Curs online live de Construiește-ți brandul personal — învață să-ți identifici punctele forte și să-ți creezi brandul personal | Skillab

CONSTRUIEȘTE-ȚI BRANDUL
PERSONAL

12 CURSURI

VITALIE COJOCARI

JURNALIST & PREZENTATOR TV

Brandul personal: Fundamentele construirii unei imagini puternice

Autodescoperire și autoevaluare

Povestea brandului personal

Personal Brand în mediul online

Optimizarea profilelor de LinkedIn și Facebook

Website personal sau blog

Crearea conținutului și dezvoltarea portofoliului

Networking și promovarea brandului personal

Identitatea vizuală și consistența mărcii

Construirea credibilității și a liderului de gândire

Implicarea și construirea audienței online

Perfecționare continuă și avansarea în carieră

În curând!

Brandul personal este elementul care face diferența dintre un parcurs profesional plin de oportunități și unul în care te străduiești să îți faci vizibilă prezența. Alături de Vitalie Cojocari, vei învăța cum să îți pui în valoare calitățile profesionale și personale pentru a evolua în carieră și pentru a deveni un lider de opinie în domeniul tău.

În cele 12 sesiuni vei învăța în ce constă un brand personal, cum să te auto-evaluezi, cum să alegi canalele de comunicare potrivite pentru obiectivele tale și cum să aduni în jurul tău o comunitate de oameni cu interese similare.

Cursul acesta e perfect pentru tine dacă ești:

  • Angajat în domeniul corporate

    În mediul corporate, brandul personal este elementul care te diferențiază de competitori și care te poate transforma într-o autoritate în domeniul tău.

  • Antreprenor & freelancer

    Când tu ești business-ul tău, brandul personal este mai important ca niciodată. Învață cum să îți dezvolți prezenta și credibilitatea în domeniul tău de activitate.

Subiectele de studiu:

  1. Networking & Promovarea brandului personal

    Află care este importanța construirii de relații profesionale în domeniul de activitate, ce strategii funcționează pentru crearea de relații profesionale și de ce este periculos sindromul „mă mulțumesc cu ce am obținut”.

  2. Identitatea vizuală

    Descoperă cum să îți creezi o identitate vizuală consistentă, care să se alinieze cu brandul personal, și care este rolul graficelor, fotografiilor și videoclipurilor în acest proces.

  3. Credibilitatea & Mentalitatea de lider

    Învață cum să îți construiești un portofoliu care să evidențieze abilitățile, cunoștințele și realizările tale. Învățarea continuă este vitală în acest proces, mai ales dacă vrei să te „vinzi” mai bine.

Despre lector:

Vitalie Cojocari

FACEBOOK PROFILE
  • Jurnalist și Prezentator TV în cadrul Euronews România.
  • 20 de ani experiență în jurnalism, în special jurnalism de televiziune.
  • Urmărit de o comunitate de peste 100.000 oameni pe conturile de social-media, unde produce conținut jurnalistic.
  • A evoluat în carieră de la o serie de televiziuni mici din Chișinău până în rolul de corespondent la Pro TV Chișinău și Pro TV București.
  • A acoperit interviuri și evenimente importante, precum războiul din Ucraina sau moartea Reginei Elisabeta a II-a.

PROGRAM

  • 01

    Brandul personal: Fundamentele construirii unei imagini puternice

    • Ce este brandul personal și de ce avem nevoie de el?
    • Care este impactul brandului personal în cariera, business-ul și relațiile noastre
    • Cum se manifestă brandul personal în munca și în relațiile noastre
  • 02

    Autodescoperire și autoevaluare

    • Cele trei ingrediente ale brandului personal: descoperirea valorilor, calităților și abilităților noastre
    • Stabilirea obiectivelor personale și profesionale și importanța lor în crearea brandului personal
    • Fereastra Johari: cum ne vedem pe noi înșine și cum ne văd ceilalți?
    • Studiu de caz: descoperirea și reinventarea brandului personal
  • 03

    Povestea brandului personal

    • Povestea brandului personal, un CV uman și interesant
    • Cum ne spunem propria poveste? Folosirea experiențelor din trecut, a valorilor din prezent și a aspirațiilor pentru viitor, pentru a crea povestea brandului nostru personal
    • Studiu de caz: crearea propriei povești
  • 04

    Personal Brand în mediul online

    • Dacă nu exiști în online, exiști în realitate? Despre importanța prezenței în online a brandului personal
    • Principii pentru configurarea și optimizarea unei adrese de e-mail profesionale și a conturilor de social media
    • Gestionarea crizelor în social media: metode de aplanare și dezamorsare a crizelor în online
    • Alegerea platformelor de social media pe care ne construim brandul personal: evaluarea platformelor digitale Linkedin, Twitter, Facebook și Instagram
    • Studiu de caz: Poți avea brand personal online fără conținut și activitate offline?
  • 05

    Optimizarea profilelor de LinkedIn și Facebook

    • Cum să-ți creezi un profil de LinkedIn și Facebook complet și profesional
    • Crearea CV-ului: cum faci ca CV-ul tău să iasă în evidență, să-ți pună în lumină punctele forte și să-ți spună povestea
    • Construirea și dezvoltarea brandului personal pe LinkedIn, Facebook și pe Instagram, prin conexiuni semnificative și prin implicare relevantă
    • Comunicarea online: cum gestionezi reacțiile negative și impactul imaginii proprii pentru a comunica eficient
  • 06

    Website personal sau blog

    • Beneficiile unui site web/blog în personal branding
    • Alegerea unui nume de domeniu și a unui serviciu de găzduire potrivit
    • Principii de design: cum să creezi un site atrăgător din punct de vedere vizual, ușor de utilizat, care îți prezintă povestea, portofoliul și realizările
    • De ce este crucial să avem un blog sau un site personal pentru a ne construi și menține brandul personal
  • 07

    Crearea conținutului și dezvoltarea portofoliului

    • Cum să folosim conținutul online pentru a ne crea brandul personal
    • Cele mai bune practici pentru scrierea, distribuirea și conceperea conținutului online
    • Construirea unui portofoliu online care îți evidențiază munca și realizările
    • Studiu de caz: cum arată o zi/săptămână din activitatea online dedicată construirii și întreținerii unui brand personal
  • 08

    Networking și promovarea brandului personal

    • Importanța construirii de relații profesionale în domeniul de activitate. De unde să începem și cum să continuăm?
    • Strategii pentru crearea relațiilor profesionale: promovarea brandului personal la evenimente
    • Cum profităm de oportunitățile apărute pentru a ne pună în evidență experiența și a intra în legătură cu liderii din domeniul de activitate?
    • De ce este periculos sindromul „mă mulțumesc cu ce am obținut” și cum ne ferim de sindromul impostorului
    • Studiu de caz: cum se crează și întrețin relații profesionale de durată
  • 09

    Identitatea vizuală și consistența mărcii

    • Crearea unei identități vizuale consistente care să se alinieze cu brandul personal
    • Înțelegerea rolului graficelor, fotografiilor și videoclipurilor în brandingul personal
    • Crearea unui logo personal care îți reflectă personalitatea și valorile
  • 10

    Construirea credibilității și a liderului de gândire

    • Strategii pentru întocmirea unui portofoliu care îți pune în evidență abilitățile, cunoștințele și realizările
    • Învățarea continuă și dezvoltarea constantă: de ce sunt vitale?
    • Cum partajăm comentariile, referințele de la clienți, colegi și experți din industrie?
    • Cum ne „vindem” mai bine? Exemple practice și studiu de caz
  • 11

    Implicarea și construirea audienței online

    • Cum construiești relații cu followerii pe rețelele de socializare? Principii de interacțiune followerii și modalități de implicare în mediul online
    • Cum răspunzi la feedback și la critici într-un mod profesionist și constructiv: studiu de caz și exemple practice
    • Cum folosim haterii în avantajul nostru?
    • Metode de a-ți crește și păstra rețeaua de followers
  • 12

    Perfecționare continuă și avansarea în carieră

    • Modalități de a evalua succesul brandului personal: cum ne alegem feedback-ul și cum învățăm din greșeli
    • Cum să-ți perfecționezi și adaptezi brandului personal pentru a te asigura că rămâne actual și relevant în domeniul tău de activitate
    • Cum gestionăm situațiile de criză în brandul personal? Sfaturi practice pentru a nu distruge într-o zi ce am muncit într-o viață

Înregistrare

Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.

 
 
 
Câmp obligatoriu
Înregistrare