Curs online

Dezvoltă un magazin online de la A la Z

Andrei Bujor Global Ecommerce Project Manager,
Honeywell

AFLĂ MAI MULTE

DATA: 5 Septembrie
- 18 Octombrie 2022

PROGRAM: 5 SĂPTĂMĂNI, MARȚI ȘI JOI

CURS ONLINE LIVE

 

Acest curs îți oferă toate instrumentele pentru a crea și dezvolta un magazin online de la zero. Pe parcursul sesiunilor vei descoperi cum poți atrage, păstra și satisface cât mai mulți clienți sau cum poți crește profitul afacerii tale în mediul online.

 

Descoperă fundamentele e-commerce de la A la Z, află cum să îți stabilești obiective de business relevante, cum să alegi platforma digitală potrivită pentru tine și cum să analizezi indicatorii cheie.

 

TE-AI REGĂSIT? RECOMANDĂM ACEST CURS DACĂ EȘTI:

  • ANTREPRENOR

    Vei învăța cum poți optimiza modelul de afaceri și cum își poți dezvolta afacerea de e-commerce.

  • E-COMMERCE SPECIALIST

    Lucrezi în domeniul e-commerce? Descoperă cum să construiești o strategie digitală eficientă pentru a crește profitabilitatea afacerii și cum să eviți să faci greșeli în scalare pentru business-ul tău.

  • MANGER SAU SPECIALIST ÎN MARKETING

    Vei învăța cum să  construiești o strategie digital eficientă pentru a crește profitabilitatea afacerii și cum să eviți să faci greșeli în scalare.

CONSTRUIEȘTE O AFACERE ONLINE DE LA ZERO

  • Creează un ecosistem digital

    Înțelege ecosistemul din jurul unei afaceri digitale și dobândește toate abilitățile necesare pentru a performa în mediul online.

     

  • Aprofundează cunoștințele

    Identifică metodele și abordările online potrivite pentru afacerea ta descoperind tehnicile, șabloanele și instrumentele actuale de promovare.

DESPRE CURS

  1. STRATEGIE

    Construiește un magazin online profitabil. Învață să stabilești obiective și să evaluezi riscurile pentru afacerile online pe baza datelor. Vei construi un model de afaceri viabil și vei învăța cum să lucrezi cu principalele rapoarte financiare utilizate în e-commerce. Vei învăța cum să monitorizezi progresul, cum să creezi canale de vânzări și microstrategii pentru diferite canale de promovare.

  2. E-COMMERCE SERVICE

    Evaluează calitatea și nivelul serviciului prin ochii clientului. Vei învăța cum să măsori calitatea user experience-ului și cum să îmbunătățești funcționalitatea unui site web sau a unei aplicații. Vei înțelege cum să creezi omnichannel customer support, depozite, metode de plată, garanție, respingeri și returnări pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor.

  3. PROMOVAREA

    Învață principii și abordări cheie în promovarea proiectelor de e-Commerce. Descoperă instrumente esențiale pentru gestionarea și analiza eficienței reclamelor și a optimizării site-ului. Vei folosi instrumente de SEO pentru a gestiona performanța site-ului tău în motoarele de căutare. Vei înțelege cum să alegi platforma compatibilă pentru afaceri online și să o aplici arhitecturii IT a companiei.

Despre lector:

Andrei Bujor

  • Global Ecommerce Project Manager în cadrul Honeywell.
  • Peste 13 ani de experiență în e-Commerce.
  • Responsabil pentru transformarea digitală și implementarea platformei globale de e-Commerce pentru Honeywell.
  • A dezvoltat platforma de e-Commerce Laptop Garage de la zero, iar în perioada 2014-2018, a reușit să o aducă în top trei în ceea ce privește vânzările pe nișa componentelor și accesoriilor laptop/tabletă/smartphone.
  • A fost responsabil de crearea, pregătirea fluxurilor și lansarea a multiple platforme de e-Commerce din diverse domenii precum Daikin, Kettler sau Techfit.
  • A lucrat ca și consultant în consolidarea unor platforme de e-commerce deja existente și listarea acestora pe platforme de marketplace ( Amazon) precum și în designul proceselor de digital transformation pentru business-uri din SUA și UK.

Program

  • 01

    5.09.2022, 18:30- 20:00

    E-Commerce în lume și în România

    • Etapele cheie de dezvoltare: de la dezvoltarea unui nou canal de vânzări de către un business până la primii „unicorni” și construirea unui sistem global de valori și tehnologii
    • Studiu de caz: De ce iubim și urăm Emag?
    • Prezentare generală a pieței e-Commerce din România: piețe, magazine online, retail multi-canal, vânzare de servicii; distribuția și structura metodelor de plată și livrare, geografie și demografie
  • 02

    20.09.2022, 18:30- 20:00

    Planificare strategică. Business Model

    • Evaluarea produselor și a audienței - ce vindem și cui vindem?
    • Construirea unor modele de business viable
    • Managementul Resurselor - cu ce pornim la drum, care sunt pașii corecți pentru a scala
  • 03

    22.09.2022, 18:30- 20:00

    Planificare strategică. Finanțe și economie unitară

    • Cum să rezistăm tentației „vanity metrics” (numerele tradiționale folosite pentru a evalua oportunitățile și a stabili obiective), cum să aflăm dacă progresăm și suntem susținuți de fapte?
    • Cum putem lucra într-un sistem eficient: indicatori eficienți, simplitatea prezentării, capacitatea de a verifica datele
  • 04

    27.09.2022, 18:30- 20:00

    Soluții IT: alegerea unei platforme sau alegerea unui partener?

    • Căutăm un echilibru atunci când dezvoltăm software pentru business online
    • Cum să obținem funcționalitate (complexitate) și scalabilitate (pregătire pentru încărcare)
    • Ce criterii și în ce etape este important să iei în considerare atunci când alegi o platformă de e-commerce - propria platforma, dezvoltare custom sau platforma de tip SaaS?
    • De ce câștigă popularitate platforma low/no-code și pentru ce sarcini de business sunt destinate?
    • Cum să construiești un front-end multiplatform, UX cool, back-end atent
  • 05

    29.09.2022, 18:30- 20:00

    Service Level

    • Cum este construit un serviciu în e-Commerce: cum măsurăm UX în utilizarea site-ului și a aplicației, suport pentru clienți omnichannel, depozit + logistică, metode de plată, garanția, refuzuri și retururi.
    • De ce este important în E-commerce digital marketingul?
    • Ce rol joacă retenția de clienți și achiziția de clienți noi?
  • 06

    4.10.2022, 18:30- 20:00

    Noțiuni de bază: cercetare vs. testare

    • Cum să studiezi în mod corespunzător piața, segmentul, categoria, concurenții, cererea și dinamica
    • Ce metode să alegi pentru testarea ipotezelor înainte de a lansa un startup, o campanie de performance marketing sau cum folosim social media?
  • 07

    6.10.2022, 18:30- 20:00

    Cunoaștem piața și concurenții – construim o strategie e-Commerce

    • Cum să-ți găsești locul pe piață și în inimile clienților: conceptul unui business model ca fundament al unei strategii, găsirea publicului țintă și multe altele
    • Cum eviți să intri în războiul prețurilor și Black Friday în fiecare săptămână
  • 08

    11.10.2022, 18:30- 20:00

    Strategia digitală: canale, platforme și micro strategii

    • Care sunt instrumentele cheie pentru gestionarea publicității, optimizarea site-ului și analizele de care are nevoie un manager și marketer al unei afaceri de comerț electronic
    • Care sunt abordările pentru construirea unei micro strategii pentru un anumit canal de promovare, cum să o dezvolți singur
    • Identificarea nevoii de a crea o strategie de conținut și construirea acesteia ținând cont de canalele de comunicare cu clienții
    • Ce sunt influencerii și cum/când te pot ajuta ei
  • 09

    13.10.2022, 18:30- 20:00

    Strategia digitală: atracție și reținere, viraje

    • Cum să influențezi costul de achiziție și să interacționezi eficient cu agenții de marketing într-o echipă concentrată pe vânzări offline
    • Ce strategie de reținere să alegi, care sunt criteriile de schimbare a strategiei (pivot) sau de urmărire a cursului ales
    • Cum să lucrezi cu instrumentele SEO și SEM, cum să crești traficul și vânzările pe canalul Direct
    • Cum să selectezi și să îmbunătățești performanța contractorilor externi
  • 10

    18.10.2022, 18:30- 20:00

    Echipa și liderii, puncte de control

    • Ce puncte de control și cu ce frecvență necesită atenție în e-Commerce
    • De ce investitorii nu se uită la startup-uri fără o echipă fondatoare
    • Facem exit sau creștem mai departe singuri?

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Kötelező mező
Odată cu apăsarea butonului „înregistrare” ești de acord cu termenii și condițiile menționate în politica de confidențialitate și în politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.