6 septembrie -
6 octombrie 2022
Marți și Joi
18:30 - 20:00
 
Curs online
 

Optimizarea brandului. Strategii de branding

Dacă marketingul clasic este despre ofertele de aici și acum, atunci brandingul înseamnă loialitate pe termen lung. Acest lucru necesită o strategie care să includă misiunea, valoarea și esența brandului.

 

Împreună cu Victor Teioșanu, Head of Premium & Global Brands la Ursus Breweries vei învăța cum să creezi o strategie de brand de la cercetarea pieței până la identitatea brandului și comunicare.
Dezvoltă și implementează o strategie care îți va consolida brandul.
Creează un plan de comunicare pentru a crește loialitatea brandului.
Îmbunătățește-ți recunoașterea și menține brandul tău în top-of-mind.
Profesor:
 
Victor Teioșanu
Head of Premium & Global Brands
Ursus Breweries
 
 
Experiență demonstrată de peste 15 ani în marketing și comunicare la companii de top FMCG.
A fost responsabil pentru branduri precum Ariel, ACE și Mr Proper la Procter & Gamble, în toată regiunea Balcanică, care este formată din 7 țări.
A contribuit la povestea de succes a mărcilor Ursus Breweries.
A gestionat un portofoliu cu o cifră de afaceri de peste 100 de milioane de euro.
A coordonat atât branduri locale românești,cât și globale precum Peroni și Ariel.
Certificări academice de Master în Marketing Internațional.
Certificare USB Executive Development la University of Stellenbosch Business School sau Marketing Leadership Masterclass.
Vei învăța cum să construiești o strategie de brand de la început până la sfârșit.

 

Prin exerciții practice, vei dobândi informații valoroase pe care le poți aplica în munca de zi cu zi și vei vedea provocările profesionale dintr-o nouă perspectivă.
Subiectele pe care le vei studia:
Subiectele pe care le vei studia:
Poziționarea brandului
Împreuna vom analiza piața, concurenții și publicul țintă. Vei învăța să definești poziționarea mărcii efectuând analize de piață și de concurența brandului pe care l-ai ales. Vei afla cum să ieși în evidență față de concurență. În plus, vei afla despre ideea de brand și valoarea brandului, vei defini caracterul și identitatea brandului.
Audiența brandului
Vei învăța toate detaliile cercetării de piață și cum să segmentezi publicul țintă al brandului la o scară macro. Vei găsi perspective și le vei evalua. Împreună vom afla toate detaliile cercetării de piață, vom determina structura publicului țintă, pe baza căreia le poți oferi clienților tăi o ofertă mai bună. În plus, vei înțelege cum să te adaptezi nevoilor, emoțiilor și unui mediu de afaceri competitiv și cum să crești loialitatea produsului.
Strategia de brand
Vei învăța să determini canalele optime de comunicare, obiectivele publicitare și să evaluezi eficacitatea deciziilor luate. Cu o strategie inteligentă, vei învăța cum să creezi și să lansezi campanii publicitare eficiente. Vom examina subiecte legate de aplicarea brandului la 360 de grade. Vei înțelege importanța implementării strategiei de brand în toate punctele de vânzare și service, în rândul tuturor angajaților din cadrul companiei și în toate platformele digitale care ajung la consumator.
 
Start:
6 septembrie 2022
Durată:
10 cursuri
5 săptămâni
Format:
Cursuri live, în format online
Feedback pentru temele încărcate
Modul nostru de predare:
Cunoștințe practice
Pentru a consolida materialul cursurilor, am dezvoltat exerciții practice și specifice.

Cu sarcini bazate pe practică, vei avea toate trucurile necesare pentru a dezvolta o strategie de brand pas cu pas după finalizarea cursului. Datorită acestor lecții practice, vei dobândi experiență în brand management pas cu pas, începând de la cele mai simple lucruri până la cele mai dificile.
Suport în procesul de învățare
Profesorul îți va oferi feedback individual și va răspunde la toate întrebările care pot apărea în timpul cursului. De asemenea, noi vom fi alături de tine și te vom susține pe tot parcursul procesului de învățare.
Networking și comunicare
Vei avea acces la un grup privat al cursului, unde vei putea face schimb de informații, de perspective privind analiza studiilor de caz sau pur și simplu vei putea aborda subiecte din cadrul cursului, împreună cu ceilalți colegi.
 
PROGRAM:
Curs 1
Introducere în brand management
6 septembrie, 18:30 - 20:00 / marți
  • - Definiția și caracteristicile brandului
  • - Importanța brandului pentru un business
  • - Ce au în comun brandurile de succes
  • - Procesul de brand management
Curs 2
Segmentarea pieței
8 septembrie, 18:30- 20:00 / joi
  • - Analiza pieței (dimensiune, structură, dinamică)
  • - Identificarea oportunităților de creștere pt brandul nostru
  • - Identificarea corecta a competiției și evaluare comparativă
Curs 3
Strategia de brand
13 septembrie, 18:30- 20:00 / marți
  • - Descrierea mixului de marketing
  • - Auditul de brand în raport cu piața și competiția
  • - Obiectivele brandului
  • - Identificarea factorilor de creștere și a barierelor
Curs 4
Audiența brandului & insights
15 septembrie, 18:30 - 20:00/ joi
  • - Alegerea corectă a audienței brandului
  • - Metode de segmentare a audienței
  • - Ce este un insight și la ce ne ajută
  • - Modalități de a genera și evalua insight-uri pentru brand
Curs 5
Poziționarea de brand
20 septembrie, 18:30- 20:00 / marți
  • - Brand Purpose
  • - Beneficiile emoționale ale brandului
  • - Beneficiile funcționale ale brandului
  • - Brand Ladder
Curs 6
Identitatea și arhitectura de brand
22 septembrie, 18:30- 20:00 / joi
  • - Caracterul brandului. Arhetipuri.
  • - Construirea identității vizuale
  • - Arhitectura de brand
Curs 7
Comunicarea de brand 1
27 septembrie, 18:30- 20:00 / marți
  • - Platforma creativă a brandului
  • - Brief inspirațional
  • - Generarea conceptelor de brand
Curs 8
Comunicarea de brand 2
29 septembrie, 18:30- 20:00 / Joi
  • - Evaluarea ideilor creative
  • - Metode de testare preliminara a comunicării
  • - Planificarea campaniei de comunicare
  • - Bugetarea campaniei de comunicare
  • - Producția campaniei de comunicare
Curs 9
Comunicare 360
4 octombrie, 18:30- 20:00 / marți
  • - Comunicare în digital, OOH, radio
  • - Comunicare la punctul de vânzare
  • - Comunicare în interiorul organizației
  • - Sponsorizări/parteneriate influencers
Curs 10
Planul integrat de comunicare
6 octombrie, 18:30 - 20:00/ joi
  • - Planul de media
  • - Planul integrat de comunicare
  • - Monitorizarea performanței campaniei și a brandului (metode, metrici)
 
 
Liderii pieței
de educație online
De 5 ani contribuim la atingerea obiectivelor profesionale
Am instruit 35 de mii de cursanți și nu ne oprim aici
Lectorii noștri sunt profesioniști în domeniu, iar pe lângă noțiunile teoretice, îți vor prezenta studii de caz și situații pe care le poți întâlni în munca ta de zi cu zi.
Misiunea noastră — creșterea ta profesională.
Cursurile noastre — mai mult decât niște simple prelegeri.
Tot parcursul tău educațional într-un singur loc
Urmărește-ți progresul în contul tău personal
Întotdeauna disponibili
Profesorul și managerul personal îți vor răspunde la toate întrebările.
Sistemul de sarcini și testare
Pentru a îmbina teoria cu practica.
Un certificat care este apreciat
Confirmarea cunoștințelor tale.
Acces permanent la materiale
Cursurile, studiile de caz și articolele sunt înregistrate și nu se vor pierde niciodată.
Solicită mai multe informații
Completează formularul pentru a te înscrie la cursul online
Odată cu apăsarea butonului „înregistrare”, ești de acord cu termenii și condițiile menționate în politica de confidențialitate și politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.
 
Câmp obligatoriu
Câmp obligatoriu
Câmp obligatoriu
Noile cunoștințe reprezintă un pas către dezvoltarea carierei tale. Absolvenții noștri lucrează în companii de top. Devino și tu unul dintre ei!