategiei de produs în funcție de Core Metrics/North-Star Metric
  • - Monitorizarea datelor de produs
7.
Strategia de Go-To-Market (GTM)
16.11.2022, 19:00-20:30 / Miercuri
  • - Poziționarea produsului tău
  • - Diferențierea față de competiție: USP și value propositions
  • - Construirea mesajului de produs
  • - Etapele ciclului de vânzări (B2C & B2B)
  • - Canalele de vânzări și distribuție
  • - Pregătirea unei lansări: etape, procese, materiale de pregătit, echipe implicate
  • - Lansarea și serviciile post-lansare
  • - Proiect: Crearea unei strategii de go-to-market pentru un produs nou
8.
Product Growth
21.11.2022, 19:00-20:30 / Luni
  • - Optimizarea constantă a produsului tău
    • - Colectarea feedback-ului de la utilizatori
    • - Analiza win/loss
    • - Puterea unei comunități pentru dezvoltarea produsului tău
  • - Experiența utilizatorului: gamificare, personalizare, contextualizare
  • - Analiza profitabilității și a modelului de business
  • - Oportunități de creștere: specializare, diversificare, extindere
  • - Modele de achiziție și conversie a utilizatorilor: freemium, trial, premium, abonament
  • - Feedback Proiect
9.
Stakeholder management și comunicare eficientă
23.11.2022, 19:00-20:30 / Miercuri
  • - Storytelling și poziționarea internă a produselor
  • - Stakeholder management – cum obții susținere pentru inițiativele tale
  • - Feedback Proiect
10.
Prezentarea ideii tale de produs
28.11.2022, 19:00-20:30 / Luni
  • - Susținerea prezentărilor pentru Proiect și simulare rundă de investiții
11.
Succesul personal în cariera de Product Manager
30.11.2022, 19:00-20:30 / Miercuri
  • - Roadmap-ul carierei tale
  • - Branding personal și leadership în Product Management
  • - Recomandări pentru lucrul în echipă
  • - Sfaturi pentru CV, angajare, managementul carierei
  • - Cum ții pasul cu evoluția tehnologiei?
 
LIDERII PIEȚEI DE EDUCAȚIE ONLINE
De 5 ani contribuim la atingerea obiectivelor profesionale
Am instruit 35 de mii de cursanți și nu ne oprim aici
Misiunea noastră — creșterea ta profesională. Cursurile noastre — mai mult decât niște simple prelegeri.
Tot parcursul tău educațional într-un singur loc.
Un certificat care este apreciat.
La finalizarea cursului, vei primi un certificat.
Acces permanent la materiale.
Confirmarea cunoștințelor tale.
Sistemul de sarcini și testare.
Pentru a îmbina teoria cu practica.
Întotdeauna disponibili.
Profesorul și managerul personal îți vor răspunde la toate întrebările.
Înregistrare
Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.
 
Câmp obligatoriu
Câmp obligatoriu
Câmp obligatoriu

 

Odată cu apăsarea butonului „înregistrare” ești de acord cu termenii și condițiile menționate în politica de confidențialitate și în politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.