Dezvoltă un magazin online de la A la Z | Skillab
Curs Online

Dezvoltă un magazin online de la
A la Z

Bujor
Global e-Commerce Project Manager în cadrul Honeywell
  • Peste 13 ani de experiență în e-Commerce.
  • Responsabil pentru transformarea digitală și implementarea platformei globale de e-Commerce a Honeywell.
  • A dezvoltat platforma de e-Commerce Laptop Garage de la zero
  • În perioada 2014-2018 a reușit să o aducă platforma Laptop Garage în Top 3 în ceea ce privește vânzările pe nișa componentelor și accesoriilor laptop / tabletă / smartphone
  • A fost responsabil de crearea, pregătirea fluxurilor și lansarea multiplelor platforme de e-Commerce din diverse domenii precum Daikin, Kettler sau Techfit.
  • A fost consultant în consolidarea unor platforme de e-Commerce și în designul proceselor de digital transformation pentru business-uri din SUA și UK.
Data:
10 Ianuarie –9 Februarie 2023
Durata:
5 săptămâni
Acest curs este pentru tine dacă ești:
Audience icon
Antreprenor
Vei învăța cum poți optimiza modelul de afaceri și cum îți poți dezvolta afacerea de e-Commerce.
Specialist
e-Commerce
Vei descoperi cum să creezi o platformă funcțională și cum să o faci să capete popularitate.
Manager /
Specialist în marketing
Vei putea construi o strategie digitală care te va ajuta să ajungi la cât mai mulți clienți.
  • Strategie
    • Învață care sunt KPI-urile care te ajută să măsori performanța canalelor de vânzări
    • Creează strategii diferite pentru fiecare canal de promovare
    • Descoperă care sunt instrumentele necesare pentru managementul publicității și optimizarea site-ului web
    Identity
  • e-Commerce service
    • Evaluează calitatea și nivelul serviciilor pentru clienți
    • Măsoară calitatea experienței utilizatorului și îmbunătățește funcționalitatea unui site web sau a unei aplicații
    • Vei înțelege cum să creezi omnichannel customer support, secțiuni pentru metode de plată, garanții și returnări pentru a optimiza calitatea serviciilor
    Communication and campaigns
  • Promovarea
    • Învață principii și abordări cheie în promovarea proiectelor de e-Commerce
    • Stăpânește instrumente esențiale pentru gestionarea și analiza eficienței reclamelor
    • Află cum să alegi platforma potrivită pentru afacerea ta și cum să o integrezi în structura IT a companiei
    Perfomance

Despre curs

Programa
📔  10 lecții
  5 săptămâni
  1. 10.01.2023, 18:30-20:00
    E-Commerce în lume și în România
    • Etapele cheie de dezvoltare: de la dezvoltarea unui nou canal de vânzări de către un business până la primii „unicorni” și construirea unui sistem global de valori și tehnologii
    • Studiu de caz: De ce iubim și urăm Emag?
    • Prezentare generală a pieței e-Commerce din România: piețe, magazine online, retail multi-canal, vânzare de servicii; distribuția și structura metodelor de plată și livrare, geografie și demografie
  2. 12.01.2023, 18:30-20:00
    Planificare strategică. Business Model
    • Evaluarea produselor și a audienței - ce vindem și cui vindem?
    • Construirea unor modele de business viable
    • Managementul Resurselor - cu ce pornim la drum, care sunt pașii corecți pentru a scala
  3. 17.01.2023, 18:30-20:00
    Planificare strategică. Finanțe și economie unitară
    • Cum să rezistăm tentației „vanity metrics” (numerele tradiționale folosite pentru a evalua oportunitățile și a stabili obiective), cum să aflăm dacă progresăm și suntem susținuți de fapte?
    • Cum putem lucra într-un sistem eficient: indicatori eficienți, simplitatea prezentării, capacitatea de a verifica datele
  4. 19.01.2023, 18:30-20:00
    Soluții IT: alegerea unei platforme sau alegerea unui partener?

    Căutăm un echilibru atunci când dezvoltăm software pentru business online:

    • Cum să obținem funcționalitate (complexitate) și scalabilitate (pregătire pentru încărcare)
    • Ce criterii și în ce etape este important să iei în considerare atunci când alegi o platformă de e-Commerce - propria platforma, dezvoltare custom sau platforma de tip SaaS?
    • De ce câștigă popularitate platforma low/no-code și pentru ce sarcini de business sunt destinate?
    • Cum să construiești un front-end multiplatform, UX cool, back-end atent
  5. 26.01.2023, 18:30-20:00
    Service Level
    • Cum este construit un serviciu în e-Commerce: cum măsurăm UX în utilizarea site-ului și a aplicației, suport pentru clienți omnichannel, depozit + logistică, metode de plată, garanția, refuzuri și retururi.
    • De ce este important în e-Commerce digital marketingul?
    • Ce rol joacă retenția de clienți și achiziția de clienți noi?
  1. 31.01.2023, 18:30-20:00
    Noțiuni de bază: cercetare vs. testare
    • Cum să studiezi în mod corespunzător piața, segmentul, categoria, concurenții, cererea și dinamica
    • Ce metode să alegi pentru testarea ipotezelor înainte de a lansa un startup, o campanie de performance marketing sau cum folosim social media?
  2. 02.02.2023, 18:30-20:00
    Cunoaștem piața și concurenții – construim o strategie e-Commerce
    • Cum să-ți găsești locul pe piață și în inimile clienților: conceptul unui business model ca fundament al unei strategii, găsirea publicului țintă și multe altele
    • Cum eviți să intri în războiul prețurilor și Black Friday în fiecare săptămână
  3. 07.02.2023, 18:30-20:00
    Strategia digitală: canale, platforme și micro strategii
    • Care sunt instrumentele cheie pentru gestionarea publicității, optimizarea site-ului și analizele de care are nevoie un manager și marketer al unei afaceri de comerț electronic
    • Care sunt abordările pentru construirea unei micro strategii pentru un anumit canal de promovare, cum să o dezvolți singur
    • Identificarea nevoii de a crea o strategie de conținut și construirea acesteia ținând cont de canalele de comunicare cu clienții
    • Ce sunt influencerii și cum/când te pot ajuta ei
  4. 09.02.2023, 18:30-20:00
    Strategia digitală: atracție și reținere, viraje
    • Cum să influențezi costul de achiziție și să interacționezi eficient cu agenții de marketing într-o echipă concentrată pe vânzări offline
    • Ce strategie de reținere să alegi, care sunt criteriile de schimbare a strategiei (pivot) sau de urmărire a cursului ales
    • Cum să lucrezi cu instrumentele SEO și SEM, cum să crești traficul și vânzările pe canalul Direct
    • Cum să selectezi și să îmbunătățești performanța contractorilor externi
  5. 14.02.2023, 18:30-20:00
    Echipa și liderii, puncte de control
    • Ce puncte de control și cu ce frecvență necesită atenție în e-Commerce
    • De ce investitorii nu se uită la startup-uri fără o echipă fondatoare
    • Facem exit sau creștem mai departe singuri?
   

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, înregistrează-te aici:
This is required field!
This is required field!
This is required field!
Sunt de acord cu termenii și condițiile menționate în politica de confidențialitate și politica de prelucrare a datelor cu caracter personal