Curs online live de Director de marketing — Te ajutăm să îmbunătățești rentabilitatea investiției în compania ta | Skillab

DIRECTOR
DE MARKETING

12 CURSURI

TEODORA MĂRĂCINEANU

MARKETING DIRECTOR
ELECTROLUX ROMĂNIA

Noul rol al Directorului de Marketing

Construirea departamentului de marketing

Echipa de marketing

Leadership in marketing

Planificarea strategica– rol central al Directorului de Marketing

Construirea de branduri puternice

Cresterea business-ului din functia de Director de Marketing

Crearea și livrarea de valoare prin cei 4P

Influența marketingului digital asupra business-ului

Workshop

Orientarea / Centrarea pe consumatori

Trenduri in marketing

PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI

DATA:

11 martie - 17 aprilie 2024

DURATA:

LUNI ȘI MIERCURI, 19:00 - 20:30

Învață cum să gestionezi procesele de marketing din cadrul companiei, cum să planifici și să bugetezi. Află cum să construiești un departament de marketing eficient utilizând indicatori de performanță (KPIs) și instrumente de dezvoltare a echipelor. Învață cum să construiești un brand, să interpretezi date analitice și să fii un lider pe care echipa de management îl urmează.

TE-AI REGĂSIT ÎN CELE DE MAI SUS? ÎȚI RECOMANDĂM ACEST CURS DACĂ EȘTI:

  • Marketing Director la început de drum

    Evoluează în rolul tău - aliniază obiectivele departamentului cu obiectivele de business și contribuie activ la creșterea companiei. Dezvoltă-ți calitățile de lider și construiește echipe performante.

  • Marketing Manager

    Fă următorul pas în carieră - contribuie la creșterea unui departament de marketing puternic, dezvoltă-ți echipa și asigură eficiența ei, planifică strategic și contribuie la creșterea rezultatelor financiare.

  • Marketing Specialist

    Evoluează în carieră - aliniază obiectivele campaniilor tale de marketing cu cele ale departamentului și dobândește skill-urile necesare pentru a deveni un marketer strategic.

DESCOPERĂ CUM SĂ OPTIMIZEZI PROCESELE CURENTE DE MARKETING ȘI CUM SĂ CONSTRUIEȘTI O ECHIPĂ DE MARKETING EFICIENTĂ

 
  • Rolul unui director de marketing

    Stăpânește instrumentele și tehnicile de marketing pentru a putea contura strategia de branding și a ajunge la audiența potrivită prin utilizarea canalelor de comunicare. Creează de la zero un plan de marketing și stabilește strategia cea mai eficientă pentru companie aplicând planificarea strategică și folosindu-te de avantajul competitiv.

  • Fii un lider de succes în companie

    Construiește un departament puternic de marketing sau îmbunătățește eficiența celui deja existent. Află cum să devii un lider responsabil și cum să motivezi echipa pentru a eficientiza procesele de marketing din cadrul companiei.

DESPRE CURS

  1. Strategie

    Descoperă cum să integrezi obiectivele strategice ale companiei cu cele de marketing și cum să prioritizezi corect.

    Află cum să definești și să distingi între resursele tangibile și cele intangibile ale brandului, cum să identifici avantajele competitive utilizând modelul VRIN/ VRIO, și cum să realizezi o analiză de tip SWOT pentru compania ta.

  2. Procese

    Dezvoltă un cadru de analiză al companiei tale prin care să îți îmbunătățești planul de marketing.

    Descrie elementele mediului microeconomic conform matricei 7S McKinsey, și vei putea identifica schimbările necesare în procesul de implementare pentru a avea succes.

  3. Echipă

    Învață cum să efectuezi o analiză a situației curente din cadrul departamentului tău utilizând modelul Rocket, cum să creezi o matrice de succesiune în cadrul acestuia, și cum să adaptezi structura departamentului de marketing în funcție de necesitățile de business.

DESPRE PROFESOR

Teodora
Mărăcineanu

  • Peste 20 de ani experiență în domeniul de marketing și comunicare pentru o varietate de companii de top atât locale cât și globale.
  • Experiență demonstrată în industrii precum electro-IT, retail, FMCG ca Marketing Director la Electrolux România, Vel Pitar Grup și Carrefour România.
  • A fost responsabilă de construirea de la zero a unor branduri precum Mic.ro, Litro; de lansarea în România a brandurilor Supeco, La Doi Pași, site-ul de ecommerce Electrolux.ro, dar și de campanii de rebranding la Carrefour România și Vel Pitar.
  • Executive MBA în Business Administration la ASEBUSS/Kennesaw State University.
  • Certificări în Digital Marketing, E-commerce și CX.

PROGRAM

  • 01

    Luni, 11 Martie, 19:00 - 20:30

    Noul rol al Directorului de Marketing

    • Rolul departamentului de marketing in cadrul organizatiei
    • Cele 5 tipuri de organizatii de marketing (modelul BCG)
    • Funcții centralizate în departamentul de marketing
    • Creșterea importanței tehnologiei
  • 02

    Miercuri, 13 Martie, 19:00 - 20:30

    Construirea departamentului de marketing

    • Funcții cheie în departamentul de marketing
    • Modelul organizației de marketing care performează
    • Marketing Inhouse versus Outsourcing
    • Relația funcțională Marketing - Vânzări
    • Marketing 4.0: Roluri noi în marketing
  • 03

    Luni, 18 Martie, 19:00 - 20:30

    Echipa de marketing

    • Selectarea și recrutarea echipei (modelul celor 6B)
    • Motivarea, oferirea de feedback și mentoratul echipei – upgrade-ul sistemului motivațional (Daniel Pink)
    • Eficiența echipei – The Rocket Model
    • Cum gestionăm generația Z / Millenials
  • 04

    Miercuri, 20 Martie, 19:00 - 20:30

    Leadership in marketing

    • Modelul Leaderului
    • Comunicarea cu echipa (feedback, asertivitate)
    • Delegarea
    • Stiluri de leadership (modelul Blanchard, matricea Skill-Will)
    • Leadership responsabil (modelul celor 5 elemente – Accenture)
  • 05

    Luni, 25 Martie, 19:00 - 20:30

    Planificarea strategica– rol central al Directorului de Marketing

    • Punctul de pornire: misiunea, viziunea si obiectivele companiei
    • Analiza mediului extern și intern
    • Strategii de obținere a avantajului competitiv
    • Crearea de valoare prin lanțul valoric și competentele cheie
  • 06

    Miercuri, 27 Martie, 19:00 - 20:30

    Construirea de branduri puternice

    • Crearea de valoare prin STP (segmentare – targetare – poziționare)
    • Pozitionarea si diferentierea brandului
    • Monobrand versus multibrand
    • Valoarea unui brand
    • Dezvoltarea relatiei brandului cu consumatorii
  • 07

    Luni, 1 Aprilie, 19:00 - 20:30

    Cresterea business-ului din functia de Director de Marketing

    • Creșterea business-ului prin prin ecuația produse-piețe (matricea Ansoff)
    • Strategii de creștere în funcție de poziția competitivă
    • Creșterea în funcție de ciclul de viață al produsului
    • Marketing într-o economie stagnantă
  • 08

    Miercuri, 3 Aprilie, 19:00 - 20:30

    Crearea și livrarea de valoare prin cei 4P

    • Designul de produs
    • Dezvoltarea politicilor de preț
    • Integrarea sistemelor de multichannel marketing
    • Designul unui mix de comunicare eficient
  • 09

    Luni, 8 Aprilie, 19:00 - 20:30

    Influența marketingului digital asupra business-ului

    • Provocări actuale în marketingul digital
    • Instrumente, canale și KPIs de marketing digital
    • Strategii de creștere in digital
  • 10

    Miercuri, 10 Aprilie, 19:00 - 20:30

    Workshop

    • Planul de marketing: instrument cheie al Directorului de Marketing
  • 11

    Luni, 15 Aprilie, 19:00 - 20:30

    Orientarea/ Centrarea pe consumatori

    • Valoarea unui client
    • Satisfactia clientilor (metrics – NPS, CSAT, CES)
    • Atragerea si retinerea clientilor
    • Managementul relatiei cu clientii
  • 12

    Miercuri, 17 Aprilie, 19:00 - 20:30

    Trenduri in marketing

    • Comportamentul consumatorilor în post-pandemie
    • Phygital, senzorial
    • Tehnologii noi – AI
    • Metaverse
    • Sustenabilitate

Feedback-ul studenților

Laurentiu Popa PUBLIC SPEAKING FOR BUSINESS

"Foarte util. Multumesc Alexandru pentru toate "tips and tricks-urile" oferite in cadrul cursului. Foarte aplicat si foarte util. Dupa ultima mea prezentare, am fost rugat de o parte a audientei daca pot primi si ei prezentarea mea, pentru a se inspira. A fost wow :), cel mai important feedback care mi s-a oferit pana acum dupa o prezentare. Mult succes pe viitor!"

Busuioc Andreea CORPORATE EVENT PLANNER

"Pe mine personal m-a ajutat sa ma familiarizez cu termenii din domeniu, cum sa imi identific clientii si dorintele lor, iar partea de bugetare a fost un subiect foarte important. In principiu pot spune ca pentru mine, ca incepator, cu siguranta ma vor ajuta foarte mult informatiile pe care le-am dobandit la acest curs. Si inca un lucru: m-a surprins foarte mult implicarea si pasiunea doamnei profesoare Oana :) Cu siguranta voi reveni si pentru alte cursuri."

Musina Florin PROJECT MANAGER

"Cursul a fost foarte fain si Vladimir a dat dovada de profesionalism. Am aflat multe informatii noi si modul de desfasurare a cursului a fost unul interactiv cu teme care au creat un cadru bun pentru aplicarea informatiilor teoretice."

 

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Câmp obligatoriu
Odată cu apăsarea butonului „înregistrare” ești de acord cu termenii și condițiile menționate în politica de confidențialitate și în politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Înregistrare