Curs Online
Dezvoltă un magazin online de la
A la Z
Global e-Commerce Project Manager în cadrul Honeywell
- Peste 13 ani de experiență în e-Commerce.
- Responsabil pentru transformarea digitală și implementarea platformei globale de e-Commerce a Honeywell.
- A dezvoltat platforma de e-Commerce Laptop Garage de la zero
- În perioada 2014-2018 a reușit să o aducă platforma Laptop Garage în Top 3 în ceea ce privește vânzările pe nișa componentelor și accesoriilor laptop / tabletă / smartphone
- A fost responsabil de crearea, pregătirea fluxurilor și lansarea multiplelor platforme de e-Commerce din diverse domenii precum Daikin, Kettler sau Techfit.
- A fost consultant în consolidarea unor platforme de e-Commerce și în designul proceselor de digital transformation pentru business-uri din SUA și UK.
Data:
10 Ianuarie –9 Februarie 2023
Durata:
5 săptămâni
Acest curs este pentru tine dacă ești:
Antreprenor
Vei învăța cum poți optimiza modelul de afaceri și cum îți poți dezvolta afacerea de e-Commerce.
Specialist
e-Commerce
e-Commerce
Vei descoperi cum să creezi o platformă funcțională și cum să o faci să capete popularitate.
Manager /
Specialist în marketing
Specialist în marketing
Vei putea construi o strategie digitală care te va ajuta să ajungi la cât mai mulți clienți.
-
Strategie
- Învață care sunt KPI-urile care te ajută să măsori performanța canalelor de vânzări
- Creează strategii diferite pentru fiecare canal de promovare
- Descoperă care sunt instrumentele necesare pentru managementul publicității și optimizarea site-ului web
-
e-Commerce service
- Evaluează calitatea și nivelul serviciilor pentru clienți
- Măsoară calitatea experienței utilizatorului și îmbunătățește funcționalitatea unui site web sau a unei aplicații
- Vei înțelege cum să creezi omnichannel customer support, secțiuni pentru metode de plată, garanții și returnări pentru a optimiza calitatea serviciilor
-
Promovarea
- Învață principii și abordări cheie în promovarea proiectelor de e-Commerce
- Stăpânește instrumente esențiale pentru gestionarea și analiza eficienței reclamelor
- Află cum să alegi platforma potrivită pentru afacerea ta și cum să o integrezi în structura IT a companiei
Despre curs
Programa
📔 10 lecții
⏳ 5 săptămâni
-
12.01.2023, 18:30-20:00Planificare strategică. Business Model
- Evaluarea produselor și a audienței - ce vindem și cui vindem?
- Construirea unor modele de business viable
- Managementul Resurselor - cu ce pornim la drum, care sunt pașii corecți pentru a scala
-
17.01.2023, 18:30-20:00Planificare strategică. Finanțe și economie unitară
- Cum să rezistăm tentației „vanity metrics” (numerele tradiționale folosite pentru a evalua oportunitățile și a stabili obiective), cum să aflăm dacă progresăm și suntem susținuți de fapte?
- Cum putem lucra într-un sistem eficient: indicatori eficienți, simplitatea prezentării, capacitatea de a verifica datele
-
19.01.2023, 18:30-20:00Soluții IT: alegerea unei platforme sau alegerea unui partener?
Căutăm un echilibru atunci când dezvoltăm software pentru business online:
- Cum să obținem funcționalitate (complexitate) și scalabilitate (pregătire pentru încărcare)
- Ce criterii și în ce etape este important să iei în considerare atunci când alegi o platformă de e-Commerce - propria platforma, dezvoltare custom sau platforma de tip SaaS?
- De ce câștigă popularitate platforma low/no-code și pentru ce sarcini de business sunt destinate?
- Cum să construiești un front-end multiplatform, UX cool, back-end atent
-
26.01.2023, 18:30-20:00Service Level
- Cum este construit un serviciu în e-Commerce: cum măsurăm UX în utilizarea site-ului și a aplicației, suport pentru clienți omnichannel, depozit + logistică, metode de plată, garanția, refuzuri și retururi.
- De ce este important în e-Commerce digital marketingul?
- Ce rol joacă retenția de clienți și achiziția de clienți noi?
-
31.01.2023, 18:30-20:00Noțiuni de bază: cercetare vs. testare
- Cum să studiezi în mod corespunzător piața, segmentul, categoria, concurenții, cererea și dinamica
- Ce metode să alegi pentru testarea ipotezelor înainte de a lansa un startup, o campanie de performance marketing sau cum folosim social media?
-
02.02.2023, 18:30-20:00Cunoaștem piața și concurenții – construim o strategie e-Commerce
- Cum să-ți găsești locul pe piață și în inimile clienților: conceptul unui business model ca fundament al unei strategii, găsirea publicului țintă și multe altele
- Cum eviți să intri în războiul prețurilor și Black Friday în fiecare săptămână
-
07.02.2023, 18:30-20:00Strategia digitală: canale, platforme și micro strategii
- Care sunt instrumentele cheie pentru gestionarea publicității, optimizarea site-ului și analizele de care are nevoie un manager și marketer al unei afaceri de comerț electronic
- Care sunt abordările pentru construirea unei micro strategii pentru un anumit canal de promovare, cum să o dezvolți singur
- Identificarea nevoii de a crea o strategie de conținut și construirea acesteia ținând cont de canalele de comunicare cu clienții
- Ce sunt influencerii și cum/când te pot ajuta ei
-
09.02.2023, 18:30-20:00Strategia digitală: atracție și reținere, viraje
- Cum să influențezi costul de achiziție și să interacționezi eficient cu agenții de marketing într-o echipă concentrată pe vânzări offline
- Ce strategie de reținere să alegi, care sunt criteriile de schimbare a strategiei (pivot) sau de urmărire a cursului ales
- Cum să lucrezi cu instrumentele SEO și SEM, cum să crești traficul și vânzările pe canalul Direct
- Cum să selectezi și să îmbunătățești performanța contractorilor externi
-
14.02.2023, 18:30-20:00Echipa și liderii, puncte de control
- Ce puncte de control și cu ce frecvență necesită atenție în e-Commerce
- De ce investitorii nu se uită la startup-uri fără o echipă fondatoare
- Facem exit sau creștem mai departe singuri?
Înregistrare
Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, înregistrează-te aici:
Sunt de acord cu termenii și condițiile menționate în politica de confidențialitate și politica de prelucrare a datelor cu caracter personal